oławiak Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 z tym schowkiem pod kierką to dobry pomysł, zapomniałem o nim, a nie miałem gdzie zamontować radia. Czasami dobrze mądrego posłuchać
siata Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 ja koledzy mam model bez podłokietnika i radyjko wkładam miedzy fotel pasażera a tunel-jest tam dojść miejsca nie mam nic powiercone jak gdzies jestem w niepewnym miejscu poprostu wyciagam je i chowam pod tylni prawy fotel zero rozłanczania cudowania przewody sa pod fotelem troszke dłuzsze nic nie widac pozdro
Admont Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Też zamontowałem w tym schowku pod kierownicą nie widać go i jest elegancko Nie każde radio tam się zmieści uniden wchodzi president też ale inne są przeważnie duże. Ja u siebie żeby już totalnie nic nie niszczyć trzymam mikrofon w schowku drzwi a jak mi potrzeba to sobie go wyciągam
franek84 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 kolego ja gruszke powiesiłem z prawej strony kiery obok stacyjki po prawej masz taki kawałek z listwą ozdobną-plastik pod nią ładnie wyskakuje jak się go leciutko odchyli i tam mam takie kółko jak z kluczy wygięte w literę "9" i zahaczoną właśnie za tym plastikiem bo jest tam gdzie. gruszka ma to kółeczko z tyłu i wieszam sobie ją na tym druciku. nic nie dziurawisz a kabel od gruszki nie zwisa i nie przeszkadza, zrobie w week fotki to ocenisz>
zdzis Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 A tak z ciekawości koledzy macie jakieś filtry przed zasilaniem radyjka? nie przybywa zakłuceń wraż z odpaleniem silnika czy podłączeniu ładowarki??
siata Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 ja nic nie mam wszystko dobrze lata-jak jest dobra antena to bedzie git :>
dreamweb Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Ja mam zupełnie inne doświadczenie w tym temacie. możliwe że kwestia jest słabszego radia (onwa mk3) lub antenki (Sunker Elite CB118) ale po podłączeniu pod zapalniczkę (precyzyjniej to wlutowałem się w przewód za gniazdkiem w popielniczce) radio miało (z perspektywy tego jak gra teraz) tragiczny wręcz szum!!! ostatnio podłączyłem się bezpośrednio śrubką do masy a plusem do głównego (najgrubszego) kabla pod kierownicą. W międzyczasie dałem jeszcze filtr na to zasilanie (taki jaki mi kolega dał w prezencie, przeznaczony do CB, koszt ok. 17pln). I teraz radio po prostu Squelch na ZERO, Power na 100%. A w niedzielę, jak zakłady nie pracują (koło mnie jest dużo różnych manufaktur) to radia nawet nie słychać. A poprzednio słyszałem wszystko: klimę, wspomaganie, ABS, nawet mi się radio (symfonia) wzbudzało jak nadawałem. Także radzę ładnie się przyłożyć do tematu, będziecie mieli jakość prezydenta w cenie dla hmmm... żebraków
tasman120 Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 Ja na zapalniczce miałem dramat...;/ szumiało wszystko. podłączyłem pod aku bezpośrednio + oraz - i znikneły wszystkie szumy. Myślałem ze wieczorem mi sie radio zepsuło jak zmontowałem zestaw. Jedno tylko dalej mnie zastanawia - czemu po włożeniu ładowarki do gniazda zapalniczki zaczyna znowu szumiec? może ktoś miał podobne doświadczenie?
dreamweb Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 identycznie mam. ale to wina zasilacza impulsowego który bardzo sieje
szachu71 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 kolego Groszek a powiedz mi nie masz problemu z oblsluga radia w takim umiejscowieniu ? ja osobiscie mam tak jak kolega pomiedzy tunelem a fotelem pasazera kable ida z tylu wzdluz fotela nic nie widac na noc przechylam je w dol na pozycje lezaca albo odpinam kable i jest bomba [br]Dopisany: 06 Listopad 2010, 14:26_________________________________________________natomiast jesli chodzi o polke pod kiera to moj intek m150 jest troche duzy i niestety nie miesci sie tam a ze jest jedno cb na 2 auta to odpada wiercenie deski bo raz ze szkoda mi niszczyc auta a dwa musi byc "przenosne "
groszek27 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Radio jest przeznaczone tylko do tego autka więc nie mam generalnie problemu z obsługą radia ponieważ obsługa ogranicza się do włączenia i wyłączenia, ewentualnie do redukcji szumów i wszystkie te czynności można wykonać podczas jazdy nie patrząc na radio. Problem pojawia się gdy chcę przejść na kanał inny niż 19, wtedy niestety trzeba podnieść troszkę radio.
szachu71 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 no wlasnie a jak latam z kumplami na pare aut w trasie siedzimy na innym kanale tylko na chwile wpadamy na 19stke a tak to na swoim lecimy dlatego dla mnie najlepsza opcja jest miedzy siedzeniem a tunelem ....
SKIBA29 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Miałem kiedyś A4 B5 - tam także miałem na stałe zamontowane CB pod kierownica i antena na magnesie na tylnej masce. Teraz w A4 B6 CB nie mieści się w tym samym miejscu - ale ból. Musze coś z tym zrobić - bo na widocznym miejscu zostawiać lub ciągle chować CB - to mi się nie chce.
Romeck Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 Panowie wiem ze temat z 2010 ale nie chce zaśmiecać nowym. Krotkie pytanie. Mianowicie chce podłączyć CB pod plus po zapłonie do listwy pod kierownica i czy dać jakiś dodatkowy bezpiecznik na plusowym przewodzie CB? Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Undisclosed Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Czy ktoś montował CB radio w przestrzeni na silnik szyberdachu? Zamierzam wymieniać podsufitkę i wpadłem na pomysł, aby wyciąć otwór na panel czołowy cb radia w podsufitce, a całe radio podwiesić nad lampkami sufitowymi. Antena przy okazji powędruje w dziurę tuż obok anteny radiowej Gdzieś widziałem już zdjęcie takiego montażu, ale nie mogę go odnaleźć, być może hosting wygasł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się