soulmaster3m Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Nie ja, ja bym się bał Edytowane 25 Marca 2015 przez soulmaster3m
wesz82 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Kto mnie podkablowal ? Przyznać sie ? Ze 2-3 strony temu mod mnie po ostrzegał zebym nie klnal Kto mnie podkablowal ? Przyznać sie ? Ze 2-3 strony temu mod mnie po ostrzegał zebym nie klnal Jestes na czornej liscie hehehe
Haimon Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Jest ktoś kto mógłby rzucić okiem na autko w Szczecinie? Mam 700km i chętnie oparł bym decyzję o wyjeździe na czyjejś wstępnej inspekcji ;-)
miki Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Rzuć linkiem albo namiarem na komis to może ktoś pomoże
prezesik Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jest ktoś kto mógłby rzucić okiem na autko w Szczecinie? Mam 700km i chętnie oparł bym decyzję o wyjeździe na czyjejś wstępnej inspekcji ;-) Dawaj namiary Wysłane z IPHONA 6 PLUS
MaciejK Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Szukam gościa który przestawi mi rozrząd na 0 bo mam w tej chwili na -1,5. Polecacie kogoś??
jarfab0511 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 jedz kolego na nadodrzańska vw wójcik 50 zł biora ja tam przestawiałem pozniej juz to sam robie zobaczysz jakie to proste i sam pozniej zrobisz
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Szukam gościa który przestawi mi rozrząd na 0 bo mam w tej chwili na -1,5. Polecacie kogoś?? Sam sobie zrób. VAG, klucze 13 i 18
MaciejK Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Gdyby to było takie proste to bym sam to zrobił ale nie chce nic pochrzanic bo później będzie jeszcze więcej roboty.
Viwaldi Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Gdyby to było takie proste to bym sam to zrobił ale nie chce nic pochrzanic bo później będzie jeszcze więcej roboty. Myślę że strach ma wielkie oczy,
wesz82 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Zawsze tak jest ale gdy sie człowiek ogarnie tj obcyka co i jak to da rady. Ja pamietam zaczynałem od termostatów i to było mega trudne. Lepiej kupić klucze za tą kasę co da sie mechanikowi a tego czego sie nauczymy zostanie nam na zawsze. Chodź z drugiej strony jak ktoś czyje ze nie da rady to niech da to niech lepiej odpuści bo szkoda nerwów....
Dev Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 jeden mechanik na stu bedzie wiedział o co Ci chodzi ostatnio byłem u elektryka który zaprawia alternatory, rozruszniki i inne pierdoły akurat wymieniali rozrząd w pasku B5L AWX, jak zapytałem czy sprawdzali synchronizację przed demontażem rozrządu to robili wielkie ślepia i stwierdzili że wystarcza same blokady, oczywiscie mają racje, ale przy zakładaniu paska trzeba (nie trzeba) ruszyc 3 sruby na kole aby założyc pasek, potem koło wraca na swoje (częsciej nie swoje miejsce) i stąd wychodzą rozne cyfry na synchronizacji ale że mi nie wierzyli to poczekałem aż poskładali, podłączyli VAGa i odpalili silnik i było jak byk +2.8, popusciłem sruby, ruszyłem kołem i skreciłem, po odpaleniu -0.5 i juz ze mna nie dyskutowali, ale zapytali o inne "myki" w tej materii no to zapytałem jak ustawiają pompe VP37, po wymianie rozrządu odpowiedzieli ze na blokady a ja im mówie że do tego tez jest potrzebny VAG aby ustawić własciwy kąt wtrysku i dawke na wolnych obrotach no ale musiałem leciec wiec więcej im nie powiedziałem
wesz82 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 O mechaniorach to mozna poematy pisać :grin: Ostatnio łepek od nas z roboty pojechał do jednego i ten na słuch stwierdził ze coś mu"źle pracuje" i on to ustawi. Najgorzej jak widzą ze ktoś sie kompletnie nie zna to wtedy opcja fuul wypas :banan: Niestety w dzisiejszych czasach bez kompa sie nie obejdzie.
soulmaster3m Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Niestety? Raczej stety. Ja jednak wolę jak jest nawalone czujnikami bo nie muszę jechać do oszustów i płacić 50-80zł za samo podłączenie kabla. Ktoś mi coś mówi o jakichś poważniejszych rzeczach w silniku a ja oczy robię bo się nie znam. Mechanikiem nie jestem, w życiu to rozebrałem i złożyłem jedynie silniki od Komara i Simsoma, ale tutaj podłączę kabel i widzę co nie gra. Wpisuję w google i szukam, poczytam i już wiem co i gdzie. Klucze wezmę, posiedzę kilka godzin, dzień czy dwa i zrobione. Własny kabel i tyle. Rozrządy wymieniałem tylko czytając instrukcje i jadąc dokładnie krok po kroku. Głupi przykład z czujnikiem ABS w Lupo. Warsztat: 80zł diagnoza kablem + 25zł czujnik = 250zł z robocizną. Wymiana własnoręczna 15zł czujnik + ta godzina czy dwie roboty.
wesz82 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Z tymi czujnikami to tez nie dobrze jak za dużo nasrane. Weź sobie renaulta tam bez filtra kabinowego cyrki się dzieją
soulmaster3m Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 No, ale mówimy o prawdziwych samochodach a nie o reno.
wesz82 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Qtwa soul sorry.jestem jakis wczorajszy i prawie zaliczylem reno w poczet samochodow. Kiedys powiedzialem sobie ze jak mnie moja namowi na scenica to juz bedzie blisko konca:-D:-D:-D:-D
bediks Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 nie bez powodu najbardziej awaryjna rzecza w audi a4 i a3 byl francuski licznik jaeger
soulmaster3m Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Albo to sabotaż francuskiego ruchu oporu albo zobaczyli niemiecką technologię i się poddali.
windu83 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Tak sobie was czytam i sobie myślę, że skoro sami mechanicy na forum i elektrycy, to kto pracuje w warsztatach samochodowych i dlaczego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się