pawelwor Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Na wtryski już ponad tydzień czekam od cowboya, a wyśle mi je dopiero jutro...
Kowi87 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Na wtryski już ponad tydzień czekam od cowboya, a wyśle mi je dopiero jutro... Wkońcu to Quattro nie bedzie mułem
pawelwor Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Na wtryski już ponad tydzień czekam od cowboya, a wyśle mi je dopiero jutro... Wkońcu to Quattro nie bedzie mułem Już po powrocie do zwykłej serii kuniów jakoś tak ciężka noga mi się zrobiła.... a tu jeszcze inne graty do zmiany w planach... A co ciekawe było buczenie, a teraz nie ma buczenia przy jeździe
jarucki Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 oto podstawa stojan pompy [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 22:36_________________________________________________tylko ten jest do afn a do ahh różni się wielkością otworu [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 22:37_________________________________________________afn o ile dobrze pamiętam ma otwór o średnicy 57mm a pod 11 - 68mm Seba jak możesz dodaj do swojego opisu: Numer podstawy Pompy Paliwowej z silnika AHH - 028 130 147 M
pawelwor Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Pytanko do osób, które robiły swapa. Czy po wywierceniu większego otworu w metalowej osłonie rozrządu nie macie jakiś wkurzających dźwięków? Niestety u mnie to się pojawiło i mam ochotę coś podłożyć tam, ale boję się, że wypadnie i narobi więcej szkód niż pożytku... Niby wszystko jest przykręcone, a jednak hałasuje... Filmik poglądowy sound
IDUAL Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Dobrze że mam AHH motor mam problem z głowy ponieważ pompa jest w serii ale co do wtrysków do tej pompy to jakie najlepiej założyć żeby to fajnie współgrało.
hornet Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 a masz automat czy manual skrzynie ? Jak manual to masz pompę 10
IDUAL Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Koleg a masz automat czy manual skrzynie ? Jak manual to masz pompę 10 [br]Dopisany: 17 Październik 2010, 20:47_________________________________________________Przeczytałem wiele postów na temat silnika AHH i nigdzie nie pisało że tylko automat ma 11 czy aby na pewno jesteś tego pewnien. Przeważnie piszą że to dobry silnik do modów bo ma właśnie w serii 11
hornet Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Idź zobacz do siebie jaki masz numer na pompie i daj znać
IDUAL Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Ok ale nie dzisiaj bo już ciemno jak sprawdze to napisze może masz racje [br]Dopisany: 17 Październik 2010, 20:56_________________________________________________Poszukałem na necie i znalazłem że silniki AHL miały 11 w automacie natomiast AHH miały równiez w manualu
hornet Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Zobacz czy masz J czy K Jak masz J to masz 11 jak masz K to 10 Zrób fotę i wszystko się wyjaśni a nie będziemy dywagować. 1
gronus Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Mam problem zamontowana pompa 11 dawka wteyskowa ustawiona auto odpala idealnie lecz nie ma tyle mocy co przed wysadzeniem 11stki muł jak nie wiem co. Co może być przyczyna tego? Wtryski 216. Na vagu mechaników i pokazuje ze jest uszkodzony jakiś czujnik dawki rozruchowej czy jakoś tak ale auto odpala na dotyk . pompa pochodziła z ibizy afn mogą się rusznic ustawienie kabli na kostkach albo cos? Proszę pomozcie
seba1-2 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 a w tej ibizie wszystko grało?? bo obstawiam albo pompa albo coś skopałeś z kablami wtyczki przerabiałeś?? dawka i kąt wtrysku sprawdzone?
dani270 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Witam jestem po swapie pompy AHH do AFNa i moge doradzic ze N108 przelozylem zeby wtyczki nie przerabiac a w duzej wtyczce wypielem piny i wlozylem do wtyczki z drugiej pompy numerami tak jak sa na wtyczce i na przewodach ponumerowane.
luk88spider Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam Pany A czy ktoś podpowie jak rozebrać te wtyczki żeby móc sobie poprzekładać te kable? Pytam bo nie chce nic połamać...
newmanA6 Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 - koło zębate(AHH/ASV/ALH/AGR/AHF) ) z możliwością regulacji kąta wtrysku na "fasolkach" w kole Witam Czy mógłby ktoś podrzucić numer/y tych kół oraz nr wtyku 10pin od strony wiązki ?? Dziękuję bardzo
Krzyh00 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 odswieze temat, po latach moze cos sie zmienilo. chcialbym zmienic pompe w afn na 11, ktora o jakich oznaczeniach pasuje bez wiekszych przerobek? ta 038 130 107 J podejdzie bez rzezby z instalacja?
grippen Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 panowie jakiej łapy pod tą pompe szukać bo na allegro ciężko znaleźć kupiłem tą pompe http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356507-pompa-11-alternator-120a-wtryski-afn-110pompa-wspomagania-110bar/?hl=%2Bpompa+%2Bwtryskowa czy tam trzeba koło zebate wymienić bo piszecie że kąt wtrysku ustawia się na jakiś fasolkach koła i jaka podstawa do niej bo ciezko znależ na allegro o tym numerze 028 130 147 M wszystkie z końcówką B
wesz82 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Dzwon do sprzedajacego z tego co mi wiadomo mial podstawe w cenie pompy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się