Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przestroga

Na allegro pojawiła się nieuczciwa konkurencja z okolic Warszawy, która nie podaje swoich pełnych danych kontaktowych(brak odbioru osobistego). Posiadają podrobioną pieczątkę na firmę z Poznania.Sprawa wyszła na jaw jak został sprzedany moduł olejowy, w którym pokruszyły się wszystkie koła zębate.Po interwencji właściciela i postraszeniu, że zgłasza sprawę na policję oddali pieniądze. Ciekawe ile osób(mechaników) posiada sfałszowane dokumenty.Proszę sprawdzać to przed zakupem!

Opublikowano
W dniu 23.01.2019 o 09:53, kbois6969 napisał:

Witam,

czy znacie kogoś godnego polecenia ze Śląska (najlepiej Bielsko-Biała lub okolice), kto ogarnąłby temat wymiany wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI w moim Audi A4 B7? Czy warto się jeszcze pchać w taką kosztowną wymianę w jakby nie było 14 letnim samochodzie? Czy lepiej ogarnąć wymianę samego imbusa?

Cześć, a pytałeś może w BB Cars? sporo rzeczy panowie tam ogarniają.

Opublikowano

Tak troszkę dla śmiechu...

OLEJ TO.jpg

Opublikowano

Nie ma śmiechu miałem takie przypadki :)

Opublikowano

Pierwszy właściciel w kraju -miły pan 74 wiosenek nabite, auto z 2006r, 160000 km..

Opublikowano

Co potwierdza że jazda z zamulaniem, non stop na jak najmniejszych obrotach no bo eco-driving niszczy nie tylko dwumasy.

Opublikowano

Samochód firmowy,krótkie odcinki,odpalany i gaszony po ok.20 razy dziennie..

Opublikowano

Witam. 
Jestem następnym zadowolonym posiadaczem 2.0 tdi BLB z pompą od 1.9.

Części zamówiłem w aso ( łańcuch, napinacz, zębatka, śruby, smok, oring smoka, uspokajacz oleju, itd...), koszt 560zł.

Polecam kupić smok o nr 03G115251 z silnika BKE/BRB, u mnie pasował bez żadnych przeróbek. 

Niestety nowa pompa w aso w Radomiu kosztowała 990zl, także postanowiłem kupić nowy zamiennik z firmy ENGINETEAM ( koszt 260zl ).
 

Po przekładce pompy silnik zaczął ciszej pracować, czuć że lżej wkręca się na obroty, no i co najważniejsze nie muszę się martwić o zabierak czy napęd.

Powodem przekładki pompy był napęd, który to z niewiedzy w grudniu ubiegłego roku wymieniłem na nowy zamiennik i po 10 000 km po prostu sie rozsypał. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam Wszystkich. Sugerując się wpisami jaro4444 jak i innych kolegów z forum. Wymianę pompy oleju w swoim 2,0 16V 170KM silnik o kodzie BRD, na pompę oleju z 1,9 mam już za sobą. Koszt zestawu to 650zł. 2 dni w garażu i auto śmiga aż miło. Ciśnienie ok oraz kultura pracy motoru bez zastrzeżeń. Wszystko pasuje nic nie trzeba przerabiać poza zaślepieniem otworu smarującego starą pompę oleju

20191116_175940.jpg

20191117_105553.jpg

20191117_124749.jpg

Opublikowano

Jeśli wykastrowany moduł chcesz wywalić pisz na priv..

Opublikowano

Witam posiadam  a4 b7 2.0 blb ma 300 tys najechane i jak narazie ok dopiero kupiłem jakie sa objawy jak by sie zaczynala pompa oleju swirowac i jej osprzet naped l. Iczy moze 300 tys tomoze niemiec naprawial czy tyle moze przejechac ?

Opublikowano
Godzinę temu, Miczas77 napisał:

Witam posiadam  a4 b7 2.0 blb ma 300 tys najechane i jak narazie ok dopiero kupiłem jakie sa objawy jak by sie zaczynala pompa oleju swirowac i jej osprzet naped l. Iczy moze 300 tys tomoze niemiec naprawial czy tyle moze przejechac ?

Jedyny objaw to czerwona kontrolka oleju na FIS i szykuj się na remont silnika. A może rozrząd też wymienił? Micha w dół jak chcesz spać spokojnie. 

Opublikowano
W dniu 3.01.2020 o 14:05, Miczas77 napisał:

Witam posiadam  a4 b7 2.0 blb ma 300 tys najechane i jak narazie ok dopiero kupiłem jakie sa objawy jak by sie zaczynala pompa oleju swirowac i jej osprzet naped l. Iczy moze 300 tys tomoze niemiec naprawial czy tyle moze przejechac ?

Przy BLB możesz słyszeć metaliczne dźwięki od wyciągniętego łańcucha oraz uszkodzonego napinacza..Zabierak tzw. imbus plus gniazdo może być w dobrym stanie...

Opublikowano

Przeprowadziłem 10 przeszczepów całkiem innej pompy olejowej prostej jak budowa cepa i nie było ani jeszcze jednej reklamacji :)

- wyrzucasz cały zespól napędowy wraz z wałkami

- ściągasz zębatkę z wału korbowego

- ściągasz ślizg

 

-zakładasz nową zębatkę  06A105209B

-zakładasz nowy ślizg 038115130

-zakładasz nową pompę 03G115105

-zakładasz łańcuch 038115230A

-zaślepiasz kanał olejowy

-zakładasz nowy smog olejowy  038115251B + N0282222 uszczelka

-zakładasz osłonę fali 06B103623L

-śruby N90704007

i koniec :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

i 2.5 tyś zł jak pisałeś w innym poście-ogromna suma

Opublikowano

Cześć Panowie. Jest tu może ktoś z okolic Radomia I poleci jakiegoś mechanika który dobrze ogarnie ten temat? 

Opublikowano
W dniu 21.01.2020 o 12:02, FUTURUM napisał:

i 2.5 tyś zł jak pisałeś w innym poście-ogromna suma

Cały komplet z wyjątkiem zębatki na wał i korka do zaślepienia magistrali olejowej może być używany , co zdecydowanie koszty obniży.... :decayed:

 

Opublikowano

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że osoba która posiada problem z 2.0 tdi czy to napęd łańcuchowy czy na kołach zębatych i wywala całą kasetę wałków i przechodzi na pompkę od 1.9 tdi nie dostaje żadnej gwarancji na piśmie...Duża ilość użytkowników sprzedaje swoje samochody bojąc sie że coś się stanie..

Opublikowano
16 minut temu, FUTURUM napisał:

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że osoba która posiada problem z 2.0 tdi czy to napęd łańcuchowy czy na kołach zębatych i wywala całą kasetę wałków i przechodzi na pompkę od 1.9 tdi nie dostaje żadnej gwarancji na piśmie...Duża ilość użytkowników sprzedaje swoje samochody bojąc sie że coś się stanie..

Nie mogę się wypowiedzieć za innych użytkowników ale ja nie sprzedałem samochodu, jeżdżę nim już 11 lat, "kastrację" przeszedłem rok lub dwa po zakupie gdy po dołączeniu do forum dowiedziałem się o problemie i od tamtego czasu jeżdżę ze spokojną głową, w zasadzie to zapomniałem o problemie zupełnie, zrobiłem po "modyfikacji" ponad 200 tyś. km. Jak dobrze ogarnięte to nie ma się co bać.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, FUTURUM napisał:

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że osoba która posiada problem z 2.0 tdi czy to napęd łańcuchowy czy na kołach zębatych i wywala całą kasetę wałków i przechodzi na pompkę od 1.9 tdi nie dostaje żadnej gwarancji na piśmie...Duża ilość użytkowników sprzedaje swoje samochody bojąc sie że coś się stanie..

Najgorsze w tym wszystkim jest to , że Wy jako wykonujący remonty tego badziewia macie wyraźny interes w tym by swoje zachwalać a wszystkie inne krytykować :decayed:

Czytając Wasze odpowiedzi w tym temacie wali po oczach brak obiektywnego podejścia do tematu.... :)

Edytowane przez piotrsob1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...