niestandardowy 0 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 a Wy koledzy jakie swapy robiliscie z pompami? wedlug opisu? na allegro duzo o tym, nowe lancuszki, regeneracja wałka wyrównoważającego? co bedzie lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI 6 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 a Wy koledzy jakie swapy robiliscie z pompami? wedlug opisu? na allegro duzo o tym, nowe lancuszki, regeneracja wałka wyrównoważającego? co bedzie lepsze? Ja robiłem wg opisu na częściach z ASO + pompe kupiłem z A3 i zamknąłem sie w kwocie 680zł, robocizny nie licze bo sam spedziłem cały dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 a powiesz mi jaki masz kod silnika? no i czy ja w bpw moge to zrobic w/g opisu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Przeczytanie pierwszej strony wątku zajmie ci o wiele mniej czasu jak czekanie na odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm402 1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 no i czy ja w bpw moge to zrobic w/g opisu? ja również mam BPW i zrobiłem wg opisu i bez wymiany wału jeździ i sobie chwalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 i o to mi chodzilo jaka pompe kupiles? zdradzisz mi ta tajemnice ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm402 1 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 i o to mi chodzilo jaka pompe kupiles? zdradzisz mi ta tajemnice ?? nową wg opisu w wątku pompa 03G115105 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert2844 0 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 witam posiadam audi z silnikiem BPW na alegro znalazlem taki komplet POMPA OLEJU ŁAŃCUCH KOŁO NAPINACZ AUDI 2.0 TDI BPW (2957105449) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. brak w tym komplecie uspokojacza oleju i w koncu nie wiem czy musze go zalozyc ,czy nie i jeszcze czy musze wymienic miske olejowa na jakąs inna czy moze byc oryginalna od BPW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 tak Robercie bedzie pasowac oryginalna miska ... Panowie ... bez irytacji... nowy jest. ja tez czasami zadaje takie pytania :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Wystarczy przeczytać ten watek i znajdzie odpowiedź na swoje pytania. Miski nie musisz zmieniać wystarczy jedynie podciąć przegrodę w niej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 A jednak cos z miska trzeba grzebac a tefo niedoczytalem... ---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 00:08 ---------- Panowie, a co sadzicie o tym? POMPA OLEJU OLEJOWA 2.0 TDI AUDI VW PASSAT SKODA (2956312273) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i jeszcze pytanie, czy ja mam to w swojej bpw? poprawie moje pytanie: czy ja mam ten felerny walek szesciokatny i ta felerną łyżwe napinacza w mojej bpw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 dziekuje slicznie za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Livorno 0 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Panowie, czy ten zbierak wału był również montowany w Aud A4 B8 (CAHA) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak 3 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Panowie, czy ten zbierak wału był również montowany w Aud A4 B8 (CAHA) ? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Livorno 0 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Panowie, czy ten zbierak wału był również montowany w Aud A4 B8 (CAHA) ? Tak Czyli ta procedura z postu 1 może być zastosowana również do B8 czy w tym przypadku to jest zupełnie inny temat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Panowie, czy ten zbierak wału był również montowany w Aud A4 B8 (CAHA) ? Tak Czyli ta procedura z postu 1 może być zastosowana również do B8 czy w tym przypadku to jest zupełnie inny temat ? Chyba jeszcze nikt tego nie robił w B8 i chyba nawet nie warto, bo w B8 zostało to poprawione. Przy wymianie rozrządu można zajrzeć do miski oleju i skontrolować stan tego mechanizmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Czyli ta procedura z postu 1 może być zastosowana również do B8 czy w tym przypadku to jest zupełnie inny temat ? Tak może. Tak poprawiono w B8, że do 2009 roku masz te same wałki i zabierak 87 mm ---------- Post dopisany at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany at 10:11 ---------- Witajcie po dłuższej przerwie - mam problem z passatem b6 2.0 tdi bmp. W piątek wymieniałem zabierak. Gniazdo nie wyglądało źle więc jeszcze trochę na tych wałkach pojeżdżę (mam nadzieję )Po wymianie mam jednak poważny problem - złożyłem wszystko, założyłem miskę, zalałem i odpaliłem - wszystko ok. Rano pojechałem w 20 km trasę i po dojechaniu na miejsce okazało się że silnik pracuje tak: WRZUTA - MOV 0124 Wygląda jakby sprzęgło (dwumasa) ocierała o obudowę - silnik jedzie normalnie - ma moc a dźwięk w środku jest niesłyszalny. Czy jest możliwość abym zbyt mocno przykręcił skrzynię do miski (jest z nią skręcona trzema śrubami 19). Cykanie jest najbardziej słyszalne przy prawym kole ale to może być efekt niesienia się dźwięku w tą stronę... Chciałbym zaznaczyć, że problem występuje tylko na ciepłym silniku - powyżej 80 stopni. Bardzo Was proszę o pomoc... Sprawdź blaszaną obudowę sprzegła bo najprawdopodobniej źle ją założyłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Czyli ta procedura z postu 1 może być zastosowana również do B8 czy w tym przypadku to jest zupełnie inny temat ? Tak może. Tak poprawiono w B8, że do 2009 roku masz te same wałki i zabierak 87 mm Szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinx22 0 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Kolego ja mialem 130tysięcy przejechane i padła ale regeneracja i śmiga dalej koszt 700zł ---------- Post dopisany at 11:27 ---------- Poprzedni post napisany at 11:24 ---------- Dokładnie w b8 ten sam rodzaj napędu tylko imbus ma 10 cm i jest wykonany z lepszego materiału ale ogólnie ten sam napęd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się