GreGoriO Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 sam je (WARUNKI) zresztą wkleiłem..... ja nie pytam o pracę nagrzewnicy ....tylko TEST nagrzewnicy Dzisiaj testowalem ta nagrzewnice i po odpaleniu w bloku 16 silnika w 3 okienku widac jak odpala nagrzewnica. czytajcie proszę ze zrozumieniem. kolega jako jedyny podał gdzie można znaleźć wartości pracy nagrzewnicy...ale nic nie jest podane jak wymusić pracę POWYŻEJ temperatury załączenia....WIĘC PYTAM...
chester121 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Wymusic jako tako sie nie da Ew. Mozeszoszukac kompute chlodzac czujnik temp. Zew. W tym bloku co podalem pokazuje tylko kiedy sie zalacza Po za tym w 2 okienku masz bodajze 6 cyfr pierwsza u mnie byla 1 pozostale same zera Jak bede mial chwilke to opisze co poszczegolne cufry znacza bo w tym okienku mozna zaobserwowac ew. Problemy nagrzewnicy Sent from my iPhone using Tapatalk
wielki1980 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 sam je (WARUNKI) zresztą wkleiłem.....ja nie pytam o pracę nagrzewnicy ....tylko TEST nagrzewnicy Dzisiaj testowalem ta nagrzewnice i po odpaleniu w bloku 16 silnika w 3 okienku widac jak odpala nagrzewnica. czytajcie proszę ze zrozumieniem. kolega jako jedyny podał gdzie można znaleźć wartości pracy nagrzewnicy...ale nic nie jest podane jak wymusić pracę POWYŻEJ temperatury załączenia....WIĘC PYTAM... W testach wyjść silnika jest opcja która włącza nagrzewnice, nie pamiętam dokładnie na której pozycji ale słychać jak się włączają przekaźniki i światło w kabinie przygasa.
kqba Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Potwierdzam. Słychać przekaźnik po ok. 1 min. od zapalenia. Chyba gdzieś po lewej stronie kierownicy.
roberts311 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Heh coś nowego dziś spróbuje czy środek się szybciej nagrzeje:) ---------- Post dopisany 05-04-2013 at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2013 at 20:11 ---------- No i rzeczywiste grzeje sie szybciej w środku:)
Lucas21 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Ja ustawiam rano na AUTO HI ale.. brak nadmuchu nic sie nie grzeje, nie leci ciepłe powietrze.. Co źle robie? Jak rano przy minusach włączam na auto to ok, działa na HI obustronnie, ale jedna kreska nadmuchu, jak chce zwiększyć, AUTO sie wyłącza..
marekg Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Ja ustawiam rano na AUTO HI ale.. brak nadmuchu nic sie nie grzeje, nie leci ciepłe powietrze.. Co źle robie? Jak rano przy minusach włączam na auto to ok, działa na HI obustronnie, ale jedna kreska nadmuchu, jak chce zwiększyć, AUTO sie wyłącza.. Jak tryb AUTO to jedyne co podlega regulacji jest temperatura. O tym gdzie i z jaką siłą dmuchać decyduje klimatronik. A nie dmucha mocniej bo nie ma czym nagrzać powietrza więc przecież nie będzie silniej dmuchał zimnym powietrzem bo byłoby to wbrew temu co mu zadałeś. Ta dodakowa nagrzewnica nie narobi w momencie tyle ciepła żeby ci przeciąg w aucie robić w dodatku na HI. 1
Lucas21 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Ale jak na AUTO mam to wgl nie mogę ustawić opcji nawiewu.. Szybko, przod, nogi, bo odrazu wyłącza AUTO.. To skoro żaden tryb nie świeci się to powietrze gdzie leci ?
Tommy01 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Ale jak na AUTO mam to wgl nie mogę ustawić opcji nawiewu.. Szybko, przod, nogi, bo odrazu wyłącza AUTO.. To skoro żaden tryb nie świeci się to powietrze gdzie leci ? Wszystko jest dokładnie opisane wyżej a ludzie wciąż zadają te same pytania ... :/ W opcji AUTO tak jak kolega marekg napisał wszystko odbywa się automatycznie, jedynie zmieniamy temperaturę. Opcje nawiewu się nie palą bo Climatronic sam sobie oblicza z której kratki w danym momencie będzie dmuchało powietrzem.
sylwestro_k Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 super sprawa z tego co czytam, jutro z rana przetestuję
leh Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Wg kodów wyposażenia moja oooo nie posiada dodatkowej nagrzewnicy, jednak po odpaleniu słychać jakiś przekaźnik po lewej stronie kierownicy i można zaobserwować spadek obrotów... Więc jak to w końcu jest bo część pisze ze w każdym było, część ze to dodatkowy wypas :confused: Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk
zbyszek7791 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Nie musi być włączony tryb auto można przejść na sterowanie ręczne, ja sobie włączam nawiew na przednią szybę zmniejszam wentylator na dwie/trzy kreski i cały czas tak chodzi (nagrzewnica się włącza). Tak jak w opisie wyżej nagrzewnica nie działa w trybie ECON. Co do sprawdzenia czy jest czy jej nie ma to 10 minut roboty , zdjąć osłonę pod kierownicą i wszystko widać
icecool Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 W schemacie kompa bpg wogole nie ma takiego czegos jak podgrzewanie ani swiec ani tej nagrzewnicy. Wczoraj zalozylem krociec z trzema fajami taki jak w b5 i chcialem go wysterowac z kompa. Moim zdumieniem bylo to, ze moj komp nie obsluguje takich urzadzen bo nie ma ich nawet na schemacie:/
ŁYSY44 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 to jeszcze podsumujmy warunki załączenia naszej grzałki: - temp poniżej 5 stopni - tryb auto -temp. poniżej 5oC -wyłączony tryb ECON czy musi być wybrany nawiew na przednią szybę czy nie? Nie musi [br]Dopisany: 13 Listopad 2010, 23:39_________________________________________________ a jak sprawdzić czy też się ma tą nagrzewnice? było to w kodach wyposażenia? kazdy diesel to ma każdy chyba tylko te bez webasto (fabrycznie zamontowanego oczywiście ) Bartek sprawdzil A jednak nie każdy , tylko te bez fabrycznego webasto http://img534.imageshack.us/img534/295/96737333.jpg ...ano fakt masz racje w A6 C5 jest i nagrzewnica i webasto razem fabrycznie
chester121 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 troche pozno ale znalazlem opis tych cyfr z 2 i 3 okienka w silniku grupa 16
mmateeuszz Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 kurcze po dwóch latach dopiero się teraz o tym dowiaduje:) zawsze w zimę jeździłem na ECON. Dziś po przeczytaniu tego wątku sprawdziłem i faktycznie to działa. Po ok. 1 minucie od uruchomienia silnika zaczyna lecieć cieplutkie powietrze. Tylko tryb AUTO wyłączyłem i ustawiłem na kilka kresek obrotów oraz nawiew na środek żeby lepiej czuć te cieplutkie powietrze prosto w twarz:P
marekg Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja się o tym dowiedzialem po 4 latach także wiesz... Wysłane z mojego Trooper_X55
ben30 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Po 3 i pół rocznym używaniu dowiedziałem się że jest i co ważne działa. Jak już było pisane sprawdzić można za pomocą VAG'a, ale i bez tez można sprawdzić.
dzolix Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 w blokach silnika w 016 grupie pozycja 3 są tam wartości 00 bo silnik był rozgrzany spróbuje jeszcze jak będą wszystkie wymagane parametry spełnione do zadziałania tej nagrzewnicy.Może wtedy wartości będą zmieniać się na 11. Cześć! Czy ktoś mi wyjaśni dlaczego u mnie przy temp. zew. 12st. i WYŁĄCZONYM!!! ogrzewaniu/klimatroniku załącza się ta dodatkowa nagrzewnica? Po włączeniu się trzech przekaźników w grupie 016 poz.3 mam "11". Temperatura powietrza zewnętrznego w VCDS jest poprawna, tj 12st. Co mam sprawdzić dlaczego tak się dzieje, bo codziennie obciąża mi to akumulator a jeżdżę na krótkich odcinkach. w blokach silnika w 016 grupie pozycja 3 są tam wartości 00 bo silnik był rozgrzany spróbuje jeszcze jak będą wszystkie wymagane parametry spełnione do zadziałania tej nagrzewnicy.Może wtedy wartości będą zmieniać się na 11. Cześć! Czy ktoś mi wyjaśni dlaczego u mnie przy temp. zew. 12st. i WYŁĄCZONYM!!! ogrzewaniu/klimatroniku załącza się ta dodatkowa nagrzewnica? Po włączeniu się trzech przekaźników w grupie 016 poz.3 mam "11". Temperatura powietrza zewnętrznego w VCDS jest poprawna, tj 12st. Co mam sprawdzić dlaczego tak się dzieje, bo codziennie obciąża mi to akumulator a jeżdżę na krótkich odcinkach. Oki, uzupełniłem. A w sprawie nagrzewnicy... po osiągnięciu temp. silnika 80st. nagrzewnica NIE wyłącza się! VCDS: 1. Na wyłączonym silniku 2. Po załączeniu pierwszego przekaźnika 3. Po załączeniu obydwu przekaźników 4. Po rozgrzaniu silnika do 80st.C Ponawiam pytanie, dlaczego w ogóle nagrzewnica się włącza przy temp. zewnętrznej powyżej 5st. oraz nie wyłącza się po przekroczeniu temp. płynu 75st.C? UP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się