numen1 0 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 w BLB wymienisz zabierak i wałek i do tego waznym wymienic jest napinacz łancucha pompy oleju i dalej smigasz Wymiana podzespołów nie wpłynie na poprawę działania ślinika? Drgania, lepsza praca itp? Czy wyminąć całą pompę na tę z kołami zębatymi ? Jaki to całkowity koszt? http://allegro.pl/pompa-oleju-2-0-vw-passat-b6-audi-a4-03g115105a-i5013242118.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gg13737075 0 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Wiele osób mimo wszystko przerabia...przerabiają jeśli moduł jest na łańcuchu: blb lub bpwJa mam BPW i nie mam na łańcuchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 BPW to przełom listopada 2005r-stosowany był łańcuch jak i koła zębate-wszystko sprawdzisz po vinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gg13737075 0 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 BPW to przełom listopada 2005r-stosowany był łańcuch jak i koła zębate-wszystko sprawdzisz po vinieBędę robił teraz kontrolę zabieraka i kupiłem zabierak w serwisie po vinie dali mi 100mm a czytałem że były stosowane po 2009 roku mam 280kkm i nigdy pompa nie była robiona. Jak to jest że piszą ze pompy siadają miedź 130-200kkm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Pompy oleju raczej nie siadają. Źle wywnioskowałeś z wpisów na forum. Ludzie ogólnie piszą że pompy siadają a tak właściwie to siada ich napęd czyli tzw. magiczny imbus. Zaznaczam że nie jest to forma reklamy. Mam do zbycia po kosztach zestaw do swapa pompy oleju w BRD i innych: - uspokajacz oleju - pompa oleju od Mitsubishi (lepsza) - łańcuch + prowadnice + napinacz - imbus do zaślepienia kanału smarowania wałków wyrównoważających - koło zębate - i tu ważne - dodaję je ale 2 zęby przy zdejmowaniu go z wału są delikatnie przekrzywione, można je bez problemu ustawić lub kupić nowe koło i po sprawie Całość 500,00 zł - myślę że okazja dla kogoś kto decyduje się na swap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gg13737075 0 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Tak wiem że imbus siada ale podobno jak ma 100mm a nie 77mm to problem jest mniejszy bo ten imbus wkładali dopiero w b8 po 2009 roku jak to jest z tym dłuższym imbusem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Napęd imbusem zawsze będzie wadliwy czy będzie miał 77 czy 100 zawsze należy sprawdzić jego stan i stan gniazd pompy oraz wałków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bananas 0 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Witam serdecznie. Jestem w trakcie remontu pompy oleju silnik BPW ,naprawe wykonuje Tma serwis w Gdyni zleciłem im wymiane zabieraka i jego gniazdo , zestaw naprawczy czyli mała zębatka ,łańcuch, napinacz oraz zębatka na wale korbowym.Gość z serwisu twierdzi że rzekomo może być uszkodzona mała pompa od opiłków z uszkodzonego napinacza . Napinacz widziałem u mechanika nie jest wytarty ,jedyne co to ta łyżwa z tworzywa lekko otarta ale czy tworzywo może uszkodzić tą pompe?.Pompe naprawiam zapobiegawczo z powodu przebiegu 250tkm ,auto jezdziło nic nie obcierało ,nie stukało.Co o tym sądzicie napewno lepszych majstersztyków jak tutaj nigdzie nie znajde..Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gg13737075 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Panowie w serwisie po numerze Win dali mi zapierak 100mm a okazało się że faktycznie jest 77mm a jak włożyłem nowy zabierak to luzu nie czuć ale zabierak jest wytarty tak po 0,5 mm. Moje pytanie ile kilometrów mogę zrobić na nowym zabieraku zanim zregeneruje pompę aktualny przebieg to 280kkm i to była pierwsza wymiana zabieraka? Zrobił bym teraz pompę ale auto mi potrzebne i chce to przełożyć na jakieś 20kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERW0 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 teoretycznie 20tyskm to bez obaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitasss10 4 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Naprawa pompy wyniosła by dzień góra dwa więcej a tak ją rozbierałeś. Lepiej było zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gg13737075 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Nie rozbierałem bo jest na kołach zębatych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Nie rozbierałeś - bo i po co odkręcić bodajże 4-6 śrub jak się ma miskę zdjętą. Dobrze że wymieniłeś zabierak ale po co remontować pompę. Masz w tym jakiś ukryty cel? Jakie ciśnienie oleju jest na zimnym i gorącym? To jest wykładnik tego czy należy remontować pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gg13737075 0 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Nie rozbierałeś - bo i po co odkręcić bodajże 4-6 śrub jak się ma miskę zdjętą. Dobrze że wymieniłeś zabierak ale po co remontować pompę. Masz w tym jakiś ukryty cel? Jakie ciśnienie oleju jest na zimnym i gorącym? To jest wykładnik tego czy należy remontować pompę. Kolego stary zabierak ma delikatne ślady zużycia i nie wiem czy gniazdo walka się nie wyrabia? Po drugie mechanik miał delikatny problem wyjąć stary zabierak tak jak by się sklinowal , byłem przy tym i żeby nie otwór w zabieraku to nie wyjął by jego. Wkręcal wkręty i dopiero z całą siłą go wyjmował przez godzinę. Miał ktoś podobny problem? Powiem jeszcze że z włożeniem nowego nie było problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grami121 0 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Po mojemu możesz mieć mocno wyrobione gniazdo i zabierak się w nim prawie obrócił. Dlatego mógł się zaklinować. Jak gniazdo jest w miarę w porządku to nie ma opcji aby zabierak się zaklinował. Edytowane 6 Lutego 2015 przez grami121 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Po mojemu możesz mieć mocno wyrobione gniazdo i zabierak się w nim prawie obrócił. Dlatego mógł się zaklinować. Jak gniazdo jest w miarę w porządku to nie ma opcji aby zabierak się zaklinował.Racja-popieram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Moje pytanie ile kilometrów mogę zrobić na nowym zabieraku zanim zregeneruje pompę Moja odpowiedź dotyczyła powyższego cytatu. W większości przypadków gniazdo w pompie nie ulega uszkodzeniu. Uszkadza się gniazdo w wałku. Dlatego pytam o sens regeneracji pompy oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deex 0 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Witam. Jestem po swapie pompy na 1.9 , mam pytanie . Czy po likwidacji tych wałków auto bedzie głosniej chodzic , tak jakby silnik wpadał w rezonans i ten dzwiek przenosił sie na karoserie ? Tak własnie jest u mnie , i bardzo mnie to irytuje. Czy to normalne po tej przerobce ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 po coś te wałki w koncu wkładali w fabryce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Czyżby kolejny niezadowolony z wywalenia wałków i przejście na pompkę od 1.9 tdi? Jeśli wymieniłbyś wał od 1.9 to oczywiście drgań i rezonansu nie będzie-ale to wiąże się z dużymi kosztami!!! Moduł olejowy był na kołach zębatych?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się