wampir Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 ja chyba kupie 5 takich uzywany i moze ktorys trafie, szlagm nie juz trafia, z opisu moich bledow widac, ze kazdy z 5 mi padl albo jest na wymarciu. j**ane B6, w 16letnim B5 nie wiedzialem co to jest usterka
wielki1980 Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Opublikowano 8 Maja 2012 Jeżeli wszystkie silniczki wykazują błędy nawet po nastawach podstawowych to najwidoczniej są na wykończeniu. Taki urok B6 ale spróbuj jeszcze pozapuszczać jakimś środkiem do czyszczenia potencjometrów. Wewnątrz silniczka jest potencjometr taki mały który właśnie pada i do niego trzeba zapuścić środek czyszczący może po może . A jeżeli chcesz kupić wszystkie silniczki klap to najlepiej kup całą nagrzewnicę taniej Ci wyjdzie. Najlepiej jakąś najświerzszą od B7. Ja tak zrobiłem za całą nagrzewnicą zapłaciłem 80zł. A silniczek od nadmuchu na szybę to V-107.
wampir Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 Za pozno.... Już zamowilem 5 szt niestety z B6 2002 za 150zl. Zobacze co to bedzie warte jak przyjdzie...
wampir Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Umowilem sie, ze jak nie beda dzialaly to oddaje...moze jutro do mnie dotra.. ---------- Post dopisany 11-05-2012 at 00:25 ---------- Poprzedni post napisany 09-05-2012 at 10:52 ---------- Pamiętacie moje błędy? Dzisiaj wymieniłem silniczke nr 4 Co ciekawe jak go tylko odłaczyłem to wlaczylem nawiew na szybe i wtedy zadzialalo Nie wiem dlaczego... Potem puszczalem testy i robilem niby adaptacje i nastawy, ale ciągle mam błędy: 00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Błędów tych nie moge usunać. Jutro mam w planie wyczyscic styki na kazdej wtyczce silniczka oraz wyciagnac climatronic i wczyscic wtyczki przy nim. Klima podczas 30min testow dzialala poprawnie wiec juz mialem ochote lac temat, ale z drugiej stron blad to blad i czyms bedzie skutkowac? ---------- Post dopisany 14-05-2012 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2012 at 00:25 ---------- Wymieniłem jeszcze silniczek nr 3 oraz odpiąłem klimatronik i wyczyściłem styki. Niestety po przeprowadzeniu, nastawów i innych trikacha opisanych na forum zrobiłem output test i oto co pojawiło się po nim: Control Module Part Number: 8E0 820 043 L Component and/or Version: A4 Klimaautomat 1116 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 8 Faults Found: 00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 29-00 - Short to Ground 00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-00 - Open or Short to B+ 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Przy próbie wykasowania błędów jeden z nich jest nie do ruszenia. Nie można go skasować. 00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Może winny jest klimatronik, a nie same silniczki/potencjometry? PS: Jeżeli jest ktoś chętny na silniczki to mam 3 sztuki na sprzedaż z tych zamówionych. Mam je odesłać, chyba, że ktoś chce to za 100zł wspomniane 3 mogę odstąpić.
ruks Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Dzisiaj wymieniłem silniczke nr 4 Co ciekawe jak go tylko odłaczyłem to wlaczylem nawiew na szybe i wtedy zadzialalo Nie wiem dlaczego... Działało, to znaczy że udało Ci się włączyć i wyłączyć nawiew czy po prostu wiało tam ciągle? Jutro mam w planie wyczyscic styki na kazdej wtyczce silniczka oraz wyciagnac climatronic i wczyscic wtyczki przy nim. Klima podczas 30min testow dzialala poprawnie wiec juz mialem ochote lac temat, ale z drugiej stron blad to blad i czyms bedzie skutkowac? Ja też mam jakieś błędy ale narazie nie widać skutków, póki co się jeszcze za to nie zabrałem :-/ 00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Może winny jest klimatronik, a nie same silniczki/potencjometry? Raczej wątpie, z opisu można by wnioskować że nie jest w stanie zrobić nastawów czyli potencjometr walnięty. Tak na mój gust PS: Jeżeli jest ktoś chętny na silniczki to mam 3 sztuki na sprzedaż z tych zamówionych. Mam je odesłać, chyba, że ktoś chce to za 100zł wspomniane 3 mogę odstąpić. Masz pewność że są sprawne?
Seba_LDZ Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Witam u mnie bylo podobnie tez prawa strona miala problem z grzaniem i nawiewem po zdjeciu schowka okazalo sie ze klapki sie blokuja dzialaly jakby tak nie do konca plynnie przycinaly sie co chwila po zdjeciu silniczkow w obudowach dostalismy sie do tego potencjometru ktory niestety nie jest rozbieralny ale za to kapiel w ekstrakcyjnej pomogla od reki wszystko dziala jak nalezy bez zadnych przycinek moze przypadek a moze ma to sens
szymonb Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Do potencjometrów ja używałem tego http://www.micro-chip.pl/index_elektronika.php Cleanser PR. Teraz wszytko śmiga aż miło. Nastawy zrobione i zero błędów.
wampir Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Już odesłałem silniczki sprzedawcy. Klimatronik mi niby działa, ale tak jakby wial ciut wyzsza temperatura niż powininen. Mam bledy te co wyzej, ale generalnie kazda klapka wieje jak ja chce i kiedy chce. Sprobuje podmienic klimatronik i zobacze jaki bedzie efekt.
ZABA Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Ciag dalszy bajki o silniczkach blad 0735 nie daje sie skasowac {przekroczona granica adaptacji},podmienam potencjometr z sprawnego v159 nic siniczek dalej stoi.Po zamianie powrotnej potencjpmetrow v 159 przestal dzialac ten sam blad przek gr. adap. na v159 .Dalej te niby niesprawne podlaczam w miejsce gdzie sa sprawne silniczki ida idealnie cyrk dalej zamieniam sprawne w miejsce niesprawnych no co nie ida ,co tu jest grane ?
wampir Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 masz możliwość podmienic climatronic?
ZABA Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Na ta chwile nie mam,moze zle sa zakladane potencjometry ale jakim cudem taki niesprawny silniczek pracuje normalnie na wiazce od sprawnego ,a,na odwrot juz nie .
Paszczak Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Witam, mam prośbę do znawców tematu. Ten sam problem , raz działa raz nie działa ogrzewanie. Zrobiłem adaptacje wszystkie wyszly na 0 ale prawy silniczek nie działa 1 Fault Found: 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Bardzo mało miejsca i nie mogę sie dostać do jednej śruby. Czy ktoś ma patent jak odkręcić. Dodam ze audi to z uK i prawa strona to u mnie kierownica.
wielki1980 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 U Ciebie z prawej pewnie jest tak jak u nas z lewej. Nie wymieniałem akurat tego więc nie pomogę.
fahur Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Szkoda , że nikt nie wie ;/ W angolu masz siłowniki tak jak w "normalnym", czy też odwrotnie? Jeżeli odwrotnie, to mi się udało odkręcić ten siłownik i przyznaję, że łatwo nie było. Robiłem wszystko na leżąco - plecami na wycieraczce i głowa na pedałach. Do samego odkręcenia użyłem śruboketa z nasadką i przedłużką ok. 10cm. Jakoś tam udało mi się ułożyć śrubokręt wzdłużnie do śruby. Niestety przykręcili to wszystko na 4 śrubach - przykręcając spowrotem założyłem tylko 3 (wystarczy). Ta jedna jest najgorsza, ale sposobem wyżej opisanym daje radę. Jakiegoś specjalnego patentu nie mam, ale przypuszczam, że jak by wyszarpał tapicerkę przodu, to byłby lepszy dostęp z góry... Powodzenia!
fojteq Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Panowie mam pytanie: czy nastawnik 8E1820511A ten z różowo-czerwoną dzwignią odpowiada za cieplo/zimno po stronie pasazera? Pytam, bo od kilku dni nie mam ciepla po stronie pasazera, zarowno na klimatroniku jak i na nawiewie. Wartosc na HI. Kierowca ok.
wielki1980 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Panowie mam pytanie:czy nastawnik 8E1820511A ten z różowo-czerwoną dzwignią odpowiada za cieplo/zimno po stronie pasazera? Pytam, bo od kilku dni nie mam ciepla po stronie pasazera, zarowno na klimatroniku jak i na nawiewie. Wartosc na HI. Kierowca ok. tak
Paszczak Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Dzieki a mam jeszcze pytanie czy wszystkie te serwa sa takie same ? I czy np z jakiegos vw bedzie pasowalo ? bo wyglada tak samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się