Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wyeliminowanie "pierdzenia" w avancie przy słuchaniu muzyki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie ja dodam od siebie, że po włożeniu gąbek w rowek tej klapki pod subem i zaklejeniu częściowo miałem notoryczny problem z parowaniem wszystkich tylnych szybek w avancie w zimowej porze. Nie mogłem skojarzyć dlaczego tak się dzieje (kratkie robiłem ja było ciepło). przypadkiem natknąłem się na przyczynę rezając Hak w moim autku i jak miałem ściągnięty zderzaczek dopiero dostrzegłem, ze ta gąbka którą poutykałem w kratkach powoduje, że ori klapka zamykająca kratkę na postoju jest non stop otwarta i przez to do auta dostawało się dużo wilgoci przez co zawsze miałem zawsze zaparowane z tyłu szybki.

Powywalałem te gąbki które wcześniej poutykałem i zakleiłem od środku 3/4 powierzchni kratki na środku. Od tej pory szybki mi nie parują (chyba że się postaram :) ) i pierdzieć również nie pierdzi przy basiku.

Tak więc jak komuś mocniej niż zwykle parują szyby z tłu w avancie, a wcześniej dłubał przy kratkach to macie przyczynę.

Pozdrawiam

zapamiętam, bo ja dziś też usunąłem pierdzenie w moim avancie i od raz lepiej :naughty:

Opublikowano

Nie podoba mi sie takie rozwiazanie problemu.

Przeciez sprzet jest tak fabrycznie montowany ze klapka ma byc nie zaklejona a sub nie pierdziec. Czemu to wiec nie dziala? Nie zaprzeczam ze zaklejenie klapki rozwiazuje problem a potem moga wystapic zima problemy z parowaniem szyb gdzie zaznaczam iz niekoniecznie wszystkim, ale czy to jest oby jedyny sposob?? To przeciez nie powinno pierdziec a klapka nie powinna byc zaklejona. W ponizszym watku:

http://a4-klub.pl/wnetrze-99/zatrzask-klapy-subwoofera-cos-brzeczy-sprzet-gra-237516/

zglaszalem podobny badz nawet taki sam problem. Z tego co mi zaproponowal .Pablo:

Co do suba to pierdzi bo luźny jest miałem identyczny objaw po podłożeniu podkładek cisza nic nie pierdzi

To jak to wkoncu jest?

Opublikowano

Odgrzeję kotleta... Ja poszedłem trochę inną drogą. Żeby nie zatykać tej nieszczęśliwej kratki "popracowałem" nad obudową subwoofera, która w dolnej części ma ujście powietrza tzw. bass-reflex. To rozwiązanie spotykane jest oczywiście w poważnym audio i w dużym skrócie służy wzmacnianiu basu. Problem leży w tym, że w takiej obudowie bywają kłopoty z ujarzmieniem basu. Żeby nie przynudzać ja wytłumiłem matą STP środek tej plastikowej skrzynki żeby przynajmniej troszkę ją usztywnić i wytłumić, ale głównym zabiegiem było zatkanie otworu wylotu powietrza, czyli naszego bass-reflexu. Ja do wytłumienia użyłem zwykłej gąbki... - pierdzenie ustało, jak ktoś chce zatykać kratkę proponuje sprawdzić moje rozwiązanie być może będzie i wilk syty i owca cała....

Opublikowano
Odgrzeję kotleta... Ja poszedłem trochę inną drogą. Żeby nie zatykać tej nieszczęśliwej kratki "popracowałem" nad obudową subwoofera, która w dolnej części ma ujście powietrza tzw. bass-reflex. To rozwiązanie spotykane jest oczywiście w poważnym audio i w dużym skrócie służy wzmacnianiu basu. Problem leży w tym, że w takiej obudowie bywają kłopoty z ujarzmieniem basu. Żeby nie przynudzać ja wytłumiłem matą STP środek tej plastikowej skrzynki żeby przynajmniej troszkę ją usztywnić i wytłumić, ale głównym zabiegiem było zatkanie otworu wylotu powietrza, czyli naszego bass-reflexu. Ja do wytłumienia użyłem zwykłej gąbki... - pierdzenie ustało, jak ktoś chce zatykać kratkę proponuje sprawdzić moje rozwiązanie być może będzie i wilk syty i owca cała....

Kolego twoje rozwiązanie całkowicie zmienia charakterystykę pracy głośnika, subwoofery z zamknięta obudową i otwartą ( typy bass reflex) działają w inny sposób i obliczane są na różne parametry głośnika jak i pojemności skrzyni ( zamknięte skrzynie są z reguły mniejsze). Zaproponowane przez ciebie rozwiązanie może i zniweluje pierdzenia ale znacząco wpłynie na bass i może spowodować więcej złego niż gorszego.

Dzisiaj wykonałem opisywany tutaj zabieg, zakleiłem tylko jedna stronę obok subwoofera. Pierwsze moje spostrzeżenie przy dużej mocy to, że powietrze wyrzucane z subwoofera i tak powoduje efekt 'pierdzenia' ale drugą stroną, od kierowcy. Jest to dużo mniej zauważalne, ale ciągle jest. Jeśli nie będzie występował efekt zaparowanych szyb to zostawię jak jest teraz.

Opublikowano

Ja mam sedana i ten mały głośnik w lewych tylnych drzwiach raz mi gra ok, a raz nie gra. Dopiero gdy podkręce głośność to znowu go słychać. Czy będzie to kwestia wyczyszczenia kostki czy co poważniejszego??

Opublikowano

Być może przelotka z przwodami między nadwoziem a drzwiami

Opublikowano

Zaklejenie tej kratki dziala, dzieki, a ja juz chcialem nowy glosnik kupowac bo myslalem ze umarl

Opublikowano

Przepraszam za odkop, ma ktoś numer tej kratki? U mnie jej brakuje i auto wygląda w środku jak po rajdzie Paryż-Dakar.

Przy okazji dodam, że w moim przypadku powodem niechcianych dźwięków była rozpołowiona skrzynia BOSE.

Opublikowano

Strzasznie mnie to pierdzenie wpienialo, dzis byla ladna pogoda to sie za to zabralem. Czas operacyjny 30min. i efekt super. Okleilem mocna tasma i dodatkowo dalem gabke.

Opublikowano

Podbijam również , czy ktoś wyeliminował problem w sedanach, czy jest to bardziej wina wzmacniacza sygnału,radia lub jeszcze czegoś innego? Głośniczki przód tył ładnie graja, a sub różnie... :( 

Opublikowano

Czy to pomaga w sedanie ? Pierdzą mi wszystkie głośniki ...

Opublikowano

Odgrzewam :d w b5 też to jest ? Bo też mi pierdzi BOSE w avancie :d

Opublikowano

Rownież odgrzewam. Czy ktoś może powiedzieć gdzie w sedanie jest ta kratka / odpowietrznik ? Szukałem tematów ale nie moglem nic znaleźć. Wszędzie tylko avant i avant.

Opublikowano

Ściągnij zderzak tylny a twoim oczom ukażą się kratki wentylacyjne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...