Slawek84 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Taśmę sprawdzałem miernikiem i przejścia są ok. chyba, że finalnie się walnąłem.
Dżordż Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Panowie zmieniłem starą kierownicę w autku z przedliftu i założyłem do niego kierownicę od eski trójramienną też z przed liftu i ogolnie wszystko elegancko pasuje bez przerabiania ale jest mały problem... Po wpięciu kostki od klaksonu wyje on cały czas. Co może być nie tak?
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Panowie zmieniłem starą kierownicę w autku z przedliftu i założyłem do niego kierownicę od eski trójramienną też z przed liftu i ogolnie wszystko elegancko pasuje bez przerabiania ale jest mały problem... Po wpięciu kostki od klaksonu wyje on cały czas. Co może być nie tak? coś zwiera. Rozbierz jeszcze raz i sprawdź.
Dżordż Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 rozebrałem... wyjąłem jeszcze raz poduszke, odłączyłem i włączyłem raz jeszcze kostki... i dalej
Labiel Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 taśma może byc uwalona chyba że kable po motałeś, weź miernik w łapki i po sprawdzaj przejścia Co do przejść to sprawdź jeszcze jedną rzecz, kable nie mogą mieć przejścia między sobą bo będzie wywalał błąd poduszki "zbyt mała oporowość" czy coś takiego.
Dżordż Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 ale mi nie wyskakuje błąd tylko jedyne co to klakson ciągle tak jakby był włączony... hmm ponieważ nie znam sie na alektryce dla tego nie wiem w czym szukac przyczyny. Gdzie sprawdzic te przejscia?
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 ale mi nie wyskakuje błąd tylko jedyne co to klakson ciągle tak jakby był włączony... hmm ponieważ nie znam sie na alektryce dla tego nie wiem w czym szukac przyczyny. Gdzie sprawdzic te przejscia? Kolega Labiel nie odpisał Tobie ale może i u Ciebie byc jakies zwarcie na taśmie
Dżordż Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 posiadam drugą taką samą tasme ze starej kierownicy w której było wszystko w porządku. Wiec myślisz że jakbym zmienił taśmę i sprawdził to powinno byc wszystko ok?
Labiel Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 posiadam drugą taką samą tasme ze starej kierownicy w której było wszystko w porządku. Wiec myślisz że jakbym zmienił taśmę i sprawdził to powinno byc wszystko ok? Ale jeśli chodzi o klakson to mogą być wie przyczyny. Albo taśma robić zwarę do masy (no bo za taśmą chyba powinno być ok, skoro wcześniej było dobrze), albo sama kiera.
Dżordż Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 no okey załóżmy ze taśma jest w porządku a dzieje sie to przez kiere. To co w tedy robić?
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 no okey załóżmy ze taśma jest w porządku a dzieje sie to przez kiere. To co w tedy robić? obejrzeć dokładnie czy niema zwarć. Zrób jakies dobrej jakości zdjęcie po zdjęciu poduszki i zobaczy sie czy jest wszystko jak należy.
kalik Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Taśma będzie ok i nie robi żadnych zwarć. W poliftowej kierownicy masa i + do klaksonu idzie dwoma kablami, w przedlifcie masa jest brana z kolumny kierowniczej a + idzie kablem. Do taśmy od strony poduchy muszą wejść dwa piny na klakson i dwa muszą wychodzić, jedne podłączasz do kabla plusowego a drugi musisz dać gdzieś do masy. Przejrzyj cały wątek gdzieś jest to opisane dokładniej. Ja już nie pamiętam jak to podłączałem po robiłem to dosyć dawno. [br]Dopisany: 16 Luty 2012, 08:03_________________________________________________Na 7 stronie sam napisałem... Jeżeli klakson trąbi non stop to trzeba zamienić piny od klaksonu. Podany jest plus na masę.
Slawek84 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 U Taśma jest walnięta. Na kablach od poduszki jest zwarcie. Musiała się rozwalić podczas zakładania, bo wcześniej sprawdziałem i było ok. (te kręcące kółko się "rozlazło") Pytanie techniczne: Podczas składania gniazdo taśmy ma być u góry?
Tommy Gun Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Podczas zakładania w okienku taśmy masz mieć żółty znaczek (koła na prosto oczywiście). Jeżeli nie ma napięcia to taśma została pewnie przekręcona.
Slawek84 Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Piny od poduszki po sprawdzeniu miernikiem mają między sobą przejście... czy tak powinno być? Za załączonym obrazku zaznaczyłem piny i blaszkę między która są przejścia
dziadekM Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Kurde zgłupiałem. Kupiłem ten zestaw http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=241549.new#new ale już sam nie wiem co z tą taśmą. Da się ją jakoś zamontować żeby nie nic nie telepało się w czasie jazdy. Miałem w weekend to robić ale jak przeczytałem cały watek to zastanawiam się nad "dużą" taśmą ale z drugiej strony ceny nie za ciekawe. Ma ktoś taki zestaw jak ten co kupiłem? Niech ktoś powie że będzie git i już się nie odzywam
kalik Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Kurde zgłupiałem. Kupiłem ten zestaw http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=241549.new#new ale już sam nie wiem co z tą taśmą. Da się ją jakoś zamontować żeby nie nic nie telepało się w czasie jazdy. Miałem w weekend to robić ale jak przeczytałem cały watek to zastanawiam się nad "dużą" taśmą ale z drugiej strony ceny nie za ciekawe. Ma ktoś taki zestaw jak ten co kupiłem? Niech ktoś powie że będzie git i już się nie odzywam Będzie git.
davidoff82 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Koledzy szykuję się do wyjecia kiery w przedlifcie, nie robiłem tego wcześniej, pamiętacie jaki jest klucz do odkręcenia kiery? Taki jak do kół czy wiekszy? Wie ktoś?
dziadekM Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Jak by ktoś chciał to mam na sprzedaż: http://allegro.pl/kierownica-airbag-tasma-tulejka-redukcyjna-i2195011937.html
r7adek Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam. Nie będę zaczynał nowego wątku. Mam pytanie czy ta kierownica będzie do mojej b5 z 1996 roku ? http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-lift-99-01-kierownica-s-line-skora-i2174293431.html czy lepiej kupić taką http://allegro.pl/kierownica-airbag-tasma-tulejka-redukcyjna-i2195011937.html. W pierwszym wypadku co jeszcze jest mi potrzebne bo chyba przy tej drugiej to wszystko jest. Dzięki z góry za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się