pastaldo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Dokładnie Więc wyobrażenie o spalaniu jest czasem bardzo mylne. A wiem chłopie że masz 23lata to nie będziesz jeździł jak emeryt 60lat tak więc nie spodziewaj się poniżej 13l tym bardziej jak będziesz jeździł gdzies po mieście. Ja nikogo do niczego nie namawiam tylko wyrazam swoje zdanie. Tym bardziej że mam porównanie (nie w audi) jak sie jeździ na PB a jak na LPG W moim przypadku to było 10% słabszy samochód. to miałeś w takim razie słabą instalacje gazową. Jak widzisz kolega nie ma fundusza za dużo, więc poszukuje czegoś jak najtaniej i jak najlepiej, więc pozostaje mu jakieś LPG, myśle że to nie należy do najgorszych rozwiązań, oczywiście jak się założy cho wą instalacje to są problemy i koszty, ale osobiście znam masę ludzi którzy śmigają i chwalą sobię gaz, a ponadto nie czują spadku mocy o czym wyżej wspomniałeś. A dodam jeszcze że właśnie wspaniale gaz znosi 1.8T odziwo. Tzn mojej instalacji to niema co porównywac bo to był Golf 2 1,4 na gaźniku :polew: Ale w kazdym aucie idzie zauważyć różnice między gazem a PB bo miałem okazję troche samochodami jeździć. Ja rozumiem że chłopak chce jak najtaniej żeby było czym jeździć. Ja swojego TDI w sedanie kupiłem za 10,5tys. Nie jest może super stan wizualny ale nie narzekam powoli jak będzie przypływ gotówki to tam sie skrobnie to tam i będzie dobrze. Dlatego nie chciałbym zostać źle zrozumiany że ja coś komus prubuje przeforsować. Ja tylko podałem argumenty do przemyslenia nic więcej.
Luka3s Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgadzam się, tyle że nie oszukujmy się auto za 10tysięcy powiedzmy ma swoje lata i zawsze będzie miało coś do zrobienia, wiadomo że koszta naprawy diesla są zdecydowanie większe. Jasna sprawa, kolega się w końcu odbije od dna i zacznie sobię coś tam naprawiać, poprawiać według własnych potrzeb. Do tego ciężko według mnie przynajmniej, znaleźć ogarniętego TDI w granicach 9-10tys bez dodatkowych kosztów naprawy, jednak wykluczam że to niemożliwe Sam kupiłem swoją ADR w PB za 9,500zł fakt wyposażenie prócz el. szyb jest niezłe wszystko gra, tyle że teraz np muszę wymienić szklanki bo zaczeły się sypać od jakiegoś czasu... Niestety w kilkunasto letnim aucie zawsze jest co do roboty, a nawet jeśli robota jest prosta jak drut to i tak mechanik weźmie więcej ze względu na to że to słynny TDI i naprawy są droższe - bądźmy szczerzy
pastaldo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgadzam się, tyle że nie oszukujmy się auto za 10tysięcy powiedzmy ma swoje lata i zawsze będzie miało coś do zrobienia, wiadomo że koszta naprawy diesla są zdecydowanie większe. Jasna sprawa, kolega się w końcu odbije od dna i zacznie sobię coś tam naprawiać, poprawiać według własnych potrzeb. Do tego ciężko według mnie przynajmniej, znaleźć ogarniętego TDI w granicach 9-10tys bez dodatkowych kosztów naprawy, jednak nie wykluczam że to niemożliwe Sam kupiłem swoją ADR w PB za 9,500zł fakt wyposażenie prócz el. szyb jest niezłe wszystko gra, tyle że teraz np muszę wymienić szklanki bo zaczeły się sypać od jakiegoś czasu... Niestety w kilkunasto letnim aucie zawsze jest co do roboty, a nawet jeśli robota jest prosta jak drut to i tak mechanik weźmie więcej ze względu na to że to słynny TDI i naprawy są droższe - bądźmy szczerzy Ok zgodze się :> Ale jak zauwazyłeś w samochodzie który ma ponad 10lat to czy to będzie za 20tys wypicowany przez chandlarza tona szpachli TDI czy to będzie marny 1,6 za 6tys to i tak sie będzie psuł i tak. Ryzyko kupowania samochodu w takim wieku jest zawsze. Może kupić za 10tys TDI którym będzie jeździł 5lat bez napraw a może kupic za 20tys teoretycznie odpicowany który sie będzie co i rusz psuł. Problem polega tylko na tym żeby kupic od kogoś kto dbał a to loteria wieksza iż LOTTO.
Luka3s Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Dobra mniejsza oto paput sam wybierze, kupi to co mu się trafi w dobrym stanie podejrzewam i tyle tak tylko głośno myślimy
binio-stg Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 wiec tak jak mowilem albo benzynka bez LPG albo klekot. Audi nie lubi LPG i potwierdzam slowa jezeli chodzi o spalanie 1,8 125KM u znajomego srednie spalnie po miescie minimum 13l jak pałował od 13 w gore Kolego, głupoty opowiadasz. To że u twojego kolegi nie chodzi LPG to nie znaczy że Audi źle współpracuje z tym paliwem. Jak instalacja jest dobrze założona to nie będzie żadnego problemu. Moje auto ma na gazie przejechane prawie 90tyś km i chodzi rewelacyjnie, nie ma praktycznie różnicy czy jade na benzynie czy LPG. A spalanie to już w zależności od nogi, jak nie szalałem to w trasie poniżej 11l zszedłem, w mieście jakieś 12,5 do 15L, no ale V6 więcej spali niż 1.8T. Aha, i dałem za mojego 10tyś, kupiony od nas z forum, więc można trafić niedrogo auto w bardzo dobrym stanie.
pastaldo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Dobra mniejsza oto paput sam wybierze, kupi to co mu się trafi w dobrym stanie podejrzewam i tyle tak tylko głośno myślimy O tuz to To jest temat rzeka i do jutra moglibysmy dyskutować ale to bezcelowe. Tzn tyle że paput ma mniej więcej rozeznanie na co zwrócić uwage przy przemysleniach. Pozatym ile ludzi tyle wersji dlatego niema sensu dywagować :gwizdanie: Koniec OT.
Armi Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 A ja myślę, że dla paputa i tak najważniejsze będzie żeby jego auto było bezwypadkowe Nie chciałbym myśleć co by było gdyby nie miał poduszek albo te wykrzywione podłużnice były już kiedyś prostowane.
pastaldo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 A ja myślę, że dla paputa i tak najważniejsze będzie żeby jego auto było bezwypadkowe Nie chciałbym myśleć co by było gdyby nie miał poduszek albo te wykrzywione podłużnice były już kiedyś prostowane. Dobrze powiedziane
paput Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 A ja myślę, że dla paputa i tak najważniejsze będzie żeby jego auto było bezwypadkowe Nie chciałbym myśleć co by było gdyby nie miał poduszek albo te wykrzywione podłużnice były już kiedyś prostowane. święta racja
Pucek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Paput, no szkoda fury, silniczek działa Nie czytam nawet tych głupich komentarzy o diesel kontra benzyna, bo najbardziej o gazie wypowiedziały się osoby nie mających z tym styczności napiszę Ci tak, mam 1.8TQ na instalacji BRC od lipca, auto jeździ na setupie 198KM i 300 Nm i co? tankuję 52 litry gazu, robię 350-400km w zależności od pałowania, w aucie wymieniłem świece, jest cicho w aucie, nic nie śmierdzi, lejesz do pełna za stówkę, nie wiesz kiedy jedziesz na gazie, ale OK, diesel jest najlepszy Powodzenia
Kowi87 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Paput bierz 1,8T rób sofcik i bedziesz Pan zadowolony
mrogal Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Paput, no szkoda fury, silniczek działa Nie czytam nawet tych głupich komentarzy o diesel kontra benzyna, bo najbardziej o gazie wypowiedziały się osoby nie mających z tym styczności napiszę Ci tak, mam 1.8TQ na instalacji BRC od lipca, auto jeździ na setupie 198KM i 300 Nm i co? tankuję 52 litry gazu, robię 350-400km w zależności od pałowania, w aucie wymieniłem świece, jest cicho w aucie, nic nie śmierdzi, lejesz do pełna za stówkę, nie wiesz kiedy jedziesz na gazie, ale OK, diesel jest najlepszy Powodzenia
pastaldo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Szkoda mi do Was słów ale już sie nie odzywam bo szkoda się denerwować
Pucek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Szkoda mi do Was słów ale już sie nie odzywam bo szkoda się denerwować to się nie udzielaj
pastaldo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Szkoda mi do Was słów ale już sie nie odzywam bo szkoda się denerwować to się nie udzielaj W takim wypadku zaprzestanę wyrocznio
Pucek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Szkoda mi do Was słów ale już sie nie odzywam bo szkoda się denerwować to się nie udzielaj W takim wypadku zaprzestanę wyrocznio jak nie masz gazu w swojej furmance to się nie wypowiadaj, a ciesz się swoim dieselkiem
pastaldo Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Szkoda mi do Was słów ale już sie nie odzywam bo szkoda się denerwować to się nie udzielaj W takim wypadku zaprzestanę wyrocznio jak nie masz gazu w swojej furmance to się nie wypowiadaj, a ciesz się swoim dieselkiem Jakbyś czytał uważnie to bys widział że miałem samochód z gazem (może kiepski) ale jeździłem tez wieloma samochodami z gazem i mam porównanie. Po drugie nie mówie że diesel jest najlepszy a benzyna zła. Wskazałem tylko różnice plusy i minusy. Fakt wypowiedziałem się ze nie zamieniłbym diesla na LPG ale to moja subiektywna ocena do której mam prawo i nikogo do tego nie zmuszam. Dlatego delikatnie mówiąc odpatyczkuj się ode mnie a jak chcesz konstruktywnej dyskusji to się do niej przygotuj i sprawdź co pisałem wczesniej a nie rzucaj opini po ostatnich wypowiedziach. Tyle ode mnie.
Pucek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Benzynka będzie tańsza w zakupie. Z LPG dochodzi opłata 60zł (tak było 2 lata temu teraz nie wiem) przy przeglądzie. Co do spalania 10 - 11 co bys się nie zdziwił. Ludzie którzy katuja te silniki to słyszałem i o spalaniu do 15l/100km. To jest taka kalkulacja na krótka metę Ja nikogo do niczego nie namawiam tylko wyrazam swoje zdanie. Tym bardziej że mam porównanie (nie w audi) jak sie jeździ na PB a jak na LPG W moim przypadku to było 10% słabszy samochód. Pozatym ja niby teraz płace 500zł za regeneracje pompy w TDI ale pozatym spokój a w LPG co troche kable zapłonowe, aparaty, świece itp i tez było tego mnustwo. Jak mi w zeszła zime pekł parownik w golfie to tez utopiłem 500zł w samochód za 2000zł Jesli mnie przyciśnie sytuacja to pewnie bym kupił z LPG ale jeśli nie będe musiał to się będę bronił przed tym. dalej twierdzisz że jesteś mądrzejszy? jeździsz na gazie starym golfem w którym jest stara instalacja i starego typu silnik, w audi wymienia się tylko świece, co 25 tyś km, zamiast kabli są cewki które w b5 praktycznie wcale nie padają, przez rok nie wymieniłem ani jednej, samochód na gazie nie jest słabszy, aaa i nie słuchaj ludzi którzy mówią o spalaniu 15 litrów, bo dziwnym trafem nie potrafię osiągnąć takiego wyniku przy zdrowym silniku resztę zostawiam bez komentarza paput, instalacja za 3300 zł spłaciła mi się po 5 miesiącach, teraz leję do baku za 400-500 zł a nie jak przed założeniem za 1000 zł szukałem diesla z Quattro ale nie było, teraz nie żałuję, bo żeby to jakoś jechało musisz włożyć sporo kasy, a w benzynie zrobisz program i masz wystarczającą moc
pastaldo Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Nie twierdze że jestem madrzejszy tylko ty sie czepiłeś :polew: Nie mam ochoty z Toba polemizować bo niestety polsce jest tendencja do "chwalimy co mamy sami" Może ja się tez do tego łapie ale cóż nie wstydzę się do tego przyznać. I daj sobie spokój chłopie bo ci jakaś żyłka pęknie i będziesz miał problem :polew: Żenada. Sory paput a OT ja już w tym wątku się nie odezwę choćby kolega wyżej mnie prowokował bo to gadka poniżej jakiegokolwiek poziomu. Nara
Rekomendowane odpowiedzi