kamilg.86.86 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 witam jeśli masz uszkodzony katalizator to usuń (miałem kiedyś forda sierrę i też mi się kat rozsypał i ze 120KM zostało może z 30KM auto nie wchodziło na obroty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Witam, Dziś w końcu znalazłem chwilę czasu ( 4 godziny jak się okazało... ) żeby wymienić katalizator... najpierw walczyłem z tą śrubą przy turbie od strony bloku silnika ale powolutku udało się , później nie mogłem odkręcić śrub łączących katalizator z rurą tłumika bo się obracały... więc rozłączyłem układ wydechowy w połowie wysunąłem trochę to łączenie i jakoś udało się skontrować i odkręcić i gdy już wszystko było odkręcone zadowolony wyszedłem z kanału i ZONK jak wyjąć ten katalizator?! :ranting1: po 2 godzinach kombinacji i krótkim posiłku poszła w ruch "kątówka" - odciąłem to kolano od strony turbo - HURRRRRA WYSZEDŁ ze złożeniem zeszło się może z 30 minut :gwizdanie: No więc pora na test Odpaliłem - jest git nic nie popsułem a teraz wrażenia... silnik chodzi głośniej... wyjechałem na ulicę i czuję, że JEDZIE no to pedał do podłogi i normalnie jakby nitro ktoś zamontował Podsumowując : Jeśli ktoś będzie miał obawy przed wywaleniem katalizatora - pragnę powielić opinię z forum, że to zabieg wręcz KONIECZNY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Brawo, słuszna decyzja sprawdź sobie jeszcze kiedyś przy okazji szczelność zaworu EGR, a najlepiej go zaślep całkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa73 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 ja u siebie już dawno wywaliłem kata,może trochę głośniej chodzi,ale ładnie słychać turbinkę i co najważniejsze nic mi się nie zacina turbo ładnie pracuje,a jeszcze niedawno zmieniłem olej z shella 10w40 na motull 8100 xcess 5w40 chociaż po przeczytaniu takich opinii o jakimś rozszczelnieniu miałem wątpliwości ale teraz żadnych. autko ma według licznika 271tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 może Katalizator był przypchany Dobra decyzja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Katalizator był na bank uszkodzony bo oberwał się ten plaster w środku i grzechotał i pewnie ustawiał się w takiej pozycji, że wydmuchnięcie spalin było utrudnione... Kurcze zadowolony jestem jak nie wiem, że się poprawiło... Auto mam od miesiąca i trochę się bałem, że będzie mnie czekać jakaś poważna naprawa Dziś rano zauważyłem, że lepiej odpala rano zawsze musiałem dłużej kręcić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 1Z i VTG heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosna90 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam, po przeczytaniu tych wszystkich postów chce to wszystko poukładać silnik 1Z nie ma turbiny ze zmienna geometrią łopatek(VTG) to tylko osoby podczepiały się pod ten wątek mające silniki ze zmienna geometrią łopatek(VTG) czyli posiadacze silników: AFN(110KM), AWX(131KM), AVF(131KM), ... jeśli coś pomogłem to dobrze i jak czegoś nie pomyliłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Wlasnie mam tez zamiar pozbyc się kata w moim 1Z. Mam tylko pytanie: czy wziac wywalic zawartosc i zostawic samą puszkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Wlasnie mam tez zamiar pozbyc się kata w moim 1Z. Mam tylko pytanie: czy wziac wywalic zawartosc i zostawic samą puszkę? Zostaw oryginalną puszkę a w środek wstaw jeszcze rurkę. Nie będzie niepotrzebnych zawirowań powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Brak tej rury ma jakis wpływ na prace i osiągi silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 wiec jak z tą rurą coś ona daje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik166 0 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Witam ja u siebie wywaliłem kata i zostawilem samą puszke bez rury czy ma to jakiś wpływ na moc i osiągi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubipl9 1 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Myślę, że bardziej może to mieć wpływ na dźwięk silnika niż na osiągi. Nawet jeśli ma to jakiś wpływ na osiągi to pewnie niezauważalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker110 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Szkoda zachodu na ta rurke, ja wywalilem srodek i jest git.Jakie zawirowania powietrza bez jaj?!?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się