Karasik2 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 tak racja tylko ze lampka wracała po paru km i trzeba było dolać . PS pytanie z innej może beczki bede regenerował pompe i prośba o radę mam klejoną miskę i 2-ch miejscach czy zostawić jak jest czy może zainwestować jesli tak to w co: 1. Szukać używki z BRD ? 2. Zamiennik za 275,00 aluminium 3. Ori z ASO 907,00 nie licząc uszczelniacza i pierscieni więc odpada:(
moniuh Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 chyba szukalbym uzywki, i to takiej samej jak masz w aucie. Gdzieś widzialem na forum temat z poziomem oleju, jest tam info ze rozne bagnety sa do roznych misek i pomp. zeby pozniej nie bylo problemu z dobrym poziomem oleju..
Karasik2 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 U mnie właśnie tak było miałem dłuższy bagnet pojechałem do ASO i kupiłem po VIN dedykwany krótszy
PawelVK Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Panowie ile dolewacie oleju do swoich 2.0tdi od wymiany do wymiany? Ja mam BRD i właśnie dobiłem do 9000 km od wymiany i dolałem ok 1.5L oleju w sumie przez kilka dolewek żeby utrzymać mniej więcej ten sam poziom na bagnecie. To normalne czy powinienem zacząć już szukać przyczyny ubywania oleju?
moniuh Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 norma mowi ze do 1l na 10k, jak nie poci sie silnik, zobacz czy turbo nie puszcza, albo odma. na szubko tez mozna zdjac spinke przy przepustnicy i sprawdzic czy nie ma tam duzo oleju.
PawelVK Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Ja słyszałem znów, że norma audi dopuszcza do 1l ale na 1000km Haha ale to wiadome można włożyć między bajki... Co do pocenia się to delikatnie spod pokrywy zaworów, ale to naprawdę bardzo delikatnie. Resztę miejsc które podałeś powiem mechanikowi żeby mi obadał, bo sam niestety nie znam się na tym, ale chętnie wysłucham Waszych podpowiedzi i zasugeruję je mechanikowi który biegły w naprawach 2.0tdi nie jest.
PawelVK Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 4 minuty temu, H4mm3R napisał: Odbiegamy od tematu! Wybacz h4mm3r jeśli byś mógł przeczytaj mojego posta i odpowiedz mi na niego Na tym zakończymy offtop
Kolo91 Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Czy po numerze vin w ASO można się dowiedzieć o czy był wymiany ten nieszczęsny imbus?
Karasik2 Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 nie ma szans jedynie miska w dół chyba ze było robione w ASO ale wątpie ale sam imbus sprawy nie załatwia...
ar3k92 Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Czy ktos moze wrzucic fotke jak wyglada dostep do tych rzekomych 2 srub przy dwumasie?
Pawelkiwi Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Po co Ci fotka. Na obrzeżu całej miski olejowej masz śruby na klucz 10 lub imbus. Tam gdzie łączy się miska olejowa silnik - skrzynia masz dwa otwory. Tam patrzysz z latarką i w czeluściach tych otworów okazują Ci się miejsca w które możesz włożyć imbus. Zawsze możesz pokręcić wałem by sobie pomóc w ustawieniu dogodnego dojścia. Ot i fotki niepotrzebne.
Tomkins21420 Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 Witam Panowie mam pytanko kto w Wielkopolsce a najlepiej jak najbliżej miasta Czarnków by mi zrobić rzecz opisana w temacie i jaki byłby tego całkowity koszt?
moniuh Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 16 godzin temu, Tomkins21420 napisał: Witam Panowie mam pytanko kto w Wielkopolsce a najlepiej jak najbliżej miasta Czarnków by mi zrobić rzecz opisana w temacie i jaki byłby tego całkowity koszt? kazdy ogarniety mechanik potrafiacy kilka srub odkrecic, zapakowac i wyslac caly modul do poprawienia np do gdyni, a nastepnie zamontowac gotowy z powrotem.
Tomkins21420 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Ja nie chcę regenerowac tego biznesu tylko chce wymienić cały napęd pompy na 1.9 Tdi a to nie każdy zwykły mechanik zrobi
Rabbi Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 42 minuty temu, Tomkins21420 napisał: Ja nie chcę regenerowac tego biznesu tylko chce wymienić cały napęd pompy na 1.9 Tdi a to nie każdy zwykły mechanik zrobi Wymiana na napęd od 1.9 to koszta x 2 w porównaniu do regeneracji, a poza tym kastracja wałków wyrównoważających to większe wibracje silnika
Tomkins21420 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 No niby tak ale zdania są właśnie podzielone i bądź tu mądry ?
Rabbi Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Jaki masz przebieg i ile masz zamiar jeszcze zrobić tym autem?
Tomkins21420 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 187658 tys Autem jeżdżę już 7 lat ztym że jeździło bardzo mało ale od pół roku zacząłem nim robić bardzo dużo km ponieważ służy mi do celów zarobkowych jeśli taka wymiana i naprawa jest nieopłacalna to po prostu sprzedam auto i kupię coś innego potrzebuje porady
Rabbi Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Jak chcesz jeździć sporo w takim przypadku tak jak napisał powyżej Hubert z Gdańska -demontaż modułu-wysyłka do np.Futurum i montaż.Koszt ok 700zł + Twój mechanik i masz spokój.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się