Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki lubelskie - najbliższy spot Niedziela 26.05.2024r godz.16.00 - parking LPNT


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

A ja myślałem ze takie rzeczy na miasteczku nie mają miejsca ,bo się boja bo tam ze 20 kamer jest jak nie lepiej . Nie mogłeś podejść do DS Jowisz z piwem i spytać czy ochroniarz dałby Ci nagranie z tej kamery z tego dnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A ja myślałem ze takie rzeczy na miasteczku nie mają miejsca ,bo się boja bo tam ze 20 kamer jest jak nie lepiej . Nie mogłeś podejść do DS Jowisz z piwem i spytać czy ochroniarz dałby Ci nagranie z tej kamery z tego dnia?

ten cały monitoring to jest pic na wode :gwizdanie: mógłbys pod kamera wybic szybe a i tak powiedzą że akurat tego nie zarejestrowali itd, co innego jak byś radiowóz przyatakował to odrazu byli by pod domem :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do włamań do samochodów i kradzieży radia lub np. cb radia to policja bardzo często,żeby mieć mniej roboty to specjalnie zaniża wartość skradzionych rzeczy żeby zmienić kwalifikacje czynu z przestępstwa na wykroczenie, sam to ostatnio przerabiałem jak wyciągnęli mi cb i podałem cenę 300 zł a oni potem piszą ze na portalach aukcyjnych takie cb używane kosztuje poniżej 250 zł a koszt szyby i jej wymiany nie jest wliczany do czynu. Czyli wniosek taki że złodziej jest po prostu w tym kraju chroniony prawem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No strasznie szybko minęły :(

W robocie już siedzisz rafalekx ? Bo ja tak ;(

i po świętach... :decayed:

i po Audi... :thumbdown:

A Ty co wymodziłes?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W robocie już siedzisz rafalekx ? Bo ja tak ;(

nom :kwasny: I tak mogłem się spóźnić, przyjechałem na 8.30 :decayed:

i po Audi... :thumbdown:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic... teraz mam 2 kółka i musze sie do tego przywyczaic.. bezpieczniej jest na miescie na 2 kolkach i przyjemniej :decayed::boobs:[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 09:33_________________________________________________a Rafałkowe audi równiesz poszło sie yebbac nie martw sie za kilka mc moze znajdziesz jeszcze takie samo :tongue4: narazie stara padlina musi Ci styknąć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rower :polew: oszczędności? :naughty:[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 09:34_________________________________________________

a Rafałkowe audi równiesz poszło sie yebbac nie martw sie za kilka mc moze znajdziesz jeszcze takie samo :tongue4: narazie stara padlina musi Ci styknąć :decayed:

już nie ma na necie na handel? :shocked::wallbash:[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 09:35_________________________________________________Co Ty mi tu pierd@lisz... jeszcze jest :decayed::rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja kupiłem w weekend tylne drzwi jeszcze tylko przód i zakładam :kox:

W piątek czyściłem turbine i szlak mnie trafił jak wczoraj co jakiś czas mi awaryjny wkakiwał. Tylko jest jedna rzecz która mnie wpienia. Tam jest taka głać po której się przesuwają kierownice i są w niej wrzery których w normalny sposób się nieda ich zeszlifować papierem sciernym i chyba na tych wrzerach sie troszke blokuje bo jak na wyjetej poruszałem to tez czasem sie troszke przycinało :wallbash: Ale kierownice zeszlifowałem z pół milimetra i bałem sie je jeszcze bardziej szliwowac żeby ich za bardzo nie odchudzić :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja kupiłem w weekend tylne drzwi jeszcze tylko przód i zakładam :kox:

W piątek czyściłem turbine i szlak mnie trafił jak wczoraj co jakiś czas mi awaryjny wkakiwał. Tylko jest jedna rzecz która mnie wpienia. Tam jest taka głać po której się przesuwają kierownice i są w niej wrzery których w normalny sposób się nieda ich zeszlifować papierem sciernym i chyba na tych wrzerach sie troszke blokuje bo jak na wyjetej poruszałem to tez czasem sie troszke przycinało :wallbash: Ale kierownice zeszlifowałem z pół milimetra i bałem sie je jeszcze bardziej szliwowac żeby ich za bardzo nie odchudzić :chytry:

cycu kierownice wyszlifuj ale odrobinke i wszystkie na raz przykladajac do papieru lezacego na czyms plaskim zeby wszystkie sie starly do rownego poziomu, co do muszli goracej to da sie wypolerowac z wzerami :decayed: wlasnie to zrobilem i bede ta czesc u siebie podmienial łap fotke po polerce pasta jest lustereczko :good: :good:

turbinab.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja kupiłem w weekend tylne drzwi jeszcze tylko przód i zakładam :kox:

W piątek czyściłem turbine i szlak mnie trafił jak wczoraj co jakiś czas mi awaryjny wkakiwał. Tylko jest jedna rzecz która mnie wpienia. Tam jest taka głać po której się przesuwają kierownice i są w niej wrzery których w normalny sposób się nieda ich zeszlifować papierem sciernym i chyba na tych wrzerach sie troszke blokuje bo jak na wyjetej poruszałem to tez czasem sie troszke przycinało :wallbash: Ale kierownice zeszlifowałem z pół milimetra i bałem sie je jeszcze bardziej szliwowac żeby ich za bardzo nie odchudzić :chytry:

cycu kierownice wyszlifuj ale odrobinke i wszystkie na raz przykladajac do papieru lezacego na czyms plaskim zeby wszystkie sie starly do rownego poziomu, co do muszli goracej to da sie wypolerowac z wzerami :decayed: wlasnie to zrobilem i bede ta czesc u siebie podmienial łap fotke po polerce pasta jest lustereczko :good: :good:

turbinab.jpg

:shocked:

Ja męczyłem muszlę z godzine i to na poczatku grubym papierem i coraz cieńszym i moja ma nawet oprócz wżerów takie okręci jakby. Stwierdziłem, że nie możliwe jest wypolerowanie tak jak na foto i mnie zatkał :blink:

Jak Ty to zrobiłes? Ręcznie? Bo nie wierzę że bez jakichś narzedzi mechanicznych tak to wygłaskałes :shocked:[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 11:14_________________________________________________a kierownice szlifowałem na płaskiej powierzchni wszystkie równo na rozłożonym arkuszu papieru. Najpierw grubszym 220 a później wodnym i wyszło jak lusterko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja kupiłem w weekend tylne drzwi jeszcze tylko przód i zakładam :kox:

W piątek czyściłem turbine i szlak mnie trafił jak wczoraj co jakiś czas mi awaryjny wkakiwał. Tylko jest jedna rzecz która mnie wpienia. Tam jest taka głać po której się przesuwają kierownice i są w niej wrzery których w normalny sposób się nieda ich zeszlifować papierem sciernym i chyba na tych wrzerach sie troszke blokuje bo jak na wyjetej poruszałem to tez czasem sie troszke przycinało :wallbash: Ale kierownice zeszlifowałem z pół milimetra i bałem sie je jeszcze bardziej szliwowac żeby ich za bardzo nie odchudzić :chytry:

cycu kierownice wyszlifuj ale odrobinke i wszystkie na raz przykladajac do papieru lezacego na czyms plaskim zeby wszystkie sie starly do rownego poziomu, co do muszli goracej to da sie wypolerowac z wzerami :decayed: wlasnie to zrobilem i bede ta czesc u siebie podmienial łap fotke po polerce pasta jest lustereczko :good: :good:

turbinab.jpg

:shocked:

Ja męczyłem muszlę z godzine i to na poczatku grubym papierem i coraz cieńszym i moja ma nawet oprócz wżerów takie okręci jakby. Stwierdziłem, że nie możliwe jest wypolerowanie tak jak na foto i mnie zatkał :blink:

Jak Ty to zrobiłes? Ręcznie? Bo nie wierzę że bez jakichś narzedzi mechanicznych tak to wygłaskałes :shocked:[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 11:14_________________________________________________a kierownice szlifowałem na płaskiej powierzchni wszystkie równo na rozłożonym arkuszu papieru. Najpierw grubszym 220 a później wodnym i wyszło jak lusterko.

no wsio reka :jerk: :jerk: :facepalm::yeah::polew:

powazka, jedynie dopolerowanie na idealne lusterko pasta zrobilem dremlem, ale to chwile, bo mi sie filc rwal, mozna to tez polernac skarpeta frotte i automaxem :good: zaczynalem od papieru 80 chyba potem troche setka potem 360 potem 400 wodny na sucho, potem poprawka 400 na mokro potem 800 na sucho, potem 800 na mokro, a potem 1500 na sucho i potem na mokro :good: i tak pare razy, najdluzej trzeba podzialac od 80 do 400 jak widzialem ze sa jakis ryski z grubego papieru to poprawka cienszym, byly wzery i syf okrutny, zamiast wody psikalem sobie jakims plynem do mycia felg jakims kerfurowym, zeby zdjac wzery musisz pojechac grubym papierem a ryski niwelujesz coraz cienszymi na koniec polerkja pasta :naughty:

sie 4 16'' wypolerowalo recznie to sie wie :decayed: poswiecilem na turbine ze 4 h darcia ale takiego na lajciku :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masakra :disgust:

Ja turbine miałem wszystkiego 2 godziny na zewnątrz i to z czyszczeniem wszystkiego a już mnie nerwica brała :wallbash:

Wyjmie sie turbine od góry bez problemu? Bo nie będę juz drugi raz jechał do mechanika na podnośnik. Od dołu do niektórych śrub jest lepszy dostep.

zastanawiałem sie czy nie dało by rady tam wcisnąc jakiejś tarczy z papirem na rzep ale niestety nie widziałem nigdzie takich małych. Mechanicznie to by wyszorował. Po dwóch godzinach nie czułem rąk od szorowania tego a Ty 4h samą tę gładź :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masakra :disgust:

Ja turbine miałem wszystkiego 2 godziny na zewnątrz i to z czyszczeniem wszystkiego a już mnie nerwica brała :wallbash:

Wyjmie sie turbine od góry bez problemu? Bo nie będę juz drugi raz jechał do mechanika na podnośnik. Od dołu do niektórych śrub jest lepszy dostep.

zastanawiałem sie czy nie dało by rady tam wcisnąc jakiejś tarczy z papirem na rzep ale niestety nie widziałem nigdzie takich małych. Mechanicznie to by wyszorował. Po dwóch godzinach nie czułem rąk od szorowania tego a Ty 4h samą tę gładź :shocked:

podobno wyciagniesz, ale i tak wydech trzeba pod autem rozpiac by go cofnac by nie opieral sie o turbine o jej wylot dokladnie a reszte srub ogarniesz od gory, nastekasz sie ale ogarniesz :good: no czyszczenie turbiny troche trwa calej, najpierw to warto ja z dobe namoczyc w ropce, potem spryskac plynem do mysia silnikow, marewel ma za***isty plyn, taki agresywny ze pierdziu zre syf do bialej kosci :kox: no a potem szlifunki :decayed: mi dobrze szla robota mialem sama dupke do czyszczenia, troche paluchy bola to przerwa :beach::kawa: :beer1: i potem od nowa, jak zacznie sie powierzchnia ładna robic to od razu wraca motywacja, tam jest doklownie kilka cm2 do polerowania wiec nie ma tragedii paluchy troche obdarlem na kostkach, nie domyje rak przez miesiac ale dalem rade :naughty:, robieraj turbo i poswiec ktoras sobotke na porzadne czyszczenie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak chyba zrobie. Ja w pitek kopło południa pojechałem do mechanika to wróciłem o 1 w nocy ale było robione jeszcze pare rzeczy a on był dość wstawiony :tongue4:

Do tej pory nie domyłem rąk. Dobrze że twarz domyłem po zakładaniu odpływu oleju. Byłem jak murzynek bambo.

Zastanawiam sie czy w w domu mnie nie wygonią bo co pojade na wieś to prawie non stop przy samochodzie a mama że kuźwa znowu aby przy samochodzie siedze.

Wydech wyjmowałem bo mi spawał nowa plecionke ale wydaje mi sie że bez rozłaczania wydechu tez by może wyjął turbo. No nic zobacze, po jeżdżę tydzień i jak sie będzie dalej tak działo to rozbiore jeszcze raz. Ale tak mi sie nie chce że masakra.

Ja męczyłem wtedy papierem tylko 220 więc może dlatego nie wydarłem tych grubych wrzerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak chyba zrobie. Ja w pitek kopło południa pojechałem do mechanika to wróciłem o 1 w nocy ale było robione jeszcze pare rzeczy a on był dość wstawiony :tongue4:

Do tej pory nie domyłem rąk. Dobrze że twarz domyłem po zakładaniu odpływu oleju. Byłem jak murzynek bambo.

Zastanawiam sie czy w w domu mnie nie wygonią bo co pojade na wieś to prawie non stop przy samochodzie a mama że kuźwa znowu aby przy samochodzie siedze.

Wydech wyjmowałem bo mi spawał nowa plecionke ale wydaje mi sie że bez rozłaczania wydechu tez by może wyjął turbo. No nic zobacze, po jeżdżę tydzień i jak sie będzie dalej tak działo to rozbiore jeszcze raz. Ale tak mi sie nie chce że masakra.

Ja męczyłem wtedy papierem tylko 220 więc może dlatego nie wydarłem tych grubych wrzerów.

220 to sobie mozna jezyk trzec :tongue4: zacznij od 80 i w gore gladz powierzchnie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak chyba zrobie. Ja w pitek kopło południa pojechałem do mechanika to wróciłem o 1 w nocy ale było robione jeszcze pare rzeczy a on był dość wstawiony :tongue4:

Do tej pory nie domyłem rąk. Dobrze że twarz domyłem po zakładaniu odpływu oleju. Byłem jak murzynek bambo.

Zastanawiam sie czy w w domu mnie nie wygonią bo co pojade na wieś to prawie non stop przy samochodzie a mama że kuźwa znowu aby przy samochodzie siedze.

Wydech wyjmowałem bo mi spawał nowa plecionke ale wydaje mi sie że bez rozłaczania wydechu tez by może wyjął turbo. No nic zobacze, po jeżdżę tydzień i jak sie będzie dalej tak działo to rozbiore jeszcze raz. Ale tak mi sie nie chce że masakra.

Ja męczyłem wtedy papierem tylko 220 więc może dlatego nie wydarłem tych grubych wrzerów.

220 to sobie mozna jezyk trzec :tongue4: zacznij od 80 i w gore gladz powierzchnie :good:

:polew: :polew:

może masz i rację :polew: :polew:

Języka nie próbowałem i pewnie dlatego na to nie wpadłem :gwizdanie:

A co do moczenia jej i preparatu do felg to ja używałem zmywacza do hamulców i sadza spływała pławie w całości :naughty:

przeraża mnie wizja wyciągania znowu ale cóż jak sie zrobi nie jak trzeba to do kogo pretensje. ;([br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 12:05_________________________________________________w sumie sama turbina do wyjęcia to pikuś najgorszy jest odpływ oleju z którym pieprzyłem sie pół godziny mimo tego że miałem samochód na podnośniku nad głową :wallbash: niby 2 śrubki ale zanim załapały to można sie pochlastac.[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 12:08_________________________________________________mrogal kojarzysz moze czy stoi jeszcze w chełpie to A4 na czesci o którym mówiliście mi kiedys z puertosem ? To w moim kolorze. Może tylne prawe drzwi kupiłem ale musze jeszcze kupić prawy przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak chyba zrobie. Ja w pitek kopło południa pojechałem do mechanika to wróciłem o 1 w nocy ale było robione jeszcze pare rzeczy a on był dość wstawiony :tongue4:

Do tej pory nie domyłem rąk. Dobrze że twarz domyłem po zakładaniu odpływu oleju. Byłem jak murzynek bambo.

Zastanawiam sie czy w w domu mnie nie wygonią bo co pojade na wieś to prawie non stop przy samochodzie a mama że kuźwa znowu aby przy samochodzie siedze.

Wydech wyjmowałem bo mi spawał nowa plecionke ale wydaje mi sie że bez rozłaczania wydechu tez by może wyjął turbo. No nic zobacze, po jeżdżę tydzień i jak sie będzie dalej tak działo to rozbiore jeszcze raz. Ale tak mi sie nie chce że masakra.

Ja męczyłem wtedy papierem tylko 220 więc może dlatego nie wydarłem tych grubych wrzerów.

220 to sobie mozna jezyk trzec :tongue4: zacznij od 80 i w gore gladz powierzchnie :good:

:polew: :polew:

może masz i rację :polew: :polew:

Języka nie próbowałem i pewnie dlatego na to nie wpadłem :gwizdanie:

A co do moczenia jej i preparatu do felg to ja używałem zmywacza do hamulców i sadza spływała pławie w całości :naughty:

przeraża mnie wizja wyciągania znowu ale cóż jak sie zrobi nie jak trzeba to do kogo pretensje. ;([br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 12:05_________________________________________________w sumie sama turbina do wyjęcia to pikuś najgorszy jest odpływ oleju z którym pieprzyłem sie pół godziny mimo tego że miałem samochód na podnośniku nad głową :wallbash: niby 2 śrubki ale zanim załapały to można sie pochlastac.[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 12:08_________________________________________________mrogal kojarzysz moze czy stoi jeszcze w chełpie to A4 na czesci o którym mówiliście mi kiedys z puertosem ? To w moim kolorze. Może tylne prawe drzwi kupiłem ale musze jeszcze kupić prawy przód.

gadaj z puertosem, on bardziej w temacie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...