tomek 1880 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Witam, panowie takie pytanie, być może już było, ale przeczytanie 51 stron, jednak trochę zajmuje. Czy sprawa likwidacji wałków w 2,0tdi cr. CAGA ma się tak samo jak w 2,0tdi PD, tzn, czy można również zastosować pompę z 1,9tdi, bez konieczności zmiany wału korbowego lub czy wymiana imbusa załatwi sprawę nierównej i hałaśliwej pracy tego silnika, czy trzeba ewentualnie wymienić cały moduł wałków wyrównoważających. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piogorski Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Mam pytanko mam zrobiony swap pompy z 1'9 na łańcuch przez 4 lata przelatalem 150k wszystko ok pytanie czy trzeba zaglądnąć czy np slizg jest cały i jak łańcuch wyglada. co myslicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 4 godziny temu, piogorski napisał: Mam pytanko mam zrobiony swap pompy z 1'9 na łańcuch przez 4 lata przelatalem 150k wszystko ok pytanie czy trzeba zaglądnąć czy np slizg jest cały i jak łańcuch wyglada. co myslicie Ja zrobiłem 300K i nic nie wymieniałem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Bo tam nie za wiele może się stać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Witam, robił ktoś już taka zmianę w 2,0tdi CR ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Wszystko tak samo jak w blb..Tylko dlaczego chcesz pruć poprawiany moduł z kołami zębatymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Witam, dlatego, ponieważ ten silnik chodzi jak stara ku....wa, jak by miał się zaraz rozlecieć. jak jest inny sposób, to daj proszę znać. Myślałem o zmianie samego imbusa (napędu pompy), ale czy to coś da ? Robiłem ostatnio a4b7 kolegi BPW zmieniłem imbus na nowy, chodź stary wcale nie był jeszcze w złej kondycji i właściciel powiedział, że silnik chodzi ciszej i równiej ? Ten o który pytałem, czyli CAGA, to naprawdę strach tym dalej jeździć. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 2 godziny temu, tomek 1880 napisał: Witam, dlatego, ponieważ ten silnik chodzi jak stara ku....wa, jak by miał się zaraz rozlecieć. jak jest inny sposób, to daj proszę znać. Myślałem o zmianie samego imbusa (napędu pompy), ale czy to coś da ? Robiłem ostatnio a4b7 kolegi BPW zmieniłem imbus na nowy, chodź stary wcale nie był jeszcze w złej kondycji i właściciel powiedział, że silnik chodzi ciszej i równiej ? Ten o który pytałem, czyli CAGA, to naprawdę strach tym dalej jeździć. Pozdrawiam. Mógł wcześniej wymienić olej i efekt byłby ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 20 godzin temu, H4mm3R napisał: Mógł wcześniej wymienić olej i efekt byłby ten sam. Witam, piszesz o tym CAGA ? Jeśli tak, to napiszę, że po wymianie oleju chodzi, jak by się miał rozlecieć. Chyba,że chodziło, Ci, że wymiany oleju miały być częściej robione ? Jednak ten silnik ma już czasy młodości chyba za sobą, bo ma już 435tyś. nalatane. Zastanawiam się, czy wywalić wałki, czy zostawić, a zmienić tylko imbusik, ale czy imbusik coś pomoże, bo wałki moga być już zużyte. Na pewno pomogła by wymiana całego modułu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Witam, piszesz o tym CAGA ? Jeśli tak, to napiszę, że po wymianie oleju chodzi, jak by się miał rozlecieć. Chyba,że chodziło, Ci, że wymiany oleju miały być częściej robione ? Jednak ten silnik ma już czasy młodości chyba za sobą, bo ma już 435tyś. nalatane. Zastanawiam się, czy wywalić wałki, czy zostawić, a zmienić tylko imbusik, ale czy imbusik coś pomoże, bo wałki moga być już zużyte. Na pewno pomogła by wymiana całego modułu. Pozdrawiam.O BPW, bo same wałki znowu nie mają aż takiego wpływu na pracę silnika. Skoro chodzi ciszej, to bardziej zasługa nowego oleju niż nowego imbusika. Ja bym modułu wałków nie winił za złą kulturę pracy silnika, bardziej obstawiałbym wtryski. Wysłane z OP3T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Rozumiem. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 A może walki sa źle ustawione ? Może już ktoś tam zaglądał przy takim przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Witam, no być może, tak jak piszesz gieras1988 Jak dla mnie ten silnik chodzi strasznie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 są 2 opcje że silnik chodzi jak sieczkarnia wujka Walka z 1977: -wytarta loża wałków(czyli jest luz wzdłużny na jednym lub obu wałkach-wałki walą o obudowę czyli korpus). Kilka przypadków już mieliśmy z pospawanym zabierakiem do wałka(brak osiowości powoduje napieranie wałka na korpus) -nieprawidłowe ustawienie wałków względem rozrządu-przy tej opcji będzie trzęsło silnikiem(bujanie całą karoserią)- w tej opcji silnik może głośniej chodzić ale nie musi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 1880 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Witam, dzięki panowie, jak znów do mnie trafi to autko, to będziemy myśleć. Jednak właścicielowi, jak na razie to nie przeszkadza, jednak mi bardzo. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartm3 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Cześć, prośba o naprowadzenie, bo trochę się zgubiłem. Na WWW - > http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/uzywane/214.html Jest tam wspomniane o silniku 8V, że nie posiada wadliwej pompy a jednak wszyscy piszą, że silnik BPW ma takie same usterki. Domyślam się więc, że moja pompa, z racji że jest produkcji 2007 to ma już napęd na wałkach, ale wyciera się ołówek lub gniazdo? Szczerze mówiąc, to nie jestem pewny czy mam 8V czy 16V, ale czytając forum stwierdzam BPW = 8V, ponadto mój silnik wygląda właśnie tak jak 1.9 Z góry dzięki za podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 9 godzin temu, bartm3 napisał: Cześć, prośba o naprowadzenie, bo trochę się zgubiłem. Na WWW - > http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/uzywane/214.html Jest tam wspomniane o silniku 8V, że nie posiada wadliwej pompy a jednak wszyscy piszą, że silnik BPW ma takie same usterki. Domyślam się więc, że moja pompa, z racji że jest produkcji 2007 to ma już napęd na wałkach, ale wyciera się ołówek lub gniazdo? Szczerze mówiąc, to nie jestem pewny czy mam 8V czy 16V, ale czytając forum stwierdzam BPW = 8V, ponadto mój silnik wygląda właśnie tak jak 1.9 Z góry dzięki za podpowiedź. Dobrze kombinujesz, BPW ma taki sam problem z "ołówkiem" co inne silniki 2.0TDI 8V i 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 19 godzin temu, bartm3 napisał: Cześć, prośba o naprowadzenie, bo trochę się zgubiłem. Na WWW - > http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/uzywane/214.html Jest tam wspomniane o silniku 8V, że nie posiada wadliwej pompy a jednak wszyscy piszą, że silnik BPW ma takie same usterki. Domyślam się więc, że moja pompa, z racji że jest produkcji 2007 to ma już napęd na wałkach, ale wyciera się ołówek lub gniazdo? Szczerze mówiąc, to nie jestem pewny czy mam 8V czy 16V, ale czytając forum stwierdzam BPW = 8V, ponadto mój silnik wygląda właśnie tak jak 1.9 Z góry dzięki za podpowiedź. Tak,BPW ma problem z imbusem.Miałem kiedyś BPW i przerabiałem napęd pompy oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik007 Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Tomek 1818 - czy w BPW trzeba sciągać zawieszenie aby odkręcić miske oleju, żeby dostać sie do pompy? Czy uda się dostać do pompy bez ruszania zawieszenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Wózek dół,silnik góra dopiero dostajesz się do miski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się