Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zachodniopomorskie pogaduchy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie ja, ja bym się bał :grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

cop.jpg

Edytowane przez soulmaster3m
  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kto mnie podkablowal ? Przyznać sie ? Ze 2-3 strony temu mod mnie po ostrzegał zebym nie klnal :P

Kto mnie podkablowal ? Przyznać sie ? Ze 2-3 strony temu mod mnie po ostrzegał zebym nie klnal :P

Jestes na czornej liscie hehehe

Opublikowano

:hi:

Jest ktoś kto mógłby rzucić okiem na autko w Szczecinie? Mam 700km i chętnie oparł bym decyzję o wyjeździe na czyjejś wstępnej inspekcji ;-)

Opublikowano

Rzuć linkiem albo namiarem na komis to może ktoś pomoże :wink:

Opublikowano

:hi:

Jest ktoś kto mógłby rzucić okiem na autko w Szczecinie? Mam 700km i chętnie oparł bym decyzję o wyjeździe na czyjejś wstępnej inspekcji ;-)

Dawaj namiary

Wysłane z IPHONA 6 PLUS

Opublikowano

Szukam gościa który przestawi mi rozrząd na 0 bo mam w tej chwili na -1,5.

Polecacie kogoś??

Opublikowano

jedz kolego na nadodrzańska vw wójcik 50 zł biora

ja tam przestawiałem pozniej juz to sam robie

zobaczysz jakie to proste i sam pozniej zrobisz

Opublikowano

Szukam gościa który przestawi mi rozrząd na 0 bo mam w tej chwili na -1,5.

Polecacie kogoś??

Sam sobie zrób.

VAG, klucze 13 i 18

Opublikowano

Gdyby to było takie proste to bym sam to zrobił ale nie chce nic pochrzanic bo później będzie jeszcze więcej roboty.

Opublikowano

Gdyby to było takie proste to bym sam to zrobił ale nie chce nic pochrzanic bo później będzie jeszcze więcej roboty.

Myślę że strach ma wielkie oczy,

Opublikowano

Zawsze tak jest ale gdy sie człowiek ogarnie tj obcyka co i jak to da rady.

Ja pamietam zaczynałem od termostatów i to było mega trudne.

Lepiej kupić klucze za tą kasę co da sie mechanikowi a tego czego sie nauczymy zostanie nam na zawsze.

Chodź z drugiej strony jak ktoś czyje ze nie da rady to niech da to niech lepiej odpuści bo szkoda nerwów....

Opublikowano

jeden mechanik na stu bedzie wiedział o co Ci chodzi

ostatnio byłem u elektryka który zaprawia alternatory, rozruszniki i inne pierdoły

akurat wymieniali rozrząd w pasku B5L AWX, jak zapytałem czy sprawdzali synchronizację przed demontażem rozrządu to robili wielkie ślepia

i stwierdzili że wystarcza same blokady, oczywiscie mają racje, ale przy zakładaniu paska trzeba (nie trzeba) ruszyc 3 sruby na kole

aby założyc pasek, potem koło wraca na swoje (częsciej nie swoje miejsce) i stąd wychodzą rozne cyfry na synchronizacji

ale że mi nie wierzyli to poczekałem aż poskładali, podłączyli VAGa i odpalili silnik

i było jak byk +2.8, popusciłem sruby, ruszyłem kołem i skreciłem, po odpaleniu -0.5 :D

i juz ze mna nie dyskutowali, ale zapytali o inne "myki" w tej materii

no to zapytałem jak ustawiają pompe VP37, po wymianie rozrządu

odpowiedzieli ze na blokady a ja im mówie że do tego tez jest potrzebny VAG

aby ustawić własciwy kąt wtrysku i dawke na wolnych obrotach

no ale musiałem leciec wiec więcej im nie powiedziałem :wink:

Opublikowano

O mechaniorach to mozna poematy pisać :grin: :grin:

Ostatnio łepek od nas z roboty pojechał do jednego i ten na słuch stwierdził ze coś mu"źle pracuje" i on to ustawi.

Najgorzej jak widzą ze ktoś sie kompletnie nie zna to wtedy opcja fuul wypas :banan: :banan:

Niestety w dzisiejszych czasach bez kompa sie nie obejdzie.

Opublikowano

Niestety? Raczej stety.

Ja jednak wolę jak jest nawalone czujnikami bo nie muszę jechać do oszustów i płacić 50-80zł za samo podłączenie kabla.

Ktoś mi coś mówi o jakichś poważniejszych rzeczach w silniku a ja oczy robię bo się nie znam. Mechanikiem nie jestem, w życiu to rozebrałem i złożyłem jedynie silniki od Komara i Simsoma, ale tutaj podłączę kabel i widzę co nie gra. Wpisuję w google i szukam, poczytam i już wiem co i gdzie. Klucze wezmę, posiedzę kilka godzin, dzień czy dwa i zrobione.

Własny kabel i tyle. Rozrządy wymieniałem tylko czytając instrukcje i jadąc dokładnie krok po kroku. Głupi przykład z czujnikiem ABS w Lupo. Warsztat: 80zł diagnoza kablem + 25zł czujnik = 250zł z robocizną. Wymiana własnoręczna 15zł czujnik + ta godzina czy dwie roboty.

Opublikowano

Z tymi czujnikami to tez nie dobrze jak za dużo nasrane.

Weź sobie renaulta tam bez filtra kabinowego cyrki się dzieją :grin:

Opublikowano

No, ale mówimy o prawdziwych samochodach a nie o reno.

Opublikowano

Qtwa soul sorry.jestem jakis wczorajszy i prawie zaliczylem reno w poczet samochodow.

Kiedys powiedzialem sobie ze jak mnie moja namowi na scenica to juz bedzie blisko konca:-D:-D:-D:-D

Opublikowano

nie bez powodu najbardziej awaryjna rzecza w audi a4 i a3 byl francuski licznik jaeger

Opublikowano

Albo to sabotaż francuskiego ruchu oporu albo zobaczyli niemiecką technologię i się poddali.

Opublikowano

Tak sobie was czytam i sobie myślę, że skoro sami mechanicy na forum i elektrycy, to kto pracuje w warsztatach samochodowych i dlaczego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...