Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła dzienne z wykorzystaniem świateł drogowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

Gik masz to urzadzonko podlaczone pod wlacznik drl - czyli mozesz sobie je wylaczyc pokretelkiem ?:)

dziala to ?:)

tak, mam to podłączone i działa, ten DRL to tylko prosty włącznik. Musi działać. kostka 8 pin.

-------------------- mała pomoc.

[1 2 3 4]

[5 6 7 8]

1 i 4 - przelącznik DRL

5 i 6 - podświetlanie przełącznika.

8E1 919 094 C - włącznik świateł DRL dla aut z auto poziomowaniem.

8Z0 972 883 - wtyk 8 pin dla włącznika DRL

Opublikowano

Czy da się to podłączyć tak żeby działało w trybie Auto ?

Opublikowano

Hej .

kupiłem SD-2 u Kogela i dzisiaj zrobiłem całą instalacje , czas potrzebny ok 2h

ale kilka porad praktycznych :

w moim audi nie ma bezpieczników oddzielnie na lewą i prawą stronę ale załatwiłem to podłączając kobelki niebieskie pod wtyk w module świateł to akurat było proste ,

kabel wyłączający pod ten sam wtyk w module i to też nie było trudne.

kabel zasilający uzbroiłem w dodatkowy wyłącznik i bezpiecznik 10A i podpiołem się pod bezpiecznik 36 odpowiadający za pompę paliwa i tu niespodzianka , owszem jest na nim przez sekundę po kluczyku prąd ale jest on na krótki wiec światła nawet nie mrugną . Wszystko zaczyna pięknie działać po odpaleniu ,

nic nie piszczy nic się nie grzeje jest cacy .

mam tylko jedno pytanie może ktoś zna odpowiedz . w trakcie aktywacji światła się poziomują czy w związku z tym nic złego się nie dzieje w reflektorach? Czy ktoś powie jak długo Wam działa i nic złego się nie dzieje?

ja generalnie jestem bardzo zadowolony i skłądam ukłony Kogelowi za kawał dobrej roboty .

jak by jeszcze ktoś powiedział gdzie jest kabel od alternatora pod kierą było by cacy.

z okolic Kalisza pomogę z instalacją jak ktoś bedzie miał problemy [br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 21:35_________________________________________________

Czy da się to podłączyć tak żeby działało w trybie Auto ?

ja tak działam i wszystko pięknie funguje .

Włączyłem funkcję AUTO i zapomniałem o sterowaniu świateł na Amen

Opublikowano

A czy probowal ktos moze podpiac sie pod ksenony z tym modulem dziennych?? zmniejszenie napiecia do np 3V przez ten modul ktory by wchodzilo w przetwornice automatycznie dawal by slabsze swiatlo palnika. Czy to raczej w przypadku ksenonow niemozliwe??

Opublikowano

A czy probowal ktos moze podpiac sie pod ksenony z tym modulem dziennych?? zmniejszenie napiecia do np 3V przez ten modul ktory by wchodzilo w przetwornice automatycznie dawal by slabsze swiatlo palnika. Czy to raczej w przypadku ksenonow niemozliwe??

znasz zasade dzialania palnika xenonowego ?

Zeby wytworzyl sie luk elektryczny w bance palnika potrzeba 30 000 Volt.Pozniej dziala podtrzymanie i napiecie spada do 85V.Do zasilania przetwornicy potrzeba najmniej 12V pradu stalego.

Opublikowano

jakie jest zużycie prądu przez układ i żarówki ?? w takiej konfiguracji ?? lub pobór mocy ? ile zaoszczędzamy energii ?

Opublikowano

witam jesli mam zamontowany modół sd2 i chciałbym załorzyc takie zarówki http://allegro.pl/zarowki-h7-13xhp-smd-led-12v-xtreme-light-nowosc-i1733909705.html to bedzie to działac

jesli masz bixenon to zakładaj, ale jeśli nie to jako normalne drogowe swiatła nie spełnia swojego zadania :wink4:

Opublikowano

Koledzy też zakupiłem moduł od Kogel_a który jest przeznaczony właśnie dla audi (robiony na zamówienie).

Chcę to podłączyć jak kolega Gik poprzez wyłącznik DRL z B7. Mam jedynie problem gdyż opis podłączenia jakie mi przysłał Kogel różni się od tego jak tu jest opisane. Mianowicie:

- masa (wiadomo)

- 12V (wiadomo)

- wpięcie się na wyjściu za bezpiecznikami długich (wiadomo)

- sygnał wyłączający dzienne poprzez postojowe lub mijania jak kto woli (wiadomo)

i teraz zaczyna się problem: Kogel_ w swoim opisie pisze mi, że przewód wzbudzający (ten który jak dobrze rozumiem podłączyliście na bezpieczniku pompy) powinno się podłączyć przed którymkolwiek bezpiecznikiem długich. Dodatkowo w audi należy wyjąć bezpieczniki świateł długich.

Coś mi tu nie gra z tym wyjmowaniem bezpieczników :kwasny:

Co radzicie? też mieliście taki opis od Kogela jak ja a podłączyliście "po swojemu"?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie :hi:

Opublikowano

przewod wzbudzenia mozna podpiac do przewodu we wtycze do alternatora a po co wyjmowac jakies bezpieczniki to nie wiem

Opublikowano

znalazłem, identyczną sytuację miał lapek85

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=174465.75

podpiął to tak jak Kogel pisze w instrukcji.

Tyle, że to było w B5. Takie podłączenie tak na mój chłopski rozum powoduje niejako zmostkowanie świateł długich prawy/lewy. Co na to fis :mysli:

Tym bardziej mam wątpliwość czy po takim podłączeniu będę miał możliwość wyłączania SD-2 na przełączniku DRL (jadąc na przykład na przegląd, lub po prostu dla wyłączeni np w Niemczech)

Opublikowano

:blink:

ja mam podlaczony przewod wzbudzenia do alternatora a przewody z sd-2 przy kostkach do lamp wpiete ( wtedy to byly pierwsze moduly od Kogela) do tego przekaznik i panel z B7 w pokretlem DRL .Wszystko dziala jak nalezy.

Opublikowano

właśnie te starsze wersje modułów od Kogela (te bez pomarańczowego przewodu) były moim zdaniem łatwiejsze do podłączenia i w sposób mniej inwazyjny. Niestety podobno się przegrzewały i nawet paliły szczególnie w audi.

Tak czy inaczej ja mam ten nowszy moduł i jakoś go trzeba będzie podłączyć.

Jeśli ma ktoś taki moduł (z tym dodatkowym pomarańczowym przewodem) podłączony w B6 + przełącznik DRL z B7 to proszę o podzielenie się sposobem podłączenia :notworthy:

Opublikowano

jestem po uruchomieniu SD-2 od Kogiela. Wszystko działa tyle, że jest jedno ale...

Podłączyłem tak jak autor tego wątku oraz GIK jedynie nie podłączyłem przewodu który ma odpowiadać za wzbudzenie (pomarańczowy) a urządzenie działa. :gwizdanie:

Jak sądzicie olać to i jeździć skoro działa czy jeszcze dodatkowo podpiąć ten pomarańczowy też pod 28 bezpiecznik pompy? :mysli:

Opublikowano

ja kupiłem zalozyłe i dziala jak powinien

2x niebieski zasilanie h7 20% mocy

czarny masa wiadomo

czerwony zasilanie +12v , 28 bez od pompy paliwa

i brazowy odcinajacy podanie nap. +12v

uklad aktywuje swiatła po otrzymaniu/podaniu napiecia ładowania powyżej 13,5 v !

teraz pasuje to podpiac by moc wylanczac przełącznikiem drl ten uklad

Opublikowano

A żeby było ciekawiej to ja pod SD-2 mam LEDowe żarówki jako dzienne i jest miodzik :good:

Troszkę długie zaniemogły, ale ile się na nich jeździ...?

Opublikowano

A żeby było ciekawiej to ja pod SD-2 mam LEDowe żarówki jako dzienne i jest miodzik :good:

Troszkę długie zaniemogły, ale ile się na nich jeździ...?

długich to w ogóle nie masz na tych żarówkach ledowych, one daja tylko poświate przecież

Opublikowano

Ja mam chyba ten stary układ (bez dodatkowego przewodu) i podłączyłem przez przekaźnik podłączony do przełącznika świateł z funkcją AUTO (tzn. moduł SD-2 działa tylko wtedy jak mam włączony w pozycji AUTO). Odmiennie mam trochę jeżeli chodzi o zasilanie bo te biorę z bezpiecznika nr 5 (chyba bo już dokładnie nie pamiętam), natomiast w przewody idące do świateł wpinałem się tuż za modułem centralnej elektryki tak żeby oszczędzić ciągnięcia przewodów do komory silnika.

Opublikowano

A żeby było ciekawiej to ja pod SD-2 mam LEDowe żarówki jako dzienne i jest miodzik :good:

Troszkę długie zaniemogły, ale ile się na nich jeździ...?

długich to w ogóle nie masz na tych żarówkach ledowych, one daja tylko poświate przecież

Przy bi masz długie przy odsłaniającej się przesłonie :gwizdanie:

Przecież gdybym nie miał bi nawet bym nie robił takiej operacji :) Pisałem o tym, że zamiast H7 zwykłych mam LEDowe, a długie zaniemogły, bo nie są doświetlane przez H7.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...