miszka Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 No to bedzie w zimę czym gumę upalać na śniegu
Wandej Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 No to bedzie w zimę czym gumę upalać na śniegu Oj tak
Robero321 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 pociągowe żeby robotę pociągnąć do przodu
Wandej Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Jakie potrzebujesz kable ? Wiązkę najlepiej całą żeby nie kombinować(kupiłem ale chyba nie dojdzie ) i do zbiornika pod quattro paliwowe 2szt. Reszta to już kosmetyka
krzychusu Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Hej, Też SWAPuje 2.7T do B6 auto juz w sumie jezdzi ale mam problem z puszka filtra powietrza. Mam puszke od 3.0l i nie wystarcza mi tej rury która łączy filtr z Y. Rura od 3.0 jest mocno za krotka a od 2.7 brakuje jeszcze ze 5cm. Mam puszke od 2.7 z wzmacniaczami ale nie wchodzi przez Bixenony na swoje miejsce... Widziałem w necie ze ludzie jakos zakładają ory puszke bo niechce stożka. I teraz jeszcze pytanko do adminów, mam jeszcze kilka pytan na temat ogarniecia tego swapa do konca ale nie mam pojęcia w jakim podforum napisac zeby bylo dobrze, naprowadzicie ?
Wandej Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 Hej, Też SWAPuje 2.7T do B6 auto juz w sumie jezdzi ale mam problem z puszka filtra powietrza. Mam puszke od 3.0l i nie wystarcza mi tej rury która łączy filtr z Y. Rura od 3.0 jest mocno za krotka a od 2.7 brakuje jeszcze ze 5cm. Mam puszke od 2.7 z wzmacniaczami ale nie wchodzi przez Bixenony na swoje miejsce... Widziałem w necie ze ludzie jakos zakładają ory puszke bo niechce stożka. I teraz jeszcze pytanko do adminów, mam jeszcze kilka pytan na temat ogarniecia tego swapa do konca ale nie mam pojęcia w jakim podforum napisac zeby bylo dobrze, naprowadzicie ? Jaki miałeś motor wcześniej? pas zmieniałeś?
pioteros Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 jak rozkminicie uklad abs/asr/esp po przekladce?
toman Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 oo kolego.. widzę, że dzieje się konkretnie
krzychusu Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 U mnie motor 3.0 a więc bez wiekszych problemów, pas ori troche porezany. Abs i reszta chodzi, auto jezdzi ale potrzebuje dopieszczenia
Wandej Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 jak rozkminicie uklad abs/asr/esp po przekladce? W większośći przypadków tylko kodowanie wystarczy na q Narazie tyle. Czekamy na zbiornik i będzie montaż całości:hi: Tapnięte z SGS5
MaxsteRR Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 jak rozkminicie uklad abs/asr/esp po przekladce? W większośći przypadków tylko kodowanie wystarczy na q Narazie tyle. Czekamy na zbiornik i będzie montaż całości:hi: Tapnięte z SGS5 Weź wpłać Czornemu jakąś większą zaliczkę, żeby sobie w końcu deski na kanał kupił
Dev Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Gdzie on to robi ? W piwnicy ?
Wandej Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 Całkiem przyjemną ma kwaterę Czekamy narazie na zbiornik
Imhotet Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 nie wazne gdzie tylko jak
rs4wagon Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 niezle sie dzieje,jak to fajnie ze w nowszych autach jest wiekszosc p&p.W moim starym mk1 golfie bylo duzo rzezby zeby zapodac 4x4,widze ze zima bedzie dla ciebie zabawa w tym roku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się