godski Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Yes Najgorsze, że nikt nie wie co jest. Pompa zmieniona, filtr nowy, błędów na VAG brak, wtryskiwacze podmieniane (mam 3 komplety -280,320 i 380-tki).Samochód 2 razy w ASO Audi Wolica, wiele dni u Witka i to samo. Co robić???
Flyer Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Ciezki temat. Moj kumpel mial podobna sytuacje w Mazdzie 3. Dopiero dystrybutor ukladow wtryskowych [DENSO] mu pomogl... Auto gaslo podczas jazdy w najmniej spodziwanym momencie.
godski Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Znam tego dystrybutora dobrze.Opinie dużo gorsze niż średnie . Jeśli nawet mistrz nie pomoże to wstawiam auto do ASO Audi lub VW i niech zrobią. Będzie bolało, ale muszę mieć dwie fury za 2 tygodnie. Najgorszy dla wszystkich serwisów jest brak błędów na VAG-u.
Stichy Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Witam. Reszta rezygnuje czy co???? Zaczęliśmy w lutym a mamy lipiec a od c**ja osób jeszcze zostało!!! :thumbdown: pozdro Ja mam na 02.07 :> jak tyle wytrzymalem to te kilka dni jeszcze wytrzymam
godski Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 U mnie jest program na około 225 KM/ 225 NM. Niestety, nie dostałem wykresu. Poza tym samochód ciągle gaśnie i szukam kogoś , kto mi to zreperuje... . Jak mi się uda to naprawić , to będzie korekta, a jak nie to zezłomować ??? Jak Witek nie dał rady, to kto da ??? Można mnie chyba wykreślić.
udy Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 jak to mawiał mój wujek mechanik jak nie wiedział jak rozwiązać problem w jakimś samochodzie: "tera to ju tylko do wróżki z nim jechać " przechlapane stary, co było już sprawdzane ??
godski Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Vag zero błędów, 2 filtry paliwa - oryginalne, 2 pompy paliwa (właściwie wklady) - 1 ori druga China, wtryskiwacze paliwa 3 komplety (mam 280,320 i 380) , cewki nowe, - jak widzicie koszty rosną a Audi gaśnie. Najgorsze jest to, że samochód ma tylko 100 000 km przebiegu. Szukam Magika, a raczej Wielkiego Czarodzieja. Dzięki Flyer za PW. To rzut beretem odemnie (Wolica). Jutro zadzwonię.
dziadek Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Vag zero błędów, 2 filtry paliwa - oryginalne, 2 pompy paliwa (właściwie wklady) - 1 ori druga China, wtryskiwacze paliwa 3 komplety (mam 280,320 i 380) , cewki nowe, - jak widzicie koszty rosną a Audi gaśnie. Najgorsze jest to, że samochód ma tylko 100 000 km przebiegu. Szukam Magika, a raczej Wielkiego Czarodzieja. Dzięki Flyer za PW. To rzut beretem odemnie (Wolica). Jutro zadzwonię. a takie proste rzeczy jak świece i przewody?
godski Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Zbyt proste. Świece wymienione około 2000 km temu. Oryginał NGK. Przewodów nie ruszałem. Mam nowy pomysł i chyba dzisiaj zaryzykuję i podmienię czujnik położenia wału. Właściwie to pomysł Maćka z P&M Motorsport.
luka_rm Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 stary gasnie Ci na biegu jalowym czy podczas jazdy?
godski Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Podczas jazdy nie zdarzyło mi się jeszcze żeby zgasł. Samochód raz odpala , innym razem nie. Jak odpali , to czasem jest OK, a czasem falują obroty, nie reaguje na pedał gazu lub reaguje z opóźnieniem. Dzisiaj wymieniam czujnik położenia wału. Jak nie pomoże, to kaplica.
luka_rm Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 moja mama miala podobny przypadek ale w mazdzie 3, tylko jej sie zdarzało podczas jazdy ze gasł, wymieniono pompe filtry i nic, dopiero po wymyciu baku problem znikl, podobno złe było wlane paliwo i cały czas jakis syf sie dostawał
godski Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Czujnik położenia wału wymieniony, a samochód nadal swoje - gaśnie. :rant:
spanky Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Czujnik położenia wału wymieniony, a samochód nadal swoje - gaśnie. :rant: to moze podmienic sterownik na inny ...
wozio Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Zmień przewody wysokiego napięcia. Ja w swojej poprzedniej audi miałem podobnie szukałem i szukałem, a okazało się, że to własnie przyczyną falowania obrotów były przewody wysokiego napięcia. Możesz sprawdzić w ciemnym garażu, czy pomiędzy nimi przeskakuje iskra, ale garaż naprawdę musi być ciemny. U mnie było widać minimalne iskrzenie wręcz prawie nie widoczne, a po wymianie kabli problem zniknął. Żeby znowu nie inwestować kolejnej kasy pożycz kable od kogoś znajomego może wtedy problem się rozwiąże.
godski Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 To nie jest tylko falowanie. Dzisiaj , po wymianie czujnika wału było przez jakiś czas idealnie. Poźniej odpalałem i gasiłem kilkakrotnie i OK. Jakieś dwie godziny poźniej kolejna próba. Odpalił normalnie, ale juz reakcja na gaz nie była taka jak być powinna. Po chwili naciskanie pedału gazu przestało powodować wzrost obrotów , auto zeszło do 500 obr/min i zgasło. Już mam dosyć. W środę ASO Audi Auto Unia Wolica.[br]Dopisany: 09 Lipiec 2010, 23:26_________________________________________________Podmienić sterownik dobra rzecz -tylko skąd go wziąść?
Flyer Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 BFB jest troche na forum. Mysle, ze jakis chetny sie znajdzie
spanky Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Podmienić sterownik dobra rzecz -tylko skąd go wziąść? moze pozyczyc od kogos na probe .... nie siedze w benzynach ale moze od innego 1.8T podpasuje ...
godski Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Witek ma mieć w tym tygodniu. Złoty chłopak :oklaski: Ale już mam trop. Po odpięciu czujnika temperatury w dolocie samochód nie gaśnie. Wymieniłem czujnik na nowy ( kolejne 150,00 zł) i jest to samo - gaśnie. Czyli czujnik jest sprawny. Krąg podejrzanych się zawęża . Obecnie jest to wiązka przewodów od czujnika temperatury , lub sterownik. A może ktoś ma inne pomysły ???. Tak czy tak, dzisiaj o 11.00 wizyta w ASO Audi Wolica.
Maxito Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 a ja dalej nie mam terminu cos cieżko się wszczelić w terminy ;( ;( ;( ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się