turdzi Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Dla tego trzeba było wywalić kata a zostawić ten wynalazek w postaci DPF :gwizdanie: Przy gt22 będziesz miał dużego laga i jak ona się zacznie rozkręcać to Tobie się już obrotomierz skończy Turbo masz dobre do modzenia do 230KM starczy I jak pisał przedmówca wrócił bym z reklamacją za kopcenie :gwizdanie: to nawet nie oto chodzi , ten wywalony DPF swiecace kontrolki , kopcacy program , straszna amatorszczyna to pachnie tym bardziej ze wylacznie DPF to nie taka prosta sprawa w brew pozora
RS Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 Dla tego trzeba było wywalić kata a zostawić ten wynalazek w postaci DPF :gwizdanie: Przy gt22 będziesz miał dużego laga i jak ona się zacznie rozkręcać to Tobie się już obrotomierz skończy Turbo masz dobre do modzenia do 230KM starczy I jak pisał przedmówca wrócił bym z reklamacją za kopcenie :gwizdanie: W BRD masz DPF i dwa tlumniki koncowe. (Nie ma jeszcze dodatkowo katalizatora i tlumnika srodkowego.) Wiec jak wywalilem DPF to zostaly tylko te tlumniki srodkowe, a nie miem nawet jaka budowe w srodku maja wiec byc moze jest to niemalze tlumnik przelotowy teraz.Z normalna GT22 tak jest, ale podobno te GT trzeciej generacji juz lepiej pracuja. Bede mial sie okazje takim przejechac to zadecyduje. Ten znajomy bedzie te turbine zakladal do AWX-a.[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2010, 11:10_________________________________________________ ten wywalony DPF swiecace kontrolki , kopcacy program , straszna amatorszczyna to pachnie tym bardziej ze wylacznie DPF to nie taka prosta sprawa w brew pozora Tez nie podoba mi sie to do konca, wiec sie zastanawiam czy to reklamowac, czy przejechac sie do jakiegos uznanego tunera, jak np. MRmotors. W sumie to sa takie duperele, bo bez tego filtra auto teraz chodzi idealnie- taki zakres mocy przy danych obrotach jak,moim zdaniem, powinnien byc. Teraz tylko chcialbym zeby nie robil bledow i przynajmniej bezdymnie chodzil. Czy psuje autko? - fajnie wyglada, ale nie chodzilo tak jak chce, a mnie w sumie nie zalezy zeby mial nie wiadomo ile mocy tylko zeby ta moc sie "kulturalnie" rozwijala. Wszyscy sie jeszcze "ucza" tych aut, wiec wszystkie modyfikacje sa nie do konca przetestowane.
siemian Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 auto na dobrej konfiguracji i progranie "na droge" nie powinien kopcić...
turdzi Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Tygrys psuje chodzilo mi o mechaniczna/programowa strone , ja gadalem troche o tym z Witkiem , i mowil ze posiwcil na to ogrom czasu aby rozkminic jak wylaczyc tego DPF programowo tak zeby mialo to rece i nogi a to co ty piszesz to jakas lipa jest u ciebie bo jak to inaczej nazwac skoro raz auto kopci czego nie powinno byc a dwa tuner wypuszcze cie z dyskoteka na desce i wywalajacymi bledam mnie w sumie nie zalezy zeby mial nie wiadomo ile mocy tylko zeby ta moc sie "kulturalnie" rozwijala A to kolejan sprawa bo jezeli dobrze czytam ten wykres to przy 1800 obr. masz ledwo 180Nm gdzie inne auta maja po 300Nm i lepiej ! a przy 2100 ty masz 300 a niektorzy pod 400Nm wiec auto jedzie tylko gora przez co wogole nie masz dolu.Zerknij tu analogiczny temat : http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_wykres_po_wizycie_w_dynosoft_wroclaw_2_x_ic_t_brd-t137115.0.html
letallec Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Co to za turbo? Czy to jest GT22? Jesli tak, to do porownania trzeba by wziac wykres adamooo.
RS Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 Turbo jest BRD Turdzi, ty dales wykres silnika BLB z turbina BRD- niby wszystko to prawie identyczne silniki (obydwa 16v i obydwa z ta sama turbina), ale juz na przyklad maja innej firmy sterowniki i skrzynie biegow. Moze to tez ma znaczenie?
siemian Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 i niby turbina od BRD ma wydajność do 230 koni (bezpieczne)... no to życze powodzenia
turdzi Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Turdzi, ty dales wykres silnika BLB z turbina BRD- niby wszystko to prawie identyczne silniki (obydwa 16v i obydwa z ta sama turbina), ale juz na przyklad maja innej firmy sterowniki i skrzynie biegow. Moze to tez ma znaczenie? A jakie to ma znaczenie , ma tylko inne PD i sterownik , reszat jest taka sama.Ale nie czytales dokladnie bo tam na dole jest moj wykres to sobie porownaj.
RS Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 turdzi, wlasnie porownalem i rzeczywiscie w tych zakresach co podales to jest kosmiczna roznica miedzy naszymi autami. Ja czyscilem wtryski przy 84000km a teraz mam 120 000km wiec mozliwe ze znow zasyfione sa. Z wymiana sie ociagam bo to kosmiczne pieniadze sa. Mysle ze po tym zabiegu bylby podobny wykres do twojego. Jak myslisz?
turdzi Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 turdzi, wlasnie porownalem i rzeczywiscie w tych zakresach co podales to jest kosmiczna roznica miedzy naszymi autami. Ja czyscilem wtryski przy 84000km a teraz mam 120 000km wiec mozliwe ze znow zasyfione sa. Z wymiana sie ociagam bo to kosmiczne pieniadze sa. Mysle ze po tym zabiegu bylby podobny wykres do twojego. Jak myslisz? Nie mysle tak to nie wina PD bo przy niskich obrotach PD sa wstanie napompowac odpowiednio duzo paliwa , natomiast nie sa w stanie wpompowac w gornym zakresie jesli sa juz na granicy. Jak obadasz dobrze moj wykres to zobaczysz ze roznica po programie i przed w moim wypadku zaczyna sie miej wiecej od 2000 tys. ponizej tego parametry sa prawie jak seria wiec nawet moja wymiana PD nic w tu nie zmienila.
siemian Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 wiadomo jakie są turbiny BRD... jedne lepiej wstają inne gorzej i róznice są tutaj dość duże...
turdzi Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 wiadomo jakie są turbiny BRD... jedne lepiej wstają inne gorzej i róznice są tutaj dość duże... a ja sie dalej upiram ze tonie jest wina turbiny
Bart-S Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Dane dot. zakresu mas są na wlepce serwisowej - wklej tutaj albo podeślij na pw (wystarczy tabela kodów wyposażenia). Gdyby kiedyś udało Ci się dźwignąć auto - na sprężynach jest ich oznaczenie.
turdzi Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 a ja się upieram że jest :tongue4: bo jestes niedowiarkiem mimo ze wykres ktory ci podeslalem ( a raczej pare) pokazuja inaczej
RS Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2010 sorry ze zamilklem, ale jestem w chorwacji. Bedziemy kontynuowac temat jak wroce bo ten net tu troche niestabilny jest.... Tak na marginesie to moj BRD spalil mi w 2 kolejnych tankowaniach 6,0l/100km i 5,94l/100km czyli jest mega OK. Tylko z tym kopceniem trza cos zrobic, bo po tej trasie przez tylnia szybe ledwo co widze....
turdzi Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 sorry ze zamilklem, ale jestem w chorwacji. Bedziemy kontynuowac temat jak wroce bo ten net tu troche niestabilny jest.... Tak na marginesie to moj BRD spalil mi w 2 kolejnych tankowaniach 6,0l/100km i 5,94l/100km czyli jest mega OK. Tylko z tym kopceniem trza cos zrobic, bo po tej trasie przez tylnia szybe ledwo co widze.... to milego wywczasu
Eustachy7 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 piękny kolor mógłbyś podać kod lakieru i nazwę? :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się