Grzesiekkbc Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Koledzy jestem po wymianie sprzęgła kpl Sachs-a i powiem tak auto mi jeździ !!!!!! Winowajcą całkowitym było sprzęgło. Teraz to jest przyjemność jechać pod górę i w tym przedziale obrotów.
Bertoni Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 ale....to napewno sprzęgło....no bo pół roku temu w 75% pisałeś że to skrzynia...
jaro86glogow Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Niedługo minie rok od założenia tego wątku a widze że problem dalej nie rozwiazany. Też mam ten sam problem i pojecia nie mam co zrobić
Bertoni Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 ja mam auto 3 miesiące...tez mam ten dzwięk(tyle że nie jest dla ,mnie dokuczliwy)...ale narazie z tym nic nierobie aż coś sie nie rozleci,albo zacznie zle działać,bo narazie wszystko w porządku...przynajmniej bede wiedział czy to było to
fireman tom Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Jeździłem z tym buczeniem prawie 3 lata i się przyzwyczaiłem do tego. W grudniu wymieniłem skrzynię i kompletne sprzęgło i ku mojemu zdziwieniu - cisza Nic nie buczy i nie drży. Bardziej obstawiałbym że winowajcą była skrzynia bo sprzęgło, które było w aucie od wyjazdu z fabryki w 1996r. nie różniło się prawie od tego nowego (SACHS), po za śladami zwykłego użytkowania.
munky Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 to juz jest moja druga skrzynia i dalej mam ten sam problem...zastanawia mnie stan sprzegła ale raczej jest wporzadku bo zadnych objawów nie zauwazylem :mysli:z tego co pamietam to po wymianie skrzyni buczenia chyba nie było,wydaje mi sie ze powrocilo dopiero po jakims czasie... :mysli:
Szati 1991 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 panowie miałem to samo w golfie IV, kupiłem go po pieniądzach bo myślałem ze jest tylko sprzegło do wymiany, ale cóż nawet to nie pomogło, potem wymieniłem przeguby, przepływomierz i pare innych części i dalej nic, nawet serwis nie wiedział co to jest...
trepek Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Mam podobny objaw buczenia przy obciążeniu, głównie na 5 biegu przy ok 1700-2000 obr. Występuje buczenie i delikatnie metaliczny pogłos. Oglądałem dzisiaj wydech od spodu (od silnika do mniej więcej połowy samochodu) i wydech wyglądał ok. Co ciekawe, buczenie pojawiło się po ustawieniu silnika na fabryczne nastawy (po kupnie zajrzałem do nastawnika ale był czysty, skorygowałem dawkę i kąt wtrysku, bo kąt tak późny że VAG 0 pokazywał nawet przy lekkim zwiększeniu obrotów). Oglądałem też przeguby i na jednym wewnętrznym manszeta była wklęsła, jakby jakieś podciśnienie zadziałało na nią. Parę kropelek oleju było w miejscu oringa uszczelniającego, tam gdzie drążek zmiany biegów wchodzi do skrzyni. Tak to sucho. Być może winą jest sprzęgło lub docisk bo czasami mam objaw szarpania przy ruszaniu na półsprzęgle. Trzeba szukać :-)
Rafal_1188 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Panowie a tak na marginesie nie sądzicie ze obroty 1700-2000 są zbyt niskie przy biegach 4-5... to 1Z on ma tylko 90 KM i jednomas wydaje mi sie że drgania w takim zakresie obrotow przy tak wysokich biegach są całkowicie normalne w tym silniku ( ja sie przyzwyczaiłem )
trepek Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 To jest rzeczą oczywistą, że przy tych obrotach taki silnik jak 1.9 TDI wpada w rezonans. Występuje wtedy buczenie itp. Ale buczenie to nie może, jak w moim przypadku, być za głośne i mieć delikatny, metalowy pogłos.
Maras Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 to i ja dodam od siebie bo mialem i mam ten sam problem. Wymienilem 2 skrzynie i nic to nie dalo bledem bylo ze nie wymienilem kompletnego sprzegla tylko sama tarcze ale moim zdaniem jest to wina sprzegla napewno nie skrzynia bo juz mialem 3 skrzynie w samochodzie i na kazdej to samo
trepek Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Pewnie docisk z łożyskiem wyciskowym swoje odgłosy daje :-)
Maras Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 wlasnie moim zdaniem to jest wina docisku bo lozysko oporowe tez wymienilem oprocz wlasnie docisku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się