szczet Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Panowie a jak to jest z pompą wody w AFN? Czy jest napędzana paskiem rozrządu? Ja zmieniałem rozrząd jakieś 6 tys km temu ale pompy nie zmieniałem bo mechanik twierdził, że nie ma takiej potrzeby. Pozatym sprawdził ją i była w porządku. Mam się teraz bać?
cahe Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 powiedzcie proszę, gdzie w Warszawie/Kielcach mogę oddać moją A4 na wymianę rozrządu, żeby cena mnie nie zabiła ;-). Może Rogal?
Norbi Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Może Rogal? :th: lub www.sportmile.pl lub www.diagtronik.pl
jelczak Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Czy 499zł za kompletny rozrząd do 1.8 ADR to dużo? komplet rozrządu składający się z: 1. pasek rozrządu Contitech - CT919 ilość zębów 153 szerokość: 25mm 2. rolki napinającej Ruville: 55440 (lub 55729)* 3. rolki prowadzącej Ruville: 55441 4. napinacz hydrauliczny Ruville: 55709
Mad_MAX Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Czy 499zł za kompletny rozrząd do 1.8 ADR to dużo? komplet rozrządu składający się z: 1. pasek rozrządu Contitech - CT919 ilość zębów 153 szerokość: 25mm 2. rolki napinającej Ruville: 55440 (lub 55729)* 3. rolki prowadzącej Ruville: 55441 4. napinacz hydrauliczny Ruville: 55709 Ja w 2005 za to co ty + wymiana zaplacilem 650zl , w mojej bylej B5 Wydaje mi sie ze chyba dobre ceny
Michallo33 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Conti CT919-60zl Ruville: 55440-130zl Ruville: 55441-60zl Ruville: 55709-170zl w sumie wychodzi 420zl za ten zestaw ktory ty podales wiec niewiem czy to taka dobra cena te 500zl juz sam musisz ocenic
Waters Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Przymierzam sie właśnie do wymiany rozrządu i zauważyłem że u mnie jest sprężynowy tłumik drgań a wszyscy piszą o hydraulicznym. Czy ten hydrauliczny bedzie pasował do mojego silnika Potrzebuję jeszcze numer katalogowy uszczelnienia na wale bo zauważyłem że przecieka.
rotter Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 witam mam pytanie jak wszystkich tak i mnie czeka ta wymiana rozrządu rzecz w tym że znajomy przywiózł mi z niemiec pasek rozrządu kupiony w sklepie audi firmy gates wiecie coś o nich może patrzyłem po katalogach z częściami i jest taka firma choć najczęściej spotykam się z contitech na forum a co z firmą którą wymieniłem zakładać czy kupować drugi contitech?[br]Dopisany: 14 Luty 2008, 13:59 _________________________________________________i jeszcze jedno oryginalny pasek jaki producent podaje to 058 198 479A a ten co mam to 058 109 119C no to jak to jest moge taki założyć, ilość zębów ma się rozumieć 153
Gość spedyt Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 058 198 479A to nie pasek a napinacz paska Kwestia była opisywana, fabrycznie były paski 152 zęby po modyfikacji jest 153 i trzeba taki kupić razem z napinaczem, chyba że ktoś napinacz zmienił wcześniej
rotter Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 zaraz zaraz panie po raz to numer jest zawarty na pasku który mam przed sobą a etka 7 pokazuje wyraźnie pod tymi numerami pasek
Gość spedyt Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 zaraz zaraz panie po raz to numer jest zawarty na pasku który mam przed sobą a etka 7 pokazuje wyraźnie pod tymi numerami pasek Na pewno pasek a nie "zestaw naprawczy" obejmujący pasek i napinacz
rotter Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 czyli sugerujesz że jest to numer który dotyczy całego zestawu, kompletu napinaczy i paska? bo numer który podałem jest na pasku a mam tylko jego reszte kupowałem u nas [br]Dopisany: 14 Luty 2008, 15:44 _________________________________________________dobra dobra głębsza analiza i numer 058 109 119C to pasek czyli jest orginalny a 058 198 479A to zestaw naprawczy powinieneś panie spedyt zwrócić uwage na to że podałem właściwy numer paska a numer którego nie wiedziałem i był sugerowany przez producenta to zestaw naprawczy a sam pisałeś wcześniej że napinacz paska
waldi198 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 witam przymierzam sie do kupna wszystkiego co bedzie mi potrzebne przy wymianie rozrzadu po przeczytaniu calego tego tematu juz prawie wiem co kupic tylko prosilbym jeszcze was o potwierdzenie czy napewno wszystko - hydronapinacz - rolka napinająca - (INA) - pasek rozrządu - (GATES) - rolka prowadząca - (INA) - Pompa wody - Dolz - Pasek wielorowkowy rozrządu - Gates - Łożysko napinacza paska wieloklinowego - Paski klinowe 3szt - (Gates) - pierscienie uszczelniajace (simeringi) 3 szt
dax6 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam , czy ktos moze mi podpowiedziec jaki wymiar ma lozysko w napinaczu paska wielorowkowego . Audi 1.6 benzyna 1998r. Zamowilem juz kolo prowadzace ,paski , ale zapomnialem o napinaczu. Wyczytalem , ze takie lozysko w napínaczu kosztuje grosze , wiec moze je kupie przed wymiana i zaoszczedze pare groszy. Jest jakis problem z wymiana tego lozyska ? Robil to ktos ? pozdrawiam Dax ps. ponoc nawet udaje sie sprawnie wymienic paski bez rozbierania przodu..
michal_g84 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 Mam silniczek ARJ 2.4 i wymieniałem: pasek rozrządu -189zł rolka prowadząca paska - 147zł napinacz paska rozrządu - 90zł pompa wody - 190zł hydronapinacz - niewymieniany robocizna - nie wiem bo przy okazji dużo innych rzeczy robilem
Qattros Opublikowano 30 Maja 2008 Opublikowano 30 Maja 2008 Witam wszystkich.podpinam się pod ten temat,gdyż właśnie kupiłem rozrząd do mojej A4 u naszego kolegi z klubu ''Tom77''.Dostałem to co chciałem,czyli: -pasek Gates 153 zęby-60 zł -napinacz paska rozrządu Skf-132 zł -rolka kierunkowa Skf-53 zł -napinacz hydrauliczny Ina-171 zł -pompa wody Skf-120 zł Właśnie dzisiaj odstawiłem auto do mechanika na wymiane tego rozrządu,za robocizne płace 270 zł.Tak że w całości wyjdzie mnie to 806 zł,myślę że cena jest ok i do tego przy naprawde dobrych częściach.Tak że jeśli chodzi o zakup rozrządu,to polecam kolege klubowicza,miła i fachowa obsługa.Wysyłka zmówionych części w ten sam dzień,na następny było już u mnie.
pawkog Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 1600,- wymiana łańcucha rozrządu+napinacza hydraulicznego, wymiana paska napinacza rolki + wszystkich pasków
kikson Opublikowano 30 Czerwca 2008 Opublikowano 30 Czerwca 2008 jutro ruszam do mojego mechanika po pracy w aso audi vw skoda wieczorami grzebie troszke .zobaczymy jak mnie skasuje za czesci za robote krzyknał 250 za czesci mysle ze do 600 stowek bedzie oki[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2008, 23:28 _________________________________________________ja zapłaciłem 800zł pasek gates 153 zeby-89zł napinacz paska rozrzadu vw,audi-189zł napinacz paska hydrauliczny vw,audi-269zł robił mi to mechanik z aso audi vw.pompy nie ruszam jest oki i nie współgra z rozrzadem.
estepe Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 U mnie wyszlo 1000zl z robotą, rozrzad kpl. + pompa wody, pasek od alternatora, wszytskie filtry, i wymiana oleju.
niedzwiedzAudi Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 u mnie 1000zl rozrzad z robocizna do AJL u znajomego mechanika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się