Krzyh00 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 no i wjechal zawias amory weitec, sprezyny weitec, z tylu regulowana wysokosc na pierscieniach pod talerzyk twardawo troche a ganiam czesto w trasy takze zobaczymy, jak bedzie za twardo pojdzie dalej w swiat, ale w zakrętach klei pieknie
fusse Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 uuu fajnie siedzi! -40/-40 to jest? u mine przod poszedl -40, a tylko tylko -30 i widac roznice:/ musze cos pomyslec by poszedl o ten centymetr nizej. foto za***iste
Krzyh00 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 przod jest jakies -50/-60 tyl jest jakies -40 lubie jak jest lekki klin, auto wyglada szybciej :>
mrogal Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 no i wjechal zawias amory weitec, sprezyny weitec, z tylu regulowana wysokosc na pierscieniach pod talerzyk twardawo troche a ganiam czesto w trasy takze zobaczymy, jak bedzie za twardo pojdzie dalej w swiat, ale w zakrętach klei pieknie fajne fotki fajne auto, dokladki pomaluj w kolor obnizysz fure optycznie
slaviozo Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 niezla sejsa nie ma jak czerwony kolor na a4 tylko ten pomarańczowy kierunek wyrzuć bo nie pasi do tej mega wypolerowanej feli i lamp... ta fela siweci sie jak psu jaja i powiem ze pasuje taki uklad do czerwonego.... coraz bardziej odchodzę od pomysłu na malowanie felg w czerń... lamp i grila bo chrom na czerwonej budzie b5 tez jest kozacki
Krzyh00 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 takie tam prawie vmax na autobahnie prostej zabraklo
vauxhall95 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 ile miales obrotow przy 220 i jakie fele i opony?
Krzyh00 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 obroty nie bede strzelal bo nie pamietam, kojarze ze konczyl sie obrotomierz, cos kolo 4,5tys. swoja droga ciekawe na jakiej predkosci konczy sie skrzynia w AFN, mysle ze juz bylem bliziutko. a kola mialem 205/55/16.
Krzyh00 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 no i kolejny pomiar, przyspieszenie 0-100, na zimowkach, wg licznika i programu ktory mierzy z dokladnoscia do 3 miejsc po przecinku 7,73s
keżor Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 takie tam prawie vmax na autobahnie prostej zabraklo mój poleciał 230licznikowe przy 4900 i to już jest koniec skrzyni a z tym prawie Vmax toś dowalił brakło Ci "ledwie" 40kph [br]Dopisany: 05 Listopad 2011, 21:18_________________________________________________ no i kolejny pomiar, przyspieszenie 0-100, na zimowkach, wg licznika i programu ktory mierzy z dokladnoscia do 3 miejsc po przecinku 7,73s licznikowe 100kph to rzeczywiste ~93kph , tak pisze , bo filmik ma 8sekund a do 100 licznikowych doszło niecałkiem no i tak jak Gracjan zauważył , nie butuj na nierozgrzanym , bo długo nie pojeździsz
vauxhall95 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 zapewne czujnik temp sie zepsul :polew: Szkoda afn bo dobra seria
fusse Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 juz po programie? dziwne, idzie lepiej jak moj z 216stkami , tlokiem 11mm i 1,5barowym doladowaniu. jakis kit.
Krzyh00 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 silnik rozgrzany, mam problem ze wskaznikiem, wiesza sie, czasem na wyboju spada na 60 potem na 90 spowrotem, albo jakas wtyczka nie laczy, ale jest wskaznik temp. oleju, silnik rozgrzany po 20km jazdy takze spokojnie co do czasu to youtube zaokrągla, dacie film 7,6s to pokaze tez 8. dla niedowiarkow screen z virtual dub ktory mierzy poklatkowo fusse jestes z koszalina jak pamietam, chcesz mozemy sie ustawic nie ma problema licznik na pewno oszukuje, ale tak samo oszukuje u wszystkich innych ktorzy wrzucaja filmy na youtube albo mierza wg licznika wiec drazenie tego tematu chyba zbedne. jak dla mnie moze miec i 8sek, przy 1,3T i 144KM i tak uwazam ze wynik lepszy od oczekiwan
fusse Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 trzeba bedzie mam ze 170 koni i z 360nm momentu i robie taki sam czas jak Ty przy 144 i 320nm.
Krzyh00 Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 no to musisz byc szybszy mozemy sie ustawic nawet jutro dla mnie nie stanowi bierzmy pod uwage ze na czas 0-100 ma wplyw glownie kierowca a na 100+ to juz praktycznie tylko moc przy podobnej wadze, wiec jak masz kolo 170 koni to nawet jak wystartuje lepiej po pierwszej setce mi odjedziesz
keżor Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 trzeba bedzie mam ze 170 koni i z 360nm momentu i robie taki sam czas jak Ty przy 144 i 320nm. może nie keecisz do 5000 a poza tym co to za różnica te 40Nm do 100kph to praktycznie dwa biegi używasz i troszke 3ciego. ja sobie nagrałem filmik od 0-160kph i tu już można oceniać jak jest przyszpieszenie do końca 4ki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się