Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawdziwy Samuraj Nissan GT-R SWITZER P800


PABLO

Rekomendowane odpowiedzi

http://otomoto.pl/nissan-gt-r-switzer-p800-C17267687.html

Pokaz możliwości co to auto potrafi :kox: :kox: :kox:

0 - 100km/h: 2.90s.

0 - 200km/h: 8.40s.

0 - 300km/h: 19.81s.

(HD) Nissan GTR P800 (0-300 km/h)

Konfrontacja z Suzuki Hayabusa :shocked:

(HD) GT-R Switzer P800 vs Hayabusa (0-300 Kmh)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obczajałem wcześniej te filmiki z hayabusą , nieźle ciągnie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:slina:

tam ci wkradł mały błąd

0-300

:good:[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 17:16_________________________________________________

obczajałem wcześniej te filmiki z hayabusą , nieźle ciągnie :good:

I kto by pomyślał że jakiś samochód podskoczy do Hayabusy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję oglądać takiego GTRa na żywo na targach w stanach. Niestety tylko statycznie, auto nie jeździło. Pomimo tego robi wrażenie. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Krakowie jeździ czarny Nissan GT-R :decayed::naughty::kox:. Kilka razy go widziałem :>. Super samochód :good:.

I biały też :naughty::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sami zobaczcie. Niby kraje byłego Związku Radzieckiego są takie biedne a tu proszę, taka fura na wschodzie :wallbash: :wallbash:

Auto robi wrażenie - nie ma co :notworthy: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak było w tamtym roku SCP to stałem na światłach koło takiego, ale białego... ale to jest ogromne... Ja pierdzu - sylwertka miażdży cyce! :slina::evil::sex::zemdlal:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sami zobaczcie. Niby kraje byłego Związku Radzieckiego są takie biedne a tu proszę, taka fura na wschodzie :wallbash: :wallbash:

Auto robi wrażenie - nie ma co :notworthy: :notworthy:

w Rosji jest więcej milionerów niż możesz sobie wyobrazić :naughty: :naughty:

ciekawie jakby szedł z bugatti veyron-em :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Rosji jest więcej milionerów niż możesz sobie wyobrazić :naughty: :naughty:

W samej Moskwie jest bodajże najwięcej w europie, a samo miasto jedno z najdroższych na świecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawie jakby szedł z bugatti veyron-em :gwizdanie: :gwizdanie:

druga minuta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Veyron jest szybki ...............w linii prostej, na krętym torze nie miałby szans z GT-R :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, Veyron z tym po modach raczej nie miał by szans w sprincie do 100-150km/h później mogłoby być różnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, Veyron z tym po modach raczej nie miał by szans w sprincie do 100-150km/h później mogłoby być różnie :)

raczej mialby szanse

bo seryjny veyron ma 0-100 w 2.5s [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2010, 23:08_________________________________________________"rędkość maksymalna początkowo miała wynosić 406 km/h, jednak egzemplarze testowe były niestabilne przy tak wielkiej prędkości, co wymusiło przeprojektowanie aerodynamiki auta. W maju 2005 prototypowy Veyron, testowany na torze Volkswagena niedaleko Wolfsburga w Niemczech osiągnął elektronicznie ograniczoną prędkość 400 km/h. W październiku 2005, redaktor magazynu Top Gear James May, testował ostateczną wersję Veyrona. W tym teście, na torze testowym Volkswagena Ehra-Lessien, pojazd osiągnął prędkość maksymalną 407,8 km/h.

Bugatti Veyron

Bugatti Veyron przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,5 sekundy. Prędkości 200 i 300 km/h osiąga odpowiednio w 7,3 i 16,7 sekund. Te osiągi czynią Veyrona obok Dauera Le-Mans 962 najszybciej przyspieszającym samochodem seryjnym w historii. Spalanie ma także najwyższe ze wszystkich produkcyjnych aut, zużywając średnio 40,4 l paliwa na 100 km w cyklu miejskim i 24,1 l/100 km w cyklu mieszanym, a na trasie 14,7 l. Podczas jazdy na pełnym gazie samochód spala ok. 125 l/100 km – a to oznacza że jego 100 litrowy zbiornik zostanie opróżniony w 12 minut. Prędkość maksymalna przy ustawieniach do jazdy codziennej to 375 km/h. Gdy samochód przekroczy 220 km/h, hydraulika obniża samochód aż prześwit zmniejszy się do 8,9 cm. Jednocześnie wysuwa się tylne skrzydło ze spojlerem. To jest tryb codziennej jazdy, przy którym tylne skrzydło zapewnia potężną siłę docisku do podłoża (3425 N), pomagającą utrzymać samochód na drodze. Jeśli kierowca chce rozpędzić się do prędkości maksymalnej (407,8 km/h) musi, przy użyciu kluczyka, przekręcić zamek zabezpieczający, znajdujący się obok fotela kierowcy. Ta funkcja dostępna jest jedynie podczas postoju. Teoretycznie samochód może jechać jeszcze szybciej, ale jest elektronicznie ograniczony do tej prędkości, w celu uniknięcia uszkodzeń opon. W tym trybie tylny spojler nie wysuwa się, przednie dyfuzory się zamykają, a prześwit zmniejsza się ze standardowych 12,4 do 6,6 cm.

W Veyronie zastosowano wyjątkowe nawiercane i wentylowane tarcze hamulcowe z włókna węglowego, które zasysają zimne powietrze aby zredukować fading. Każdy zacisk hamulcowy ma 8 tytanowych tłoczków. Bugatti twierdzi, że samochód hamuje z opóźnieniem 1,3 g (12,75 m/s²) na drogowych oponach. Prototypy poddawano testom powtarzającego się hamowania z opóźnieniem 1 g, hamując z 320 do 80 km/h bez fadingu. Biorąc pod uwagę potężne przyspieszenie samochodu, taki test mógł być przeprowadzany co 22 sekundy. Przy prędkościach ponad 220 km/h tylne skrzydło zachowuje się jak hamulec aerodynamiczny, ustawiając się pod kątem 70° w ciągu 0,4 sekundy od naciśnięcia na pedał hamulca. Zapewnia ono opóźnienie podczas hamowania dochodzące do 0,6 g (5,88 m/s²). Bugatti twierdzi, że pojazd jest w stanie się całkowicie zatrzymać z prędkości maksymalnej w czasie poniżej 10 sekund. Co ciekawe, siła hamowania jest tak równo rozkładana na każde koło, że samochód nie zboczy z toru jazdy, gdy kierowca puści kierownicę, nawet hamując z prędkości bliskiej maksymalnej. [1]"

zaczerpniete z wikipedii...

SERYJNY VEYRON JEST SZYBSZY NIZ NISSAN GT-R SWITZER P800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...