Gość spedyt Opublikowano 20 Października 2007 Opublikowano 20 Października 2007 Ale jak tą temperaturę sprawdzić, skoro nie zawsze jest źle. Pojechałem do mechanika i mówię mu o moim problemie, że czasami wskaźnik temperatury wskazuje poniżej 90. Usłyszałem odpowiedź, że może się zacina. Może on ma rację. Przejechałem dzisiaj 250 km i żadnych problemów. nie rozumiem. Co się zacina - termostat czy czujnik? Na klimatroniku sprawdź kanał 1c może być błąd od czujnika; 49c lub 51c cały czas obserwuj temperaturę w czasie jazdy, ja tak robiłem. Na chłopski rozum zacina się i jedno i drugie Skasuj inspekcję IN1. jak skasować inspekcje In1??? grzebałem ost w kodach klimy i teraz mi się wyświetla Grzebanie w kodach nie powoduje wyskakiwania In1, jak to skasować poszukaj w Diagnostyce VAG(FAQ).
Maniusiek28 Opublikowano 20 Października 2007 Opublikowano 20 Października 2007 Grzebanie w kodach nie powoduje wyskakiwania In1, jak to skasować poszukaj w Diagnostyce VAG(FAQ). a może powodem tej inspekcji jest to że wyciągałem wczoraj turbo do czyszczenia kierownic.Po tym zabiego turbina jest juz oki, ale pojawił sie ten komunikat "In1".
nuzip2 Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Przeczytajcie moje posty. Miałem przez długi czas problem z temperaturą. Wymieniłem termostat, ale po 5000 km temperatura znowu zaczęła spadać. Komputer pokazał, że padnięty jest czujnik. Wymieniłem i na razie jest ok.
Marcin P Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 i ja się podepnę bo czytalem i takiej sytuacji chyba nikt nie miał - na początek dodam że własnie mechanik zmienilmi płyn chlodniczy bo autko dopiero co zakupione - zauważyłem wczoraj w korku - temperaturka 90 stopni czyli ok ale za moment patrze 60stopni! i tak się dośc długo utrzymywala, poxniej znowu 90 i tak pare razy - termostat czy czujnik?
Kowicz Opublikowano 7 Lipca 2008 Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam Odgrzebuję temat bo mam mały problem. Pół roku temu wymieniłem termostat bo na kanale 49 miałem max 80* Kupiłem wtedy Wahler (czy jakoś tak) i po wymianie wszystko było git. Ostatnio jednak zaczęły dziać się dziwne rzeczy: rano po odpaleniu autko ładnie się nagrzewało i trzymało temperaturę do momentu zgaszenia auta. Później to już wskazywało jak chciało, a to 35* a to 70*. Stwierdziłem że termostat się coś zacina i kupiłem oryginał. Dosłownie przed chwilą go wymieniłem i niestety nadal jest to samo. Odpalam ciepły silnik to 49 pokazuje 35* i tak trzyma, po minucie nagle zaczyna rosnąć tak do 70* i się zatrzymuje, potem zaczyna skakać raz w górę raz w dół. VSG nie pokazuje błędów, na kanale 51 po chwili mam 90* i stoi w miejscu. Myślicie że to może być czujnik temperatury? A może coś źle wymieniłem... robiłem zgodnie ze wskazówkami Basketa prócz wymiany płynu bo pół roku temu to robił mi mechanik więc teraz nie było sensu. Dzięki Pozdro Kow UPDATE: po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy
soltmen Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam, czeka mnie wymiana termostatu, znalazłem oryginalny na Alledrogo za 59zł - http://allegro.pl/oryginalny-termostat-audi-seat-skoda-vw-i1431569471.html. Na innej aukcji za 99zł http://allegro.pl/termostat-vw-audi-1-9-tdi-1-4-tdi-oryginalny-i1452712368.html. Czy ten za 59zł to to samo? Zauważyłem, że czcionki na naklejce są troszke inne, nie wiem, czy to na pewno oryginał. Bo jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać ale jeśli ma paść po chwili, to wolę trochę dołożyć i kupić w ASO za ~90zł. pozdrawiam i dziękuje z góry za odpowiedź
oprych Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 witam wiem ze temat stary jak świat i moje OOOO ale mam problem wymieniłem pompę wody, termostat i czujnik temperatury i tu moje pytanie na desce wyświetla 90* C ~ kanał 49 wyświetla 97* C ~ na Vag-u uwaga - 95* C ~ powiedzcie mi co jest grane czy tak ma być nie za bardzo wiem o co chodzi a nie chce przegrzewać OOOO rozumiem ze może przekłamywać ale żeby aż ta ??? jak usunąć tą usterkę ???
ciahciah Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 termostat to urządzenie które nie należy do precyzyjnych, jeżeli masz 97C podczas spokojnej jazdy to podczas pałowania masz na bank ponad 100C, a to już jest za dużo, jedyne co ci pomoże to wymiana termostatu, jak chcesz mam do sprzedania ori używany sprawny
dziako Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Witam. Koledzy w mojej A4 1,9TDI zauważyłem, że temperatura silnika po zrobieniu kilku, a nawet kilkunastu km wskazuje niewiele ponad 50st. (wskazówka ok. 2mm nad 50-tką). Czy to może być termostat, czy czujnik? Niektórzy mówią, że przy awarii termostatu powinien mi więcej palić (nie bardzo zauważyłem) i powinien mniej ogrzewać wnętrze (może troszeczkę zimniejszy nadmuch). A może czujnik? Co wy na to?
przepychacz Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 ...sprawdź co Vag Ci pokaże...
krzysztofquattro Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Witam zalożyłem juz temat , ale jakoś bez echa. Jestem po wymianie termostatu. Temperatura na liczniku 100 stopni Temperatura na kanale 49 - 90-91 stopni Przed wymianą miałem podobnie Temperatura na liczniku 80-82 stopnie Temperatura na kanale 49 - 70-71 stopni Czy problemem jest czujnik temperatury czy winy szukać w liczniku? Dodam że po odpaleniu wskazówka nie opiera się na 60 stopniach tylko skacze o te 10 stopni wyżej na 70 stopni.
tomek20stencel5 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Jeżeli silnik jest wtedy zupełnie zimny to wskazywałoby to na licznik jeżeli na klimatroniku jest ok.
krzysztofquattro Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Jeżeli silnik jest wtedy zupełnie zimny to wskazywałoby to na licznik jeżeli na klimatroniku jest ok. Jest dokładnie tak jak piszesz. Czy zatem muszę wymienić licznik , czy jest możliwe jakieś przeprogramowanie go?
tomek20stencel5 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 A ja bym to olał i tyle. Wiesz po prostu że będzie przekłamywał o te 10C (najlepiej byłoby gdybyś się jeszcze upewnił VAGiem że to licznik wariuje - najlepiej zrobić instruments test i wtedy zobaczysz gdzie Ci się zatrzyma wskazówka - jeżeli 10C ponad 90 to olej to i jeździj tak, przecież auto dobrze będzie chodzić) i zawsze będziesz tak czy siak wiedział czy jest ok temp.
krzysztofquattro Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Niby tak , ale nie lubię jak coś jest inaczej niż powinno takie małe zboczenie hehe Na serio to myślałem o zmianie licznika na pełnego FISa ale w późniejszym czasie. W tej chwili chcę się upewnić gdzie jest problem. Może faktycznie komp pozwoli wybadać błąd.
tomek20stencel5 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zrób instruments test na vagu i na bank wskazówka zatrzyma się powyżej 90C i jesteś od razu w domu i wiadomo. Jak chciałeś zmieniać licznik na FIS to wtedy jak najbardziej.
junior_tdi Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Dokładnie to samo miałem w AFN'ie, nie dogrzewał mi silnika i dziwiłem się dlaczego mi pali więcej niż każdy inny AFN. Po wymianie termostatu wszystko ładnie wróciło do normy, i temperaturka i spalanie
Dejzor Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Witam, mam podobny problem. Otóż po zakupie samochodu temp nie wstawała w ogole. Wymienilem termostat na wahlera - nic, potem czujnik i ładnie trzymało 90*. Do momentu gdy kiedyś nad ranem jechałem do domu i wjechalem w dość sporą dziure w jezdni (tak że przywalilem podwoziem). Wkurzony sprawdzilem czy misa nie została na asfalcie i pojechalem do domu. Od tego momenty mam problem że nie trzyma mi temp. Dochodzi mi do max 80* czasem 90 w miescie. Domyslam sie ze moze uszkodzilem termostat. Czy ktos wie czy mogl sie on jakos poruszyc? Czy trzeba bedzie kupic nowy? Co sie moglo stac? Dodam że płynu nie ubywa.
tomek20stencel5 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Wymień termostat, powinno być ok.
marekbs Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Temperatura na kanale 49 - 90-91 stopni W jaki sposób sprawdza się kody diagnostyczne za pomocą panelu klimatronika, o których piszecie /we wszystkich tematach pisze się o kodach, nie znalazłem instrukcji ich obsługi/?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się