Bart-S 75 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Dziękuję Przemku - o taką odpowiedź chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Co do mocowania osłony na zbiorniczek spryskiwaczy to faktycznie odstaje ona od pasa przedniego. Ja przewierciłem otwór w nim od przodu , włożyłem długą śrubę a na jej końcu założyłem gumkę mocującą i zakończyłem to nakrętką .Nic nie odstaje jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Myślę jeszcze nad osłonką za duktem powietrza... Na fotkach pokazaliście jak wygląda C (2.0 ALT), dziś u Arkiego widziałem G (4.2 BBK). A ma ktoś może fotkę wersji B (od 3.0 ASN, AVK, BBJ)? Na fotce którą znalazłem na google B wygląda praktycznie tak samo jak C (chyba, że czegoś nie widzę lub na fotce jednak jest C). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Bartek, u mnie nie bylo na przyklad tego otworu na te kable ktore ida do tej zielonej wtyczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezuwrc 0 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Widzisz Tygrys to może by było lepiej do blb bo tam jest wiązka przewodów paliwowych do filtra :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Widzisz Tygrys to może by było lepiej do blb bo tam jest wiązka przewodów paliwowych do filtra :gwizdanie: Też tak teraz myslę, ale wtedy jak to robiłem nie miałem sie gdzie pytać która osłona jest lepsza, ale dzieki temu watkowi sie to klaruje. Może warto by to wszystko zebrać i dorzucić do pierwszego posta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos 0 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Widzisz Tygrys to może by było lepiej do blb bo tam jest wiązka przewodów paliwowych do filtra :gwizdanie: Też tak teraz myslę, ale wtedy jak to robiłem nie miałem sie gdzie pytać która osłona jest lepsza, ale dzieki temu watkowi sie to klaruje. Może warto by to wszystko zebrać i dorzucić do pierwszego posta... to chyba niezly pomysl zeby to podsumowac w calosc bo sie troche metlik w temacie zrobil i mozna sie pogubic, a temat przydatny i ciekawy.pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis 1 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Tak, tak bardzo byłoby miło Np. taki numer do takiego silnika, najlepiej zacząć od BLB :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Wstrzymajcie się jeszcze chwilkę - na sobotę umówiliśmy się z Musashim i Arkim na testowanie kilku wersji osłon w B6 i B7. Po południu zdamy Wam raport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrcar 2 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 czy sa jakies nowe wiesci w sprawie oslon??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Osłona przy dukcie powietrza): 8E0 103 928 B (fabrycznie dla B6 3.0 ASN, AVK, BBJ) – pasuje do B7 2.0TDI 8E0 103 928 C (fabrycznie dla B6 2.0 ALT, AWA) – pasuje do B6 1.9TDI (od biedy podejdzie też do B7 2.0TDI ale tutaj lepsza jest osłona B, która ma profil na węże do filtru paliwa) 8E0 193 928 G (fabrycznie dla B6 4.2 BBK) – pasuje tylko do 4.2 BBK Osłona na zbiornik spryskiwaczy): 8E0 103 927 C (fabrycznie dla 3.0 ASN, AVK, BBJ) – pasuje do B6 1.9TDI (trzeba wyciąć otwór na wąż) 8E0 103 927 D/E (fabrycznie dla 4.2 BBK S4) - pasuje do B6 1.9TDI (trzeba wyciąć troszkę większy otwór na wąż) 8E0 103 927 F (fabrycznie dla 4.2 BNS RS4) – pasuje do B7 2.0TDI oraz B7 S4 Jeśli chodzi o osłonę ma zbiornik sprysków – przedział silnika ma troszkę inne wymiary w B6 i B7, dlatego też jedyna osłona która będzie pasowała profilem do B7 (nie będzie odstawać) to wariant od RS4 (z końcówką F). Pozostałe modele można po delikatnych (C) lub troszkę większych (D i E) przeróbkach zamontować do nadwozia B6. Co do osłony przy dukcie powietrza – dla B6 1.9TDI w zasadzie tylko C. Pasuje prawie idealnie (w moim orginalnym dukcie powietrza brakuje zaczepów aby poprawnie zamocować tę część, przez co osłona nieco odstaje - wymagany model duktu to 8E0 129 617 E, który w ASO kosztuje 117zł). Model B także będzie pasował do B6 – jedyna różnica to wycięcie w okolicach ściany grodziowej. Z tego względu bardziej wskazane jest zastosowanie go w B7 ponieważ tam właśnie w 2.0TDI znajduje się filtr paliwa (w tym momencie swoje zastosowanie znajduje wycięty na przewody profil). Jak tylko dostanę się do serwera - wrzucę fotki z rekonesansu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos 0 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 dobra robota ,ten post zalatwia praktycznie caly temat,oslony w/g aso gajos~73pln/szt.dzieki panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Dobra rzecz trzeba zamawiać i brać się za robotę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 To ja bym jeszcze poprosił o potwierdzenie, że numer zbiorniczka wyrównawczego z uchwytem do mocowania osłony, pasującego do B6, to 8E0 121 403 C. Numer samego mocowania podał kolega sikszak (jest to 8L0 805 596 A) w tym wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=115048.msg1360097#msg1360097 Natomiast nigdzie nie mogę znaleźć numeru zbiorniczka. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Kurcze miałem sprawdzić dzis na spocie i zapomniałem... Seryjny zbiorniczek wyrównawczy dla aut o pojemności 2.0L i mniejszej to 8E0 121 403. Uchwyt na dodatkowe mocowanie na pewno ma zbiornik z V8 (8E0 121 403 F) ale ten może do naszych jednostek nie pasować. Skoro benzyna V6 2.4/3.0 ma ten uchwyt w serii to interesujący nas zbiornik ma numer 8E0 121 403 A. Montuje się go także w 1.9/2.0TDI jeśli jednostki te zostały wyposażone w ogrzewanie postojowe. Pozostaje jeszcze do wyjaśnienia sprawa fabrycznego podłączenia 3-ciego wyprowadzenia ze zbiorniczka - w V6 jest to dodatkowe odpowietrzenie ale dla R4 z webasto nie kumam jaką to ma funkcję (być może w takim przypadku to dodatkowe wyjście nie jest podłączane ale zaślepiane, względnie trójnik z głównym wężem odpowietrzającym? ...wtedy obeszłoby się bez plastikarza). Trzeba poszukać kogoś z fabrycznym ogrzewaniem postojowym Dla uzupełnienia dodam że dla 2.5TDI stosuje się zbiornik C (z tego co widziałem ten też ma dodatkowe wyprowadzenie), a dla 2.7/3.0TDI wersję K. Koszt dowolnego zbiornika w ASO to wydatek od 50 do 70zł. Nie jest więc tak źle - allegro można sobie odpuścić, większość cen to 50zł a i są tacy kaskaderzy co wołają 100PLN Przyda się rozkminić ewentualne różnice zanim zabierzemy się za masowe rezanie - być może instalacja okaże się mniej inwazyjna niż przypuszaliśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezuwrc 0 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Dziś postanowiłem "dorobić" osłonę na sterownik do komputera na podszybiu wykorzystałem niepotrzebna osłonę na filtr kabinowy ktoś już to pewnie wykombinował ale chciałem zaprezentować efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Dziś postanowiłem "dorobić" osłonę na sterownik do komputera na podszybiu wykorzystałem niepotrzebna osłonę na filtr kabinowy ktoś już to pewnie wykombinował ale chciałem zaprezentować efekty :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos 0 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 no ladnie,ladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Dziś postanowiłem "dorobić" osłonę na sterownik do komputera na podszybiu wykorzystałem niepotrzebna osłonę na filtr kabinowy ktoś już to pewnie wykombinował ale chciałem zaprezentować efekty Wykombinował i efekt taki sam , czymś to podkleiłeś bo ja użyłem tego pistoletu na plastikowe wkłady. Podkleiłem od dołu ale jeszcze dla pewności i wytrzymałości mam zamiar to dokleić klejem do szyb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się