Bladyrs Opublikowano 28 Lutego 2006 Opublikowano 28 Lutego 2006 Witam ! Przedstawiam jak wygladala u mnie wymiana rozrzadu , jaka cena części i robocizna w A4 B5, a więc tak najpierw co wymaga wymiany po 90 tys km : - hydronapinacz - 260 zł - rolka napinająca - 170 zł - pasek rozrządu - 85 zł - rolka prowadząca - 70 zł - 4 x zimmering - 40 zł pompa wody wytrzymuje 180 tyś km wszystkie częsci zamienne oryginalne ze znakiem OOOO, pasek Gates'a przy wymianie sciągany jest przedni zderzak, pas przedni, oraz chłodnica z wentylatorami koszt robocizny wyniósł mnie niecale 300 zł, robione w prywatnym warsztacie, mechanik któy wczesniej pracowal w ASO. tak wiec łacznie wyszło 920 zł , i spokój teraz na kolejne 90 tys pozdrawiam. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 29-03-2007, 19:42 ] temat dodany do FAQ
bratpit Opublikowano 28 Lutego 2006 Opublikowano 28 Lutego 2006 Witam !pompa wody wytrzymuje 180 tyś km pozdrawiam. Dziwie się że przy takiej robocie niewymieniłes pompy wody , ja raz tak zrobiłem w A6 i szybko się to zemściło na mnie.
Hugo Opublikowano 1 Marca 2006 Opublikowano 1 Marca 2006 Dokładnie.Powinno się wymieniać pompe wody przy wymianie rozrządu.Już wiele razy słyszałem , że pompa padała zaraz po wymianie rozrządu i byl problem
Bladyrs Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Opublikowano 1 Marca 2006 wiem o tym ze powinna byc wymieniana pompa wody, jednak dopiero przy drugiej wymianie rozrzadu, pytalem kilku uzytkownikow 1.8 T i kazdy wymienial pompe dopiero przy przebiegu 180 tys km, dzwonilismy takze do serwisu i tam tez powiedzieli ze dopiero przy drugiej wymianie znowu mowili ze najczesciej pada wlasnie hydronapinacz i to jego trzeba w 1 kolejnosci wymienic. pozdrawiam.
Hugo Opublikowano 1 Marca 2006 Opublikowano 1 Marca 2006 Co do poziomu wiedzy panów w serwisie to wolałbym się nie wypowiadać
bratpit Opublikowano 1 Marca 2006 Opublikowano 1 Marca 2006 Ja tak zrobiłem kiedyś kupiłem wszystkie części w ASO do mojej byłej A6 pasek, rolki , a na pompe pożałowałem 300 zł i tak sie to skończyło że pompka się wysypała i to w najmniej oczekiwanym momencie podczas drogi nad morze. Ta przyjemność kosztowała mnie dodatkowo 1600 zł planowanie głowić ,uszczelki pod glowicami , oczywiście pompa wody itd. Tak to jest że chytry zawsze dwa razy traci - to oczywiście aluzja do mnie nie do Ciebie
Bladyrs Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Opublikowano 1 Marca 2006 Co do poziomu wiedzy panów w serwisie to wolałbym się nie wypowiadać zgadza sie, tylko chodzilo o ich sprawdzenie wedlug przegladow serwisowych producenta, co ile wymieniac, jak wyjdzie w praktyce to sie okaze, znowu audi to nie polonez i wszystko od razu nagle nie siada. pozdrawiam.
poziek Opublikowano 1 Marca 2006 Opublikowano 1 Marca 2006 U mnie zbliża się to samo czyli 90 000km silnik 1.8TQ AVJ ceny: 1.pasek contitech 67 zł 2.rolka napinająca INA 148zł 3.rola prowadząca INA 66 zł 4.pompa wody ruffile 134 zł 5.termostat 68 zł 6.tłumik drgań paska INA 197zł plus filtry itd moi magicy z kolei powiedzieli, że pompa wody koniecznie!! a termostat jest niekolizyjny i można sobie darować za calu przegląd bez części chcą 400zł plus klima
DTM Opublikowano 1 Marca 2006 Opublikowano 1 Marca 2006 z pompa wody jest tak ze zazwyczaj wytrzymuje ok 120 tys km i pada - tak mowia osoby ktore wiele razy mialy z tym do czynienia :!:
LataY Opublikowano 16 Marca 2006 Opublikowano 16 Marca 2006 ... no i tu moge sie podpisac pod opinia ze lepiej wymienic :/ przy zmianie rozrzadu w moim nawet nie pomyslalem o pompie wodnej , mechanik tez nic nie zasugerowal . Niedawno zauwazylem ze cos zaczyna mi rzezic-szumiec ciezko okreslic ten dzwiek (slyszalne jedynie na postoju przy przegazowaniu-podczas jazdy do kabiny nie dochodza zadne niepokojace odglosy) . Prawdopodobnie jest to wlasnie pompa wody , czekam na ewentualne wasze podpowiedzi co jeszcze moglo by byc przyczyna owych dzwiekow. Silnik ma juz przebieg 225k km
wlodekb Opublikowano 20 Marca 2006 Opublikowano 20 Marca 2006 Witam, czy ktoś może mi polecić sprawdzonego mechanika do zrobienia rozrządu w okolicach Wawy lub Radomia? wdzięczny też będę za porady w jakiej marki częsci i gdzie najtaniej można się zaopatrzyć do tej operacji; pozdrawiam
dampol Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 a powiedzcie mi czy lepiej zmienic na rozrzad nowej generacji, tak jak w moim przypadku gdy jest stary?? bo u mnie juz nie wystepuje w produkcji ten napinacz(napinacz paska) w zamienniku, bo teraz zrobilem tak: mam 105 tyś przebiegu (oryg.) i nie znalazłem tego napinacza starego typu wiec kazalem zamontowac stary a reszte: pompe wody ,rolki, paski od wszystkiego zmieniam. Noi szykuje sie na 175 tysiecy na zmiane tego łańcucha z napinaczem,, paska rozrzadu(153 zębnego) wtedy z napinaczem zrobic nowej generacji. ?? czy to dobra wyjscie czy kupować teraz ten napinacz mój suchutki bez wyciekow nic w bdb stanie?co o tym myslicie prosze o szybka odpowiedz bo wlasnie teraz auto rozkrecili mi mechanicy i jutro beda skrecac wiec moze zdaze jeszcze kupic ??? nr gg 582986 mail [email protected] !!
szymek Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 witam Mam pytanie: mam niemiecką książke serwisową teraz mam zrobione 96 000 km ostatni przegląd jest robiony przy 88 000 km i jest tam napisane że zostało zmienione to co się zmienia przy 30/60/90 000 km.no i się zastanawiam czy mam wymieniony rozrząd bo w książce jest na początku napisane że rozrząd się wymienia przy 120 000 km. :roll: da się jakoś sprawdzić czy rozrząd był wymieniany?? silnik jak w opisie. pozdro
Sprinter Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 dampol - nie zostawia się starego napinacza, bo po pierwsze abstrac**jąc od tego jak wygląda, to jest już w jakimś stopniu zużyty, druga sprawa to jest "ułożony" pod stary pasek, założysz nowy i jest duże prawdopodobieństwo, że zedrze nowy pasek. Jak zmieniać to komplet i to na taki jaki powinien być według numerów części, a nie "stary", "nowy",... szymek - prawdopodobnie masz stary rozrząd, jak chcesz mieć loterię "strzeli czy nie", to jeździj dalej, ale jak strzeli to powyrywasz sobie włosy z głowy... Pasek rozrządu fabryczny ma trwałość 100tys. km lub 5 lat. Twoje auto ma tych lat 10 czy 11. Nigdy nie określisz jednoznacznie patrząc na niego czy ma 2 czy 7 lat, za to w zużyciu różnica jest...
dampol Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 napewno sprinter masz racje, a "stary, nowy" bierze sie stąd ze do mojego silnika byly dwa rodzaje ten "stary" był wadliwy wiec go wycofali i dali napinacz nowej generacji! i chyba tak zrobie własnie lecz z tego co wiem z dzisiajszego dnia to napinacz nowy w intercarsie jest do zamowienia taki i kosztuje 1000zł choc na AKP ktos pisał ze w aso 300zł około jak tyle to jestem w stanie go kupić jak 1000zł to troszke szkoda.... Noi zmieniłem rozrząd calutki, bez problemu dało sie założyć rozrząd nowej generacji(choć miałem starej) i jak narazie wszystko wporządeczku ta "zabawa" kosztowała mnie lekko ponad 1000zł ! ale przynajmniej głowa spokojna! pozdro w razie pyt chetnie odpowiem
Gość epadi Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 A kdzie wymieniałeś w aso czy u mechaniora? Ile za robociznę wzieli?
dampol Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 u mechanika zaplacilem 2 stówy bez faktury
MARTiiii Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 Co sądzicie od rozrządzie firmy SKF? Komplet pod wymianę całego rozrządu u nich kosztuje 350zl - bez pompy wody. Czy może lepiej osprzęt Bosha bo taki mi zaproponowali za taką samą cenę w serwisie Bosha bez pompy. U nas w Lublinie wymiana rozrządu w ASO kosztuje 250zl, Bosh service bierze tyle samo za robociznę :mrgreen: . aha silnik to 1.9TDI AVG 110KM
spanky Opublikowano 17 Maja 2006 Opublikowano 17 Maja 2006 jako ze pytasz sie o rozrzad jestem swiezo po wymianie w silniku 1.9 TDI AVG i oto co wymienilem (przebieg ori 200 000 tys km) -napinacz gorny (ori VW/AUDI) -napinacz dolny (ori VW/AUDI) -3 rolki z ta od klimy (SKF) -simeringi -pompa wody (SKF) -pasek m-v (GATES) -pasek rozrzadu (GATES) -kolo na wale korbowym (ori VW/AUDI) -sruba (ori VW/AUDI) za wszystko zaplacilem dosc duzo ale spowodowane jest to tym ze wymienialem dwa napinacze (sa drogie) bo juz gubily swoja plaszczyzne i radze to sprawdzic i jak cos to zrobic bo lubia siadac a i potem beda nieprzyjemne wydatki a jak kazdy wie w A4 do rozrzadu trzeba zrzucic cala "morde" na glebe..... ale teraz mam spokoj na kilkadziesiat tys km :twisted:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się