Bieniek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam, ja tez zrobilem moda w Az serwis z pozostawieniem wału BLb jakie wrazenia: w koncu nie buja na jałowym na razie rewelacja silnik zrobił sie troche głoniejszy tylko niestety wibracje przy przyspieszaniu nie zgineły /pompki sprawdzane i czyszczone oringi wymienione/ moze ktos wkoncu znajdzie antidotum na te wibracje Pozdrowienia dla Ola Wczorajsze b7 EP?? Pzdr
Musashi Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam, ja tez zrobilem moda w Az serwis z pozostawieniem wału BLb jakie wrazenia: w koncu nie buja na jałowym na razie rewelacja silnik zrobił sie troche głoniejszy tylko niestety wibracje przy przyspieszaniu nie zgineły /pompki sprawdzane i czyszczone oringi wymienione/ moze ktos wkoncu znajdzie antidotum na te wibracje Pozdrowienia dla Ola ciekawe dlaczego glosniejszy.
marcin1971 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 zle to zdefiniowałem praca na jałowym ok wielka roznica glosniejszy jest podczas jazdy jakby to okreslic :mysli:"twardsz" głosniej jest powyzej 2100 obrotow jak konczy sie tczkawka
Musashi Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 zle to zdefiniowałem praca na jałowym ok wielka roznica glosniejszy jest podczas jazdy jakby to okreslic :mysli:"twardsz" głosniej jest powyzej 2100 obrotow jak konczy sie tczkawka nie wazne, i tak brak uzasadnienia. chyba ze wpada w wibrajce...
marcin1971 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 tak wlasnie wibracje do 2100 wtryski ok dwunas wymieniony pompa paliwa czyszczona poduszka jedna wymienona moze erg bezposrednio po czszczeniu bylo lepiej,hmm sam juz niewiem jazda na 5 lub 6 na nizszych obrotach jest meczoca
Koczis Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Witam. Mam pytanko. Jak kupiłem autko to na dzień dobry miałem do wymiany napinacz łańcuszka i sam łańcuch. Niestety nie wiem czy był przy okazji wymieniony ten imbusik, ale nie o tym. Od zakupu(przed i po wymianie) silnikiem bujało na wolnych obrotach. Zastosowałem się do Waszych porad i kupiłem STP. Od zakupu zrobiłem ok. 15tyś km(jest 154800km) i jakoś już nie buja. Dosłownie, z każdym 1000 jest coraz lepiej. Czy też tak Ktoś miał, czy to oznacza, że coś się wyrabia?
Christofer Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Witam ja również jestem po SWAPIE mojego BLB (opcja bez wymiany wału).Wszystko zrobiłem jak opisał to szczegółowo jaro4444 (wielki szacun za posiadana wiedzę).Wszystko poszło sprawnie i bez większych problemów w sumie 12godz pracy.Przejechałem już 3 tys km i jest wszystko ok wiem ze teraz mogę spać spokojnie.Szczególne podziękowania dla jaro4444 za pomoc.Pozdrawiam
Exeo Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 W tym miejscu Wielkie Podziękowania Dla Jaro w ww.temacie, oraz naprawdę Szacunek za posiadaną wiedzę
mirop22 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Witam wszystkich Ponieważ jestem "szczęśliwym" posiadaczem audi A4 z silnikiem 2.0 BLB przygotowuje się do likwidacji wałków wyrównoważajacych jak opisał jaro4444 z pozostawieniem starego wału. Niedawno udało mi sie zakupic na allegro tzw. zestaw naprawczy do likwidacji wałków wyrównoważajacych ponoć do mojego silnika BLB. Jednak po przestudiowaniu tego wątku jestem pełen obaw czy to co kupiłem nada sie do naprawy mojego silnika. - koło na wał 06A105209 B - smok 038115251F - napinacz 06A115130B - uspokajacz oleju 038103623 - pompa oleju 06A115105B na której jest koło łańcuchowe 06A115121 -łańcuch niestety brak na nim jakiegokolwiek nr Jeżeli ktoś ma taką mozliwość Proszę o sprawdzenie czy te części bedą pasowały do mojego silnika Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz
H4mm3R Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Witam wszystkich Ponieważ jestem "szczęśliwym" posiadaczem audi A4 z silnikiem 2.0 BLB przygotowuje się do likwidacji wałków wyrównoważajacych jak opisał jaro4444 z pozostawieniem starego wału. Niedawno udało mi sie zakupic na allegro tzw. zestaw naprawczy do likwidacji wałków wyrównoważajacych ponoć do mojego silnika BLB. Jednak po przestudiowaniu tego wątku jestem pełen obaw czy to co kupiłem nada sie do naprawy mojego silnika. - koło na wał 06A105209 B - smok 038115251F - napinacz 06A115130B - uspokajacz oleju 038103623 - pompa oleju 06A115105B na której jest koło łańcuchowe 06A115121 -łańcuch niestety brak na nim jakiegokolwiek nr Jeżeli ktoś ma taką mozliwość Proszę o sprawdzenie czy te części bedą pasowały do mojego silnika Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz Widzę że koledze nawet się nie chciało przeczytać pierwszych trzech stron :gwizdanie: Za ile kupiłeś ten zestaw naprawczy?
mirop22 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Właśnie czytałem i to wzbudziło moje obawy ale może sie mylę
H4mm3R Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Właśnie czytałem i to wzbudziło moje obawy ale może sie mylę Z tego co pisał nasz specjalista jaro4444 masz wszystko co potrzebujesz + śruba M10 z łbem na imbus http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=128515.msg1546535#msg1546535 Ponawiam pytanie ile zapłaciłeś za ten zestaw?
mirop22 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 No tak teoretycznie mam wszystko ale porownując nr moich klamotów z nr części które podał jaro4444 wydaje mi się iż odpowiednie mam tylko koło na wał i uspokajacz oleju (żadne z moich kół nie ma 23 zębów o których pisał masz mistrz) Co do ceny to 450zł
H4mm3R Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Tym że niektóre części zaczynają się od 06A albo 038 to się nie przejmuj, bo to jest tylko oznaczenie dla jakiej marki jest przeznaczona część (06A - VW Golf, 038 - Audi) reszta jest ta sama, to będzie pasować Jaro4444 podaje zębatkę z 23zębami jak zmieniasz cały wał, ale ty chcesz zostawić stary wał, wtedy zębatka na pompie jest inna. Nie wiem ile ma zębów i jaki nr. Poszukaj moich zdjęć ze przeróbki i może zdołasz policzyć zęby albo jakiś nr.
jaro4444 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Mirop22 od kogo kupiłes ten zestaw? Jaro4444 podaje zębatkę z 23zębami jak zmieniasz cały wał, ale ty chcesz zostawić stary wał, wtedy zębatka na pompie jest inna. Nie wiem ile ma zębów i jaki nr. Poszukaj moich zdjęć ze przeróbki i może zdołasz policzyć zęby albo jakiś nr. Nie mieszaj Więc jak montujesz na wale koło 06A105209B, to musisz mieć pompę z kołem na 23 zęby, a nie na 31 jak ma koło 06A115121. Przy kole 23 zęby pompa oleju ma znacznie wyższe obroty i wytwarza wyższe ciśnienie oleju przy niskich obrotach silnika. Swoją drogą dlaczego wycieracie pupę szkłem - w ASO wszystkie części potrzebne do przeróbki, nowe kosztują ok 1100-1200 zł w zależności od kursu euro...
mirop22 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Czyli co ??? Rozumiem iż musze zmienić koło łańcuchowe na pompie oleju no i łańcuch ??? a cała reszta klamotów (które podałem wyżej) będzie pasowała do mojego BLB ????
H4mm3R Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 jaro4444 czy w przypadku silnika BPW z kołowym napędem wałków można usunąć ten kołowy napęd i zastosować bez większych problemów łańcuch z napinaczem jak to ma miejsce w BLB?
jaro4444 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2011 czy w przypadku silnika BPW z kołowym napędem wałków można usunąć ten kołowy napęd i zastosować bez większych problemów łańcuch z napinaczem jak to ma miejsce w BLB? Tak, ale pompę, smok i łańcuch bierzemy z silnika AWX/AVF.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się