Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy Sylwestrowej🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z przyśpieszaniem -log do analizy :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to w takim razie jutro sprawdzam jeszcze raz czyli dostane sie do tego przy chlodnicy moze sie zagiol. a jest jakos mozliwosc sprawdzenia tego podcisninia jak go wyjme?

dobre pytanie ale chyba pozostaje tylko manometr ;(

Opublikowano

Wlasnie skonczylem pomiary i sprawdzanie podcisnien i ten czujnik przy chlodnicy N75 rezystancja Ω wynisi 14.8, a jak polaczylem dwa kabelki od miernika pokazywal 00.5 jesli dobrze dokonalem pomiaru miernik mialem ustawiony na opornosc na 200 a jak byl ustawiony na 2000 to pokazywal 015 Pozdrawiam i czekam na sugestie czy go wymieniac jesli tak to dzis go kupie i jakiej firmy najlepiej bo na alegro juz mozna kupic za 150zł ale czy warto? :)

Opublikowano

Według tego http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t9201.0.html;highlight=n75%20opór wynika ze sa dwie rozne wartosi oporów dla N75 i twój jest ok.

W FAQ diagnostyka jest opis rurek podcisnieniowych sprawdz z rysunkiem czy wszystko masz tak jak powinno byc.

Moim zdaniem gdziec ci to podcisnienie ucieka na rurkach[br]Dopisany: 26 Styczeń 2010, 23:12_________________________________________________

uiX0.jpg

Opublikowano

Dzis zobaczylem ze po zdjeciu rurki od filtra powietrza i turbiny na turbinie w srodku jest mokro ok oleju i tak samo mokra byla rurka czy to mozliwe ze turbina cieknie od srodka? jak dotykalem wirnika to nie wyczulem zadnych luzów na wirniku nawet delikatnego ale wirnik kreci sie lekko.[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 01:23_________________________________________________

hJBI0.jpg

Opublikowano

Turbina musi miec smarowanie im mniej oleju tym lepsze turbo.TURBO do czyszczenia

Opublikowano

Napisales Kolego ze turbina do czyszczenia ale to z przyczyny zastrzymywania si ekierownic czy chodzi ci o to ze olej jest na niej w srodku? ten log byl zrobiony jak calkowicie nei chcial przyspieszac.

Opublikowano

Zanim wyrwiesz turbo sprawdz dwie rzeczy:

- czy jest podcisnienie w wezyku ktory wchodzi na gruszke turbo

- czy wezyk ktory idzie do Map Sensora w ECU - nie jest zalamany albo zasyfiony olejem...

Pozdrawiam

Opublikowano

podcisnienie dochodzi do turbo a Map Sensora w ECU nie wiem które to jest :hi::D [br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 12:25_________________________________________________Witam chyba udalo mi sie uporac z moim problemem :) :>. na dole wkleja nowe logi prosze o analize mam nadzieje ze dobrze je wykonalem jeden to powinien byc od turbo czyli ustawilem na 011 a drugi na 003 prosze o podpisanie do którego nalezy komentarz.

ten powinien byc od turbo

tnn8A.jpg

ten drugi powinien byc od przeplywki

tnEBA.jpg

A teraz do tego co prawdopodobie sprawialo problem, wymieniłem podcisnienia od turbo do N75 i nadal bylo to samo wiec ide dalej przy G71 tez wymienilem oprucz dwóch jeden o srednicy 3mm ten co idzie rurka na podszybie po stronie kierowcy do takiej skrzynki zamknietej na srubki, a drugi o srednicy 5mm, i przy okazji wymontowalem czujnik który jest w tej plastikowej rurce dolotowej ona jest polaczona z dolotem na dwoch grubych łacznikach i owy czujnik jest wkladany od spodu i po wyciagnieciu jego okazalo sie ze jest w oleju wiec przedmuchalem go wytarlem szmatka i zmontowalem wszystko tak jak bylo, przejechalem sie i wyskoczyl blad wiec go skasowalem z mysla kurcze to nie to pozostaje czyszczenie turbo :( ale no wlasnie jade a samochod przyspiesza i sie nie dlawi, pomyslalem nie mozliwe biore kompa a tu bledów nie wykryto :shocked: wiec postanowilem zrobic loga czy napewno jest wszystko ok. Dziekuje wszystkim którzy pomagali mi usunac problem oraz mam nadzieje ze komus sie przyda moja wypowiedz z niecierpliwoscia czekam na wypowiedzi na temat logów Pozdrawiam

Opublikowano

- czy wezyk ktory idzie do Map Sensora w ECU - nie jest zalamany albo zasyfiony olejem...

BINGO :)

Pojezdzij dynamicznie - turbo dojdzie do siebie.

Opublikowano

a co turbo sie jeszcze przycina? od kiedy zaczelo normalnie chodzic to biegi zmieniem w granicach 3-3.5 jak przyspieszam czy mam go jeszcze bardziej kecic? ale to chyba nie ma juz sensu :)

Opublikowano

Juz jestt znaczna poprawa

Opublikowano

Kolego wojtek 3344 mozesz jasniej co czysciles? zrob fotke ja mma taki sam problem jak ty !! A noz wystarczy przedmuchac te czesc.

Opublikowano

ok jak bede mogł to zrobie zdjecie. moze tak mi si euda wytlumaczyc: jak mamy kolektor dolotowy on jest polaczony gumowym lacznikiem za taka gruba rura ona jest platikowa idzie ona miedzy silonikiem a sciana grodziowa trudno jej nie zobaczyc po otwrciu maski, i ona znowy jest pozniej laczona nastepnym zlaczem elastycznym. Czuli jak juz masz ta rure to w nia od spodu wchodzi czyjnik trzeba taka opeske zabezpieczenie wyciagnac i czyjnik mozemy wyjac dodolu i on wlasnie bym w oleju, a przy okazji posprawdzaj a najlepiej powymieniaj rurki od podcisnienia nie duzy koszt ale pewnosc ze sa juz dobre.

Opublikowano

i na tej rurze jest rowniez zamontowany n18 i do niego dochodza wezyki podcisnienia.

Opublikowano

nie wiem czy N18 ale tam tez jest czujnik do ktorego podlacza sie podcisnienia i obok niego jest taki czujnik w ktory jest wpieta kostka elektryczna i zobacz czy nie jest w oleju

Opublikowano

tak juz wyczyscilem byl umoczony w oleju

Wyczyscilem wydmuchalem i zalozylem a bok tego czujnika jezt zawor n18

A obik turbo n75 !!! :good:

Opublikowano

A wy mieliscie objawy że autko przyspieszało załózmy na 3 biegu do 3tys obr tam była sekundowa odcinka szarpniecie i dalej wkręcał sie w obroty?? i przy jakiejs tam wyzszej wartosci obrotów znowu szarpniecia :mysli:

Bo też mam problem z przeładowaniem turbo, zamówiłem już węzyk sylikonowy na podmianke wszystkiego co mozna, to przy okazji przeczyści sie ten czujnik :good:

Opublikowano

Mam tak samo jak piszesz,tyle ze jak ruszam sztanga to chodzi tak topornie a jak zrobie przygazowke to unosi sie i opada.

Mimo to objawy wskazuja na czyszczenie turbiny.ja wymienilem wszystkie wezyki,wyczyscilem n75.kolektor ssacy dzis wyczyscilem ten czujnik o ktorym mowa wyzej w temacie przy okazji wykrecilem egr.bo musze zmierzyc jakie zaslepki zrobic aby go zaslepic,teraz studiuje jak poloczyc te wezyki od n18.bo po zaslepieniu idzie do wywalenia a wezyki musze pozatykac. I sie zobaczy.Co najgorsze mam vaga alejeszce ciezko mi samemu sobie z nim poradzic ostatnio probiwalem sprawdzic sztange tak jak na filmiku ktory zassalem z a4 i lipa co sei okazalo jakis kolega z forum mi powiedzial ze niemam jakis sterowniko czy cos takiego???????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...