Attis3 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Zakładam nowy wątek ponieważ nie znalazłem podobnego przypadku. Czy może mi ktoś pomóc w następującej kwestii: Po montażu zestawu HID, odpaleniu silnika i zapalenia świateł razem z nimi zapaliła się kontrolka kontroli trakcji. Jaka może być przyczyna?? CO zrobić?? Czy kontrolka powinna zgasnąć czy to jakiś błąd?? Czy mogłem coś uszkodzić?? Dziękuję za szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam!!
wladca_pierscieni Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 hidy bardzo mocno sieja zakluczenia mnoga nawet uszkodzić komputer sterujacy moze to byc spowodowane odłączeniem akumulatora sprobuj sie przejechać
Attis3 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 To co radzicie to wyrzucić?? VAG mi pokazuje zwarcie do innego wyjścia / uszkodzony komputer sterujący... Kurde... ale narobiłem... Pomóżcie...[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 21:37_________________________________________________Aha - mruga też kontrolka poduszek... czy powodem może być to że przykręciłem przetwornicę do blachy??
Jaszczur87 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 a odpiąłeś już przetwornice i podłączyłeś normalnie jak było ori? jeżeli tak to spróbuj podłączyć VAG'a i skasować błędy
wladca_pierscieni Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 czy powodem może być to że przykręciłem przetwornicę do blachy?? to na pewno nie sprobuj wrócić do ori i wykasować bledły jak napisal Jaszczur87
Attis3 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Sprzedający nakazał mi kupić takie ustrojstwo, opornik ze stabilizatorem: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=987945920 Jest pewien że to pomoże. Co sądzicie??
wladca_pierscieni Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 a jak z blendami to chyba jest ważniejsze te ustrojstwo pomoże prawdopodobnie czyści zakluczenia
Attis3 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Pewnie, że ważniejsze. Po powrocie do ori jest okej. Zrobiłem pomiary i wydaje mi się że komputer głupieje przez nagły spadek mocy aku. Wskazywało by też na to to, że jeśli żarnik jest gorący to błędu nie ma (żarnik nie potrzebuje tyle energii na rozruch.. Jeśli zapalę światła przed zapłonem to błędu też nie widać. Niepokoi mnie tylko skąd błąd poduszek...??
ixdude Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 mialem te same objawy z tym ze ja juz sobie odpuscilem HIDy. Co do zapalania swiatel przed zaplonem, to tak to bylo moje obejscie problemu, z tym ze wowczas musialem kotlowac silnikiem 10-15s
leoncjo Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 HiD-y mogą nieźle namieszać, znam przypadek uszkodzenia zegarów (padły na amen, świeciła się tylko kontrolka ładowania) po założeniu światełek.
grzanek85 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Dajcie kondensator na zasilanie na 4700uf powinno wystarczyć
Attis3 Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 Dałem kondensator, warning canceler i nic. Ciągle wyskakuje błąd. Wydaje mi się, że jest to wina nagłego spadku napięcia.
silenthunter Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 kolego a jakie dales hidy 35 czy 55W? aa i czy przetwornice cyfrowe
bin85 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Dałem kondensator, warning canceler i nic. Ciągle wyskakuje błąd. Wydaje mi się, że jest to wina nagłego spadku napięcia. Raczej to nie będzie od spadku napięcia bo przecież nawet dość mocno przeciążając odwód świateł nie powoduje to znacznego obniżenia napięcia w całej instalacji, równie dobrze właczenie wszystkich odbiorników powinno zapalić kontrolkę a tak nie jest. Możliwe że jednak przetwornice powodują bardzo duże zakłucenia i wpływa to na sterownik ESP. Mozna podłaczayć się oscyloskopem jeżeli masz dojście i zobaczyć jak wygląda przebieg napięcia.
domjenick Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 zmiana kodowania w elektryce 00011-dla sedana ,bez czujników-zmienia gospodarkę prądem,posprawdzaj jeszcze raz,czy nie ma zwary-ostatnio przechodziłem podobny problem-zapalałem hidy i wszystko,co związane z hamulcami-świeciło-wypiąłem przetwornice i wpiąłem jeszcze raz i pomogło,może jest gdzieś przebicie -nie trzymaj tego blisko masy,bo przy starcie może być przebicie i takie klocki...
macieek Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Mialem to samo - po wielu probach z roznymi hidami doszlo w koncu do przepalenia jakiegos modulu sterujacego zasilaniem pokladowym. Prawie Cala elektronika auta zbzikowala - myslalem ze to modul komfortu ale nie. Zauwazylem tez ze nie widze poprawy oswietlenia (na 6000k 35watt) - jedynie fajny wyglad - rozumialem wtedy ze jedyna sluszna barwa to 4300 albo 5000 ktorej nie probwalem jeszcze. Wrocilem do blue vision z mysla ze nastepne auto tylko z ori xenonami. pozdr
Attis3 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Opublikowano 19 Maja 2010 Przetwornice oczywiście cyfrowe. Odezwał się do mnie gość z alledrogo i twierdzi, że jego HID nie wywoła takich błędów. Chce 360 zł. Myślicie, że to może być wina przetwornic lub palnika??
macieek Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Ja mysle Domjenick, ze trzeba miec szczescie poprostu zeby trafic na takie hidy ktore nie wspoldziałają negatywnie na wrażliwą na wszelkie wahania napiecia elektronike w B6. I ty i wielu innych uzytkownikow mialo to szczescie. Ja i Attis3 nie mielismy. Najpierw probowalem digitale slimy. Po zalozeniu 1 wszystko bylo ladnie - zapalal sie slicznie. Po podlączeniu drugiego zaczely sie problemy. Dostawalem kontrolki esp, brake po zapalaniu swiatel. Nie za kazdym razem, ale co gdzies drugi raz. Przekladalem hidy na różne strony, nie pomagalo to nic. Wygladalo to tak, że komp dziala spoko gdy jeden hid sie wlacza ale gdy 2 to juz wywalał kontrolki na blacie. W koncu po kontaktach z sprzedawca na ebay (calkiem wporzo koles) wymienilem HIDy na CANBUS error free - przetwornice duze klocki. Nie wnioslo to nic do sprawy. Może jedynie czestotliwość wywalania kontrolek spadla minimalnie (ok 40% prob odpalen hidow konczylo sie zapaleniem kontrolek) Zarniki dzialaly ladnie, nic nie mrugaly. W koncu po ilus tam probach z przekladaniem przetwornic i odpalaniem swiatel na wlaczonym zaplonie zauwazylem ze z autem dzieja sie niepokojace rzeczy - np caly czas swieci sie trojkat na desce ten wlacznik od awaryjnych a po zamknieciu samochodu dioda na drzwiach dziwnie mruga i wiele innych rzeczy sie kaszani ale nie bede sie rozpisywal. VAG wyplul duuzo bledow (ok 20) w tym wiele z parametrem NO COMMUNICATION Mysle sobie za***iście pewnie ecu albo modul komfortu ale nie. Oddalem autko do magikow, wymienili mi jakis spalony modul zarzadzajacy napieciem pokladowym, pozbylem sie 400 funtow i hidow, kupilem nowa pare blue vision i smigam tak do dzisiaj.
miro_x Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 U mnie to samo. Miałem hidy od Lucla i je oddałem. Sprzedawca przyjął niechętnie i zapewniał że to na pewno nie hidy. Po zapaleniu silnika miałem abs/esp kontrolki i brake. Później za jakiś czas kupiłem kolejne hidy tym razem slim digital i myślałem że jest ok aż po jakimś czasie po zapaleniu zaświeciło esp i równocześnie miałem brak kierunków świateł w środku brak wycieraczek. Po jakimś czasie się naprawiło później co jakiś czas występowało.Pomaga na szybko ściągnięcie klemy. Na razie tak jeżdżę ale już mam tego dość i wywalę w cholerę te hidy chyba. Może jeszcze spróbuje z opornikami. domjenick podsuń jeszcze gdzie zmieniałeś kodowanie bo o tym też myślałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się