Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BGB] 2.0TFSI by MR-Motors


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przyszedł czas na zmiany :evil:

Postanowiłem oddać swoje autko do Witka i przekonać się co wyjdzie. I od razu na dzień dobry miłe zaskoczenie :decayed: (niezła seria jak wersja DTM). No i Witek z A4 zrobił S3.5 :wink4: (buda S4 silnik S3) Zobaczcie sami.

Hmj4S.jpg

Jeszcze raz wielkie dzięki dla Witka za profi robotę. :notworthy:

No to jeszcze wykres po pierwszym modzie :slina:

m1H3J.jpg

Już po pierwszej korekcie Witka można było wyjeżdżać, kreska prawie idealna.

Opublikowano

gratuluję wyniku i zdrowiutkiej serii :naughty:

Opublikowano

zdrowizna , bardzo ladne kreseczki

Opublikowano

pięknie wyszło... ma potencjał...

Opublikowano

Czyżby Rogalotti zaczął już benzyny klientom robić?

Opublikowano

Czyżby Rogalotti zaczął już benzyny klientom robić?

Od niedawna, ale robi. Możesz obejrzeć jego projekty u nich na stronie np. S4 B5, A4 2.0TFSI no i jego Octawka. Długo trzeba było czekać, ale jak już zaczął to pełen profesjonalizm.

Opublikowano

jak ja bylem u niego to robil w miedzyczasie tez jedno B7 1.8T

Opublikowano

Gratki takie serii no i końcowego wyniku. Od niedawna widzę coraz więcej benzynek u Witka

Opublikowano

Wykres podobny do mojego 1.8T+ . Podobne parametry przy podobnych obrotach, ciekawe czy jedzie też podobnie :)

Opublikowano

Jeszcze dobrze go nie sprawdziłem. Myślę, że powinien mieć Vmax przynajmniej o 10km/h większą od serii. Do pomiarów 0-100km/h trzeba mieć sprzęt, bo tak to tylko szacunki. Seria ma coś około 7,5s teraz myślę, że powinno być około 7s, może poniżej :evil:

Z hamowania wyszło, że opory są stosunkowo niewielkie, więc sporo mocy zostaje na kołach.

Gregory robiłeś pomiary przyśpieszenia swojego?

Opublikowano

Na luzie powinieneś mieć poniżej 7.

Opublikowano

Kiedyś się przymierzę i sprawdzę. Sporą różnicę widać na 2 i 3 w zakresie średnich obrotów, zdecydowanie lepiej jeździ niż seria. I chyba to najważniejsze bo najczęściej w tym zakresie się jeździ.

Opublikowano

Te silniki rozwalają diesle na łopatki :kox: :kox: Piękny wykres :good:

Opublikowano

Te silniki rozwalają diesle na łopatki :kox: :kox: Piękny wykres :good:

Tomwi w takim razie pokaż co wyszło za pierwszym modem :-)

Opublikowano

Proszę bardzo, wykres po pierwszej korekcie. Kreska prawie idealna :slina:

m1H3J.jpg

Opublikowano

Jak to moliwe, ze seria BGB ma Twoim wykresie ma 220 koni? Czyzby prezent od VAGa? BGB powiniem miec 197 koni.

Skorygujcie mnie jesli czegos nie wiem.

Opublikowano

To wersja DTM, seria 220PS.

Opublikowano

Wersja DTM i ten sam kod silnika co dla standardu 197 koni. To dobra wiadomosc dla mnie.

Opublikowano

200PS TFSI jak i inne silniki dziela sie na dobre i kiblowate - kiblowate maja po 200PS na hamowni a dobre po 220PS.

Z kiblowatych robi sie 245-250PS a z takich dobrych ok. 260PS na seryjnej mechanice.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...