Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Jakie felgi


Lukas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakie polecacie alumki do A4?? Teraz mam 16/215/55 ale mysle o jakiś zdecydowanie większych co wy na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada ok nie trzeba opuszczac, ladniej byloby opuszczone ale tak tez jest ok. a jaki rozmiar opony? szczerze mowiac myslalem nad nizszym profilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze myslalem ze Twoje lacki sa wyzsze ale jak to juz jest 45 to sa wystarczajaco niskie wlasnie o takim profilu myslalem, a jak komfort jazdy i reakcja tych felg na dziury itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz seryjny zawias to ogólnie jest dobrze, najgorsze są wyrwy w drodze i poszarpane krawędzie jezdni - koniecznie trzeba je omijać, ale to w sumie dotyczy każdych kół.

Poza tym luzik :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za informacje ja jeszcze przespie kilka nocek i zastanowie sie 16' czy 17' ale widze ze sporo osob walkuje to pytanie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za informacje ja jeszcze przespie kilka nocek i zastanowie sie 16' czy 17' ale widze ze sporo osob walkuje to pytanie :wink4:

Zawsze można wziąć profil 50 a nie 45 i komfortowo jeździć na 17 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za informacje ja jeszcze przespie kilka nocek i zastanowie sie 16' czy 17' ale widze ze sporo osob walkuje to pytanie :wink4:

Zawsze można wziąć profil 50 a nie 45 i komfortowo jeździć na 17 :gwizdanie:

a wtedy i oponka będzie droższa

jak jeździsz na 16" i masz oponki 205/55 to na pewno odczujesz różnice jak założysz 225/45R17 - jednak w tą negatywną stronę

jakiś czas temu kupiłem samochód w niemczech :hi:(kapcie:235/45/17)przyjechałem do Polski i zanim dojechałem do wa-wy to myślałem że mi zawieszenie odpadło :kox:- dziura na dziurze. wjeżdżam do mechaniora, a tam 88% sprawności zawieszenia w mojej furmańce :blink:, sprzedałem kapcie z zyskiem a sam kupiłem 16tki - i jest OK :> :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś czas temu kupiłem samochód w niemczech :hi:(kapcie:235/45/17)przyjechałem do Polski i zanim dojechałem do wa-wy to myślałem że mi zawieszenie odpadło :kox:- dziura na dziurze. wjeżdżam do mechaniora, a tam 88% sprawności zawieszenia w mojej furmańce :blink:

Mylisz pojęcia.

Lekarstwem na padnięte amory nie jest wymiana kół, tylko amorów na nowe :cool1:

Na sprawnie tłumiącym zawieszeniu odczucia byłyby zupełnie inne :naughty: Raczej byłbyś zachwycony stabilnością prowadzenia na niskim profilu... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym test sprawności zawieszenia to nie tylko test amortyzatorów.

Zresztą ten test nic nie udowadnia. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że przejechałeś kawałek i sprawność spadła o 12%. Gdyby tak było to musiałbym wymieniać amortyzatory co miesiąc, tym bardziej że jeżdżę po dużo gorszych drogach niż te z Niemiec do Warszawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

235/45R17 są świetne dopóki nie wjedziesz na drogę z koleinami. Za pierwszym razem to myślałem, że mi układ kierowniczy padł :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś czas temu kupiłem samochód w niemczech :hi:(kapcie:235/45/17)przyjechałem do Polski i zanim dojechałem do wa-wy to myślałem że mi zawieszenie odpadło :kox:- dziura na dziurze. wjeżdżam do mechaniora, a tam 88% sprawności zawieszenia w mojej furmańce :blink:

Mylisz pojęcia.

Lekarstwem na padnięte amory nie jest wymiana kół, tylko amorów na nowe :cool1:

Na sprawnie tłumiącym zawieszeniu odczucia byłyby zupełnie inne :naughty: Raczej byłbyś zachwycony stabilnością prowadzenia na niskim profilu... :gwizdanie:

po co wymieniać zawieszenie na nowe skoro :gwizdanie:- - jest nowe --88% to zawieszenie idealne z fabryki jak wyjedziesz nowym audi to masz zawieche w granicach 85-95% sprawności zawieszenia

po zmianie kół na mniejsze tłumienie było całkiem inne, dużo dużo lepsze

Poza tym test sprawności zawieszenia to nie tylko test amortyzatorów.

Zresztą ten test nic nie udowadnia. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że przejechałeś kawałek i sprawność spadła o 12%. Gdyby tak było to musiałbym wymieniać amortyzatory co miesiąc, tym bardziej że jeżdżę po dużo gorszych drogach niż te z Niemiec do Warszawy.

skoro ten test nic nie udowadnia to po co cała polska mierzy w ten sposób sprawność amortyzatorów :cool1:

auto miało przejechane kupę kilometrów a sprawność nie spadła o 12 % tylko wynosiła 88% a to jest bardzo dobrze jak na amorki, sprawność amortyzatorów pewnie nigdy nie wynosi 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj ze zrozumieniem. Chodzi o to, że sprawdzenie zawieszenia to nie tylko test amortyzatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tobie dalej o te12% biega ? ? ?

Komu?

Jaki związek z tematem ma to bieganie i te procenty...? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...