tomwi Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Przyszedł czas na zmiany Postanowiłem oddać swoje autko do Witka i przekonać się co wyjdzie. I od razu na dzień dobry miłe zaskoczenie (niezła seria jak wersja DTM). No i Witek z A4 zrobił S3.5 (buda S4 silnik S3) Zobaczcie sami. Jeszcze raz wielkie dzięki dla Witka za profi robotę. No to jeszcze wykres po pierwszym modzie Już po pierwszej korekcie Witka można było wyjeżdżać, kreska prawie idealna.
kula007 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 gratuluję wyniku i zdrowiutkiej serii
turdzi Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 zdrowizna , bardzo ladne kreseczki
bajk Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Czyżby Rogalotti zaczął już benzyny klientom robić?
tomwi Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Czyżby Rogalotti zaczął już benzyny klientom robić? Od niedawna, ale robi. Możesz obejrzeć jego projekty u nich na stronie np. S4 B5, A4 2.0TFSI no i jego Octawka. Długo trzeba było czekać, ale jak już zaczął to pełen profesjonalizm.
turdzi Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 jak ja bylem u niego to robil w miedzyczasie tez jedno B7 1.8T
zieluch Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Gratki takie serii no i końcowego wyniku. Od niedawna widzę coraz więcej benzynek u Witka
gregory Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Wykres podobny do mojego 1.8T+ . Podobne parametry przy podobnych obrotach, ciekawe czy jedzie też podobnie
tomwi Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Jeszcze dobrze go nie sprawdziłem. Myślę, że powinien mieć Vmax przynajmniej o 10km/h większą od serii. Do pomiarów 0-100km/h trzeba mieć sprzęt, bo tak to tylko szacunki. Seria ma coś około 7,5s teraz myślę, że powinno być około 7s, może poniżej Z hamowania wyszło, że opory są stosunkowo niewielkie, więc sporo mocy zostaje na kołach. Gregory robiłeś pomiary przyśpieszenia swojego?
tomwi Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Kiedyś się przymierzę i sprawdzę. Sporą różnicę widać na 2 i 3 w zakresie średnich obrotów, zdecydowanie lepiej jeździ niż seria. I chyba to najważniejsze bo najczęściej w tym zakresie się jeździ.
Wandej Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Te silniki rozwalają diesle na łopatki :kox: Piękny wykres
Rogalotti Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Te silniki rozwalają diesle na łopatki :kox: Piękny wykres Tomwi w takim razie pokaż co wyszło za pierwszym modem :-)
tomwi Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Proszę bardzo, wykres po pierwszej korekcie. Kreska prawie idealna
designer Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Jak sobie ośka radzi z taką mocą? Na mokrym to chyba stoisz w miejscu
alexchem Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Jak to moliwe, ze seria BGB ma Twoim wykresie ma 220 koni? Czyzby prezent od VAGa? BGB powiniem miec 197 koni. Skorygujcie mnie jesli czegos nie wiem.
alexchem Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Wersja DTM i ten sam kod silnika co dla standardu 197 koni. To dobra wiadomosc dla mnie.
Rogalotti Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 200PS TFSI jak i inne silniki dziela sie na dobre i kiblowate - kiblowate maja po 200PS na hamowni a dobre po 220PS. Z kiblowatych robi sie 245-250PS a z takich dobrych ok. 260PS na seryjnej mechanice. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się