Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już na glebie, łańcuch :-)

Dziękuję

Opublikowano

A audi A4 B8 2010r to ma pompe na tym imbusie ?

Opublikowano

A audi A4 B8 2010r to ma pompe na tym imbusie ?

Niestety tak
Opublikowano

No i niestety ostatnio 2010 rok robiłem z przebiegiem gwarantowanym 80kkm i imbus był na skraju obrócenia czyli mocno zdezelowany.

Wymiana na nowy ASO + kontrola za 30kkm.

Opublikowano

Wymiana na nowy ASO + kontrola za 30kkm.

to brzmi tak jak sprawdzenie stanu oleju a tu trzeba dzien pracy poswięc zeby to sprawdzic :decayed:

Opublikowano

...albo dorobić w misce okno rewizyjne :D

Opublikowano

Witam, chciałbym poradzić sie w sprawie regeneracji pompy olejowej a dokladnie modułu, w silniku BRD , podczas kontroli imbus od strony modułu był masakrycznie wytarty można powiedzieć ze przyjechałem dosłownie na ostatnią chwilę . Brd z 2008' przeletane 211 tyś. Z tego co wiem koszt tego to 580/600 zł + koszt przesyłki w obie strony. Gdzie polecacie wyslac do TMA serwis czy Futurum. Zaznaczę ze chciałbym swoja zregenerowana z powrotem.

Opublikowano

Ja wysłałem 2 miesiące temu do Futurum i póki co jest wszystko w porządku, błyskawicznie się uwinęli z regeneracją także szczerze ich polecam.

Opublikowano

patrz na długość gwarancji,

żeby być sprawiedliwym skoro już się pojawiają reklamy... w necie jest jeszcze kilka firm regenerujących wałki, np. korzystałem z firmy w miejscowości Lubasz.

Dla osób z wielkopolski może być wygodnie. wałki są tego samego dnia.

Opublikowano

Mi się całość operacji z wysyłkami w 2 strony zamknęła w 3 dni :) Gwarancji jest 3 lata więc myślę, że jest bardzo dobrze.

Opublikowano

Nie chcę się za bardzo chwalić ale wałki do zmiany leżą u mnie zawsze na stanie gotowe do zamiany. Całość operacji 1 dzień.

Opublikowano

Siemano , mam zamiar kuowac w przyszłym roku B7 z tym silnikiem 2l 170 KM , czy warto ten motor czy 3 L z tego co pisza to te 3 litrówki TDI sa bardzo kosztowne przy wymianie rozzrzadu , obecnie mam B6 2.5 TDI V6 , wiec moze poradzicie jaki motor ten 2L 170 czy ten 3L 204 KM ??

Opublikowano (edytowane)

Jedyny problem z 2.0 170 KM jest taki, że akcja serwisowa na pompki się skończyła

Edytowane przez mech15
Opublikowano

I co wzwiazku ztym ?? to moze jakas porada czy warto czy tez nie ten 2.0 170 KM .....

Opublikowano

Im więcej tym lepiej znasz to powiedzenie Clarksona z TopGear?

Oczywiście rozmawiamy o tym czy 2.0TDI czy 3.0TDI.

Przy wadach obydwu silnikach i tak lepsze 3.0 a koszty napraw zależne są od tego co kupisz i w jakim stanie.

Opublikowano (edytowane)

Jak 3.0 z tych lat to raczej trzeba by chyba zmienić markę, niestety...

Edytowane przez radekrp90
Opublikowano

I co wzwiazku ztym ?? to moze jakas porada czy warto czy tez nie ten 2.0 170 KM .....

Robisz napęd pompy oleju (imbus + gniazdo 600zł) i masz spokój.

Pompki większość BRD miało wymienianych na akcji serwisowej, więc powinny być w porządku a i często jeszcze na gwarancji (jeśli wymienione przez aso np w zeszłym roku)

Opublikowano

Radek:

domyślam się że mówisz o BMW ale tam akurat w tych latach wyszły wadliwe motory 2.0 i 3.0 z serii N - rozrząd na łańcuchu pada po 80kkm - akcja serwisowa żenada - nie przyznają się do błędów.

Stare M-ki właściwie bezproblemowe, pomijając klapy wirowe.

Chyba że o inną markę Ci chodziło?

Opublikowano (edytowane)

Tylko podobno nawet wymienione pompki nie dają gwarancji, że będzie ok... i co począć :D

M57 było wkładane do e90 do roku 2009 jak dobrze pamiętam więc nie jest tak źle. Poza tym rozrząd w BMW nawet z wymianą wychodzi taniej niż same graty do Audi.

W PL ciężko trafić na dobre auto z realnym przebiegiem i chcąc coś polecać robi się lekka lipa. Jeśli miałbym coś polecać to raczej albo PL-salon albo DE od osoby prywatnej z pełną historią. Wtedy nawet 2.0 PD z początku produkcji nie powinien być straszny.

Edytowane przez radekrp90
Opublikowano

W poliftowych 3.0 były jeszcze M57 ale trzeba dobrze patrzeć co się kupuje.

ale to mały OT od tematu więc go "trza" szybko skończyć.

Na alle... większość aut mają przebieg do 190kkm. W D jest drożej i każde auto ma od 250kkm a nawet 500 kkm i to normalne (np. rocznik 2007).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...