turdzi 45 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Polecam artykuł: http://www.audiworld.com/news/07/b8-a4-in-depth/suspension/content.shtml A tutaj informacja o działaniu guzika ESP The ESP operating concept is also new. As before, it can be switched off completely by holding the button pressed in, but a second, less complete shut-down stage is now provided as well. If the driver presses the ESP button once briefly at a speed below 70 km/h, the wheelslip control function will be de-activated. This largely prevents engine-management intervention and weakens the system’s brake applications slightly. Czyli jak się przytrzyma ponad 1 sek. to dezaktywuje całkowicie. o widzisz , dzieki serdeczne ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos* 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Polecam artykuł: http://www.audiworld.com/news/07/b8-a4-in-depth/suspension/content.shtml A tutaj informacja o działaniu guzika ESP The ESP operating concept is also new. As before, it can be switched off completely by holding the button pressed in, but a second, less complete shut-down stage is now provided as well. If the driver presses the ESP button once briefly at a speed below 70 km/h, the wheelslip control function will be de-activated. This largely prevents engine-management intervention and weakens the system’s brake applications slightly. Czyli jak się przytrzyma ponad 1 sek. to dezaktywuje całkowicie. o widzisz , dzieki serdeczne ! Potwierdzam , właśnie tak jest. Sam testowałem. Trochę mało te 70 km/h , ale jakaś zabawa tam jest. Powyżej tej prędkości zabawy już nie ma niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tas2die4 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 dobra,a teraz z ot o esp wroccie do nad s4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 ładna będzie jeszcze ładniejsza z http://mtm-online.de/en/Audi/S4-B8/3-0-TFSI-245-kW-333-hp-quattro?FZID=S4B8245Q&KIT=m3s4333430qm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 72 KW za 2500Euronów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Polecam artykuł: http://www.audiworld.com/news/07/b8-a4-in-depth/suspension/content.shtml A tutaj informacja o działaniu guzika ESP The ESP operating concept is also new. As before, it can be switched off completely by holding the button pressed in, but a second, less complete shut-down stage is now provided as well. If the driver presses the ESP button once briefly at a speed below 70 km/h, the wheelslip control function will be de-activated. This largely prevents engine-management intervention and weakens the system’s brake applications slightly. Czyli jak się przytrzyma ponad 1 sek. to dezaktywuje całkowicie. o widzisz , dzieki serdeczne ! Potwierdzam , właśnie tak jest. Sam testowałem. Trochę mało te 70 km/h , ale jakaś zabawa tam jest. Powyżej tej prędkości zabawy już nie ma niestety. OK to pomecze jeszcze temat jak to rozumiecie: The “ASR off” mode is effective at any road speed on the A4 with permanent four-wheel drive, whereas cars with front-wheel drive switch back automatically to the full ESP mode above 70 km/h. bo z tego wynika ze w quattro sie wylacza calkowicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Polecam artykuł: http://www.audiworld.com/news/07/b8-a4-in-depth/suspension/content.shtml A tutaj informacja o działaniu guzika ESP The ESP operating concept is also new. As before, it can be switched off completely by holding the button pressed in, but a second, less complete shut-down stage is now provided as well. If the driver presses the ESP button once briefly at a speed below 70 km/h, the wheelslip control function will be de-activated. This largely prevents engine-management intervention and weakens the system’s brake applications slightly. Czyli jak się przytrzyma ponad 1 sek. to dezaktywuje całkowicie. o widzisz , dzieki serdeczne ! Potwierdzam , właśnie tak jest. Sam testowałem. Trochę mało te 70 km/h , ale jakaś zabawa tam jest. Powyżej tej prędkości zabawy już nie ma niestety. OK to pomecze jeszcze temat jak to rozumiecie: The “ASR off” mode is effective at any road speed on the A4 with permanent four-wheel drive, whereas cars with front-wheel drive switch back automatically to the full ESP mode above 70 km/h. bo z tego wynika ze w quattro sie wylacza calkowicie ? tak właśnie wynika. Quattro wyłączasz i się samo nie załączy w przeciwieństwie do ośki gdzie załączy się "całkowicie" powyżej 70km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
450yamaha 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike21 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy Kuredu pewnie by z rolki się z Tobą ustawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
450yamaha 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Przepraszam ale nie rozumiem :gwizdanie: W sensie, kto to jest i czym jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 z rolki czyli jedziesz rowno np 30km/h i pedal do oporu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
450yamaha 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 To to ja wiem, chciałem wiedzieć kto to jest Kuredu, i czym jeździ, ale już zostałem poinformowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Mysle ze tu by juz nie podskoczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
450yamaha 0 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 ja jestem otwarty na wszelkiego rodzaju testy, zobaczymy, nigdy nic nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw 1 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 fura zazdraszczam ciekawe kiedy A4 allroad zwita na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy Kuredu pewnie by z rolki się z Tobą ustawił No myślę, że by tu akurat kupkę usadził prędzej - to nie malikówna S4, tylko troszkę mocniejszy sprzęt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy Kuredu pewnie by z rolki się z Tobą ustawił No myślę, że by tu akurat kupkę usadził prędzej - to nie malikówna S4, tylko troszkę mocniejszy sprzęt... Prędzej byłbym ciekawszy sparingu z Malikową S4 ale już ma nowego właściciela... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 A malikówny Kuredu przypadkiem z rolki nie łyknął coś mi się gdzieś obiło o ucho, ale mogę się mylić. Gdzieś to było opisane. EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Jak kiedyś się okaże, że 333 hp to za mało, to sie pomyśli o jakimś podniesieniu mocy Kuredu pewnie by z rolki się z Tobą ustawił No myślę, że by tu akurat kupkę usadził prędzej - to nie malikówna S4, tylko troszkę mocniejszy sprzęt... Prędzej byłbym ciekawszy sparingu z Malikową S4 ale już ma nowego właściciela... tak chyba bylo , zreszta od dawin dawna wiadomo ze B7 S4 to woz wolnijszy niz to wyglada na papierze , bo raz ze wiekszosc nie ma obiecywanych 344KM to jeszcze ceirpi na soooolidna nadwage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
450yamaha 0 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Ja jestem na prawdę chętny na wszelkiego rodzaju porównania, jak się tylko cieplej trochę zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się