Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAG] Czarna S4 :) [filmy i zdjęcia w pierwszym poście]


450yamaha

Rekomendowane odpowiedzi

w sumie to auto chyba fajniejsze niz b7 RS4 , przynajmniej bardziej rozwojowe :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to auto chyba fajniejsze niz b7 RS4 , przynajmniej bardziej rozwojowe :cool1:

Oczywiscie ze lepsze :good:

Az strach sie bac co wymysla z RS w budzie B8 :)

Fura niesamowita :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czestochowie jest RS4 B7 i S4 B8,jest nawet filmik jak S4 robi wiatrak z RS-a

fura kox,rob program zycie jest zbyt krotkie zeby jezdzic seria :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czestochowie jest RS4 B7 i S4 B8,jest nawet filmik jak S4 robi wiatrak z RS-a

fura kox,rob program zycie jest zbyt krotkie zeby jezdzic seria :decayed:

Czy to nie jest czasami ten filmik:

? :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj i nawet numery S4 się nie do końca schowały :gwizdanie:

Ładnie daje to B8 - widać, że potencjał ma i to niezły :good: Chłopaki ogarną temat tuningu i będzie maszyna że aż strach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100% w kazdej b8 jak sie dluzej przytrzyma przycisk to wylącza calkowicie ESP

pozdrawiam

czyli przycisk ESP ma dwa polezenia jak sie go tylko raz naciesnie to odlacza sie tylko czesciowo jak sie go dluzej przytrzyma to da sie wylaczyc calkowicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s4 jedzie,ale brzmi prz rs4 czy isf'ie jak kosiarka.

takze wydech rzeczywiscie do zmiany,ale program i tak wg mnie obowiazkowo, wtedy juz bedzie mega mega mega :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę konkretna konstrukcja wśród B8 na tym forum, fajny felunek i może faktycznie bezpieczniej będzie pozostać przy 18". Chociaż chętnie bym zobaczył jak to na 19 wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czestochowie jest RS4 B7 i S4 B8,jest nawet filmik jak S4 robi wiatrak z RS-a

fura kox,rob program zycie jest zbyt krotkie zeby jezdzic seria :decayed:

Czy to nie jest czasami ten filmik:

? :gwizdanie:

Filmik wyraźnie oddaje jaki ma potencjał S4 B8, sądzę że po programie zrobił by nawet C63 AMG :naughty::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli przycisk ESP ma dwa polezenia jak sie go tylko raz naciesnie to odlacza sie tylko czesciowo jak sie go dluzej przytrzyma to da sie wylaczyc calkowicie ?

Dokladnie tak

i jestes wstanie latac bardzo glebokimi bokami na bardzo glebokiej kontrze ? i nie bedzie ingerowal w skrajnych przypadkach ? - nie wydaje mnie sie , jest to w stanie ktos potwierdzic , zawlaszcza kto ma quattro ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

furka fajna szczególnie silnik :kox:

czyli przycisk ESP ma dwa polezenia jak sie go tylko raz naciesnie to odlacza sie tylko czesciowo jak sie go dluzej przytrzyma to da sie wylaczyc calkowicie ?

Dokladnie tak

i jestes wstanie latac bardzo glebokimi bokami na bardzo glebokiej kontrze ? i nie bedzie ingerowal w skrajnych przypadkach ? - nie wydaje mnie sie , jest to w stanie ktos potwierdzic , zawlaszcza kto ma quattro ?

u mnie jest tak, że niestety, ale ingeruje... nawet jak wyłącze ESP, nie wiem czemu tak jest, ale całkowicie nie moge tego wyłączyć, żeby polatać sobie bokami lepiej :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie , mi sie wydaje ze jest pewien kat wychylenia przednich kol do ktorego ESP dezaktywowane nie ingeruje , i jak sie zalozy mocna kontre w glebokim poslizgu to jednak sie zalacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie , mi sie wydaje ze jest pewien kat wychylenia przednich kol do ktorego ESP dezaktywowane nie ingeruje , i jak sie zalozy mocna kontre w glebokim poslizgu to jednak sie zalacza.

Myślę, że raczej ESP ma jakiś rodzaj akcelerometru, który określa kąt pod jakim leci samochód i wtedy reaguje. Jak polecisz bokiem z prostymi kołami i na gazie to IMO też zacznie blokować.

Polecam artykuł:

http://www.audiworld.com/news/07/b8-a4-in-depth/suspension/content.shtml

A tutaj informacja o działaniu guzika ESP

The ESP operating concept is also new. As before, it can be switched off completely by holding the button pressed in, but a second, less complete shut-down stage is now provided as well. If the driver presses the ESP button once briefly at a speed below 70 km/h, the wheelslip control function will be de-activated. This largely prevents engine-management intervention and weakens the system’s brake applications slightly.

Czyli jak się przytrzyma ponad 1 sek. to dezaktywuje całkowicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...