Darwek24 Opublikowano 22 Maja 2016 Opublikowano 22 Maja 2016 A audi A4 B8 2010r to ma pompe na tym imbusie ?
SotoM Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 A audi A4 B8 2010r to ma pompe na tym imbusie ? Niestety tak
Pawelkiwi Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 No i niestety ostatnio 2010 rok robiłem z przebiegiem gwarantowanym 80kkm i imbus był na skraju obrócenia czyli mocno zdezelowany. Wymiana na nowy ASO + kontrola za 30kkm.
Wihajster Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Wymiana na nowy ASO + kontrola za 30kkm. to brzmi tak jak sprawdzenie stanu oleju a tu trzeba dzien pracy poswięc zeby to sprawdzic
radekrp90 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 ...albo dorobić w misce okno rewizyjne
fafa61 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Witam, chciałbym poradzić sie w sprawie regeneracji pompy olejowej a dokladnie modułu, w silniku BRD , podczas kontroli imbus od strony modułu był masakrycznie wytarty można powiedzieć ze przyjechałem dosłownie na ostatnią chwilę . Brd z 2008' przeletane 211 tyś. Z tego co wiem koszt tego to 580/600 zł + koszt przesyłki w obie strony. Gdzie polecacie wyslac do TMA serwis czy Futurum. Zaznaczę ze chciałbym swoja zregenerowana z powrotem.
mateusztbg Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Ja wysłałem 2 miesiące temu do Futurum i póki co jest wszystko w porządku, błyskawicznie się uwinęli z regeneracją także szczerze ich polecam.
Musashi Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 patrz na długość gwarancji, żeby być sprawiedliwym skoro już się pojawiają reklamy... w necie jest jeszcze kilka firm regenerujących wałki, np. korzystałem z firmy w miejscowości Lubasz. Dla osób z wielkopolski może być wygodnie. wałki są tego samego dnia.
mateusztbg Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Mi się całość operacji z wysyłkami w 2 strony zamknęła w 3 dni Gwarancji jest 3 lata więc myślę, że jest bardzo dobrze.
Pawelkiwi Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Nie chcę się za bardzo chwalić ale wałki do zmiany leżą u mnie zawsze na stanie gotowe do zamiany. Całość operacji 1 dzień.
razor37 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Siemano , mam zamiar kuowac w przyszłym roku B7 z tym silnikiem 2l 170 KM , czy warto ten motor czy 3 L z tego co pisza to te 3 litrówki TDI sa bardzo kosztowne przy wymianie rozzrzadu , obecnie mam B6 2.5 TDI V6 , wiec moze poradzicie jaki motor ten 2L 170 czy ten 3L 204 KM ??
mech15 Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Jedyny problem z 2.0 170 KM jest taki, że akcja serwisowa na pompki się skończyła Edytowane 18 Września 2016 przez mech15
razor37 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 I co wzwiazku ztym ?? to moze jakas porada czy warto czy tez nie ten 2.0 170 KM .....
Pawelkiwi Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Im więcej tym lepiej znasz to powiedzenie Clarksona z TopGear? Oczywiście rozmawiamy o tym czy 2.0TDI czy 3.0TDI. Przy wadach obydwu silnikach i tak lepsze 3.0 a koszty napraw zależne są od tego co kupisz i w jakim stanie.
radekrp90 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Jak 3.0 z tych lat to raczej trzeba by chyba zmienić markę, niestety... Edytowane 19 Września 2016 przez radekrp90
mateusztbg Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 I co wzwiazku ztym ?? to moze jakas porada czy warto czy tez nie ten 2.0 170 KM ..... Robisz napęd pompy oleju (imbus + gniazdo 600zł) i masz spokój. Pompki większość BRD miało wymienianych na akcji serwisowej, więc powinny być w porządku a i często jeszcze na gwarancji (jeśli wymienione przez aso np w zeszłym roku)
Pawelkiwi Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Radek: domyślam się że mówisz o BMW ale tam akurat w tych latach wyszły wadliwe motory 2.0 i 3.0 z serii N - rozrząd na łańcuchu pada po 80kkm - akcja serwisowa żenada - nie przyznają się do błędów. Stare M-ki właściwie bezproblemowe, pomijając klapy wirowe. Chyba że o inną markę Ci chodziło?
radekrp90 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 (edytowane) Tylko podobno nawet wymienione pompki nie dają gwarancji, że będzie ok... i co począć M57 było wkładane do e90 do roku 2009 jak dobrze pamiętam więc nie jest tak źle. Poza tym rozrząd w BMW nawet z wymianą wychodzi taniej niż same graty do Audi. W PL ciężko trafić na dobre auto z realnym przebiegiem i chcąc coś polecać robi się lekka lipa. Jeśli miałbym coś polecać to raczej albo PL-salon albo DE od osoby prywatnej z pełną historią. Wtedy nawet 2.0 PD z początku produkcji nie powinien być straszny. Edytowane 20 Września 2016 przez radekrp90
Pawelkiwi Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 W poliftowych 3.0 były jeszcze M57 ale trzeba dobrze patrzeć co się kupuje. ale to mały OT od tematu więc go "trza" szybko skończyć. Na alle... większość aut mają przebieg do 190kkm. W D jest drożej i każde auto ma od 250kkm a nawet 500 kkm i to normalne (np. rocznik 2007).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się