Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taśmę sprawdzałem miernikiem i przejścia są ok. chyba, że finalnie się walnąłem.

Opublikowano

Panowie zmieniłem starą kierownicę w autku z przedliftu i założyłem do niego kierownicę od eski trójramienną też z przed liftu i ogolnie wszystko elegancko pasuje bez przerabiania ale jest mały problem... Po wpięciu kostki od klaksonu wyje on cały czas. Co może być nie tak?

Opublikowano

Panowie zmieniłem starą kierownicę w autku z przedliftu i założyłem do niego kierownicę od eski trójramienną też z przed liftu i ogolnie wszystko elegancko pasuje bez przerabiania ale jest mały problem... Po wpięciu kostki od klaksonu wyje on cały czas. Co może być nie tak?

coś zwiera. Rozbierz jeszcze raz i sprawdź.

Opublikowano

rozebrałem... wyjąłem jeszcze raz poduszke, odłączyłem i włączyłem raz jeszcze kostki... i dalej

Opublikowano

taśma może byc uwalona chyba że kable po motałeś, weź miernik w łapki i po sprawdzaj przejścia :hi:

Co do przejść to sprawdź jeszcze jedną rzecz, kable nie mogą mieć przejścia między sobą bo będzie wywalał błąd poduszki "zbyt mała oporowość" czy coś takiego.

Opublikowano

ale mi nie wyskakuje błąd tylko jedyne co to klakson ciągle tak jakby był włączony... hmm ponieważ nie znam sie na alektryce dla tego nie wiem w czym szukac przyczyny. Gdzie sprawdzic te przejscia?

Opublikowano

ale mi nie wyskakuje błąd tylko jedyne co to klakson ciągle tak jakby był włączony... hmm ponieważ nie znam sie na alektryce dla tego nie wiem w czym szukac przyczyny. Gdzie sprawdzic te przejscia?

Kolega Labiel nie odpisał Tobie ale może i u Ciebie byc jakies zwarcie na taśmie

Opublikowano

posiadam drugą taką samą tasme ze starej kierownicy w której było wszystko w porządku. Wiec myślisz że jakbym zmienił taśmę i sprawdził to powinno byc wszystko ok?

Opublikowano

posiadam drugą taką samą tasme ze starej kierownicy w której było wszystko w porządku. Wiec myślisz że jakbym zmienił taśmę i sprawdził to powinno byc wszystko ok?

Ale jeśli chodzi o klakson to mogą być wie przyczyny. Albo taśma robić zwarę do masy (no bo za taśmą chyba powinno być ok, skoro wcześniej było dobrze), albo sama kiera.

Opublikowano

no okey załóżmy ze taśma jest w porządku a dzieje sie to przez kiere. To co w tedy robić?

Opublikowano

no okey załóżmy ze taśma jest w porządku a dzieje sie to przez kiere. To co w tedy robić?

obejrzeć dokładnie czy niema zwarć. Zrób jakies dobrej jakości zdjęcie po zdjęciu poduszki i zobaczy sie czy jest wszystko jak należy.

Opublikowano

Taśma będzie ok i nie robi żadnych zwarć. W poliftowej kierownicy masa i + do klaksonu idzie dwoma kablami, w przedlifcie masa jest brana z kolumny kierowniczej a + idzie kablem. Do taśmy od strony poduchy muszą wejść dwa piny na klakson i dwa muszą wychodzić, jedne podłączasz do kabla plusowego a drugi musisz dać gdzieś do masy. Przejrzyj cały wątek gdzieś jest to opisane dokładniej. Ja już nie pamiętam jak to podłączałem po robiłem to dosyć dawno. [br]Dopisany: 16 Luty 2012, 08:03_________________________________________________Na 7 stronie sam napisałem... Jeżeli klakson trąbi non stop to trzeba zamienić piny od klaksonu. Podany jest plus na masę.

Opublikowano

U Taśma jest walnięta. Na kablach od poduszki jest zwarcie. Musiała się rozwalić podczas zakładania, bo wcześniej sprawdziałem i było ok. (te kręcące kółko się "rozlazło")

Pytanie techniczne: Podczas składania gniazdo taśmy ma być u góry?

Opublikowano

Podczas zakładania w okienku taśmy masz mieć żółty znaczek (koła na prosto oczywiście). Jeżeli nie ma napięcia to taśma została pewnie przekręcona.

Opublikowano

Piny od poduszki po sprawdzeniu miernikiem mają między sobą przejście... czy tak powinno być?

IMG_1823.jpg

Za załączonym obrazku zaznaczyłem piny i blaszkę między która są przejścia

Opublikowano

Kurde zgłupiałem.

Kupiłem ten zestaw http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=241549.new#new ale już sam nie wiem co z tą taśmą.

Da się ją jakoś zamontować żeby nie nic nie telepało się w czasie jazdy. Miałem w weekend to robić ale jak przeczytałem cały watek to zastanawiam się nad "dużą" taśmą ale z drugiej strony ceny nie za ciekawe. Ma ktoś taki zestaw jak ten co kupiłem? Niech ktoś powie że będzie git i już się nie odzywam

Opublikowano

Kurde zgłupiałem.

Kupiłem ten zestaw http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=241549.new#new ale już sam nie wiem co z tą taśmą.

Da się ją jakoś zamontować żeby nie nic nie telepało się w czasie jazdy. Miałem w weekend to robić ale jak przeczytałem cały watek to zastanawiam się nad "dużą" taśmą ale z drugiej strony ceny nie za ciekawe. Ma ktoś taki zestaw jak ten co kupiłem? Niech ktoś powie że będzie git i już się nie odzywam

Będzie git.

Opublikowano

Koledzy szykuję się do wyjecia kiery w przedlifcie, nie robiłem tego wcześniej, pamiętacie jaki jest klucz do odkręcenia kiery?

Taki jak do kół czy wiekszy? Wie ktoś?

Opublikowano

Witam. Nie będę zaczynał nowego wątku. Mam pytanie czy ta kierownica będzie do mojej b5 z 1996 roku ? http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-lift-99-01-kierownica-s-line-skora-i2174293431.html czy lepiej kupić taką http://allegro.pl/kierownica-airbag-tasma-tulejka-redukcyjna-i2195011937.html.

W pierwszym wypadku co jeszcze jest mi potrzebne bo chyba przy tej drugiej to wszystko jest. Dzięki z góry za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...