kaos Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam, Dzis wracajac z pracy takie cos mi wyskoczylo i w dodatku miga .. Czy to cos powaznego? Bo jade na weekend majowy i nie wiem co mam robic .. Przepraszam ze byc moze nie umiescilem posta w odpowiednim dziale ale nie wiem czego blad dotyczy.. pozdrawiam
piotreki Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 A odczules spadek mocy? tj max 120 mozna jechac? Szukaj tryb awaryjny, notlauf Ja tak mialem ze 2 razy i na razie po ok 700 km spokuj moga byc zapieczone kierownice w turbinie lub cos ze swiatlami stopu sprawdz sobie
kaos Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 no odczulem jakos wolniej przyspiesza. a ponad 100 nie mialem okazji jeszcze jechac.. co powinienem zrobic? moge tak jezdzic? i czy moge wyjechac w trase ....
damiants Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 z tego co się orientuje to ten znaczek ma coś wspólnego z świecami, w zimie zawsze czekam aż zgaśnie bo podobno lepiej odpala
piotreki Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Musashi na PW mi napisal niedawno ad tego tematu ,cytuje chyba sie nie obrazi :gwizdanie: -"jezeli straciles moc tzn jak slusznie napisales silnik wszedl w tryb awaryjny. powinienes podlaczyc VAG. prawdopodobie pojawi sie blad przeladowania. powodem moze byc jazda w zakresie zbyt niskich obrotow. nie schodz ponizej 1600 obr (wyjatek to 1wszy bieg )" -" jazda w zbyt niskim zakresie obrotow. ponizej momentu max powoduje obecnosc w spalinach duzej ilosci sadzy. wciskajac pedal wymuszasz duza dawke wtrysku, ktora nie jest kompensowana odpowiednia iloscia powietrza, poprzez pracujaca ze zbyt niska predkoscia obrotowa turbina. sadza sukcesywnie odklada sie w czsci goracej turbiny. wyczyszczenie jej jest mozliwe jadac dluzszy odcinek czasu ze stala predkoscia obrotowa w zakresie powyzej 3500 obr/min. temperatura pracy turbiny wzrasta powodujac wypalenie sadzy. jezeli to nei pomoze nalezy czyscic turbine. jednak oddajac auto do normalnego mechnika, nalezy sie liczyc ze turbina padnie po paru tysiacach km. "
yesfan Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Migająca kontrolka od świec żarowych oznacza błąd silnika. Trzeba podłączyć pod komputer i odczytać kod błędu. Czy w B7 przy notlaufie zapala się kontrolka od świec?
kaos Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 jezdze glownie w korkach i po miescie i trzymam go raczej ponizej 1300 RPM czyli mowisz zebym wyjechal na trase i pokatowal go troche i zobaczyl czy pomoze? dobrze rozumiem?
Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 jezdze glownie w korkach i po miescie i trzymam go raczej ponizej 1300 RPM czyli mowisz zebym wyjechal na trase i pokatowal go troche i zobaczyl czy pomoze? dobrze rozumiem? czasem sie przyda przeciagnać po całej skali obrotów i potrzymać :gwizdanie: żeby go troche odmuliło
piotreki Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Takie obroty i styl jazdy zabijaja turbine i DPF.
kaos Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 czyli trzeba sie pobawic.. no dobra polatam troche agresywniej dzis wieczorem i zobacze co sie stanie :>
Pawlo 2004 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Tylko bez wcześniejszego usuniecia błędu nie wiem czy silnik pozwoli ci polatac agresywnie, tzn. nie pozwoli sie wkręcic na wysokie obroty, ale spróbować mozna
piotreki Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jak wyskoczy blad to po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko jest juz okej. Juz nie miga kontrolka.
kaos Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 zobaczymy zaraz wychodze[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 20:38_________________________________________________ Migająca kontrolka od świec żarowych oznacza błąd silnika. Trzeba podłączyć pod komputer i odczytać kod błędu. Czy w B7 przy notlaufie zapala się kontrolka od świec? nie wiem czy to pytanie bylo do mnie ale chyba tak ..sorry za zaplon ale poki co trzeba do mnie po polsku pisac bo ja nie paniemaju pali sie i miga tylko ta jedna kontrolka
yesfan Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 To było pytanie do tych którzy mieli przeladowanie czyli notlauf w B7. Skutkiem przeladowania turbiny jest włączenie się trybu awaryjnego silnika. Zarówno w b5 jak i w octavi gdy włączał się tryb awaryjny kontrolka świec się nie zapalala. Koledzy sugerują ze włączył się tryb awaryjny od zapieczonych kierownic turbiny. Ja nie byłbym taki pewien. Jak już pisałem trzeba odczytać błędy.
sysek27 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Migajaca kontrolka swiec zarowych moze tez oznaczac jakis blad w elektornice sterujacej silnikiem...u mnie gdy migala fakt nie bylo spadku mocy ale padniety byl czujnik swiatel stopu nie dzialal wtedy tempomat, esp i swiatla stopu ciagle swiecily...u znajomego gdy migala to byla oznaka ze turbina przechodzila w tryb awaryjny...najlepiej podepnij VAG-a i bedzie wiadomo...
kaos Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 wlasnie wrocilem z wycieczki i wlasnie do kolekcji doszla kontrolka esp, nie dziala tempomat i ciagle pala mi sie swiatla stopu. Jezeli chodzi o moc to latalem po 180 i wiecej ale przyspieszenie spadlo. sysek co zrobiles? jutro jade do serwisu.
MAJKI Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 wlasnie wrocilem z wycieczki i wlasnie do kolekcji doszla kontrolka esp, nie dziala tempomat i ciagle pala mi sie swiatla stopu. Jezeli chodzi o moc to latalem po 180 i wiecej ale przyspieszenie spadlo. sysek co zrobiles? jutro jade do serwisu. Podłącz sie pod Vaga ale ja stawiam na czujnik pod pedałem hamulca, sam to przerabiałem u siebie (koszt w ASO 40zł)
sysek27 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Tak jak Ci kolega MAJKI napisal padl czujnik pod pedalem hamulca...40zl, 20minut roboty i po klopocie u mnie bledy same znikly nawet pod VAG-a sie nie musialem podpinac groszowe sprawy a sam sie podobnego strachu najadlem gdy mi sie to wszystko posypalo bylem wtedy akurat w niemczech i tez mialem obawy czy moge tak wrocic ale podjechalem do serwisu Audi podpieli pod VAG-a i mowila ze wlasnie ten czujnik padl zamowilem go u nich i sam wymienilem najbardziej bylem zaskoczony tym ze za podlaczenie do VAG-a nic nie chcieli to sie nazywa podejscie do klienta :thumbup: dodam ze auto juz nie bylo na gwarancji i wcale nie mieli takiego obowiazku...
kaos Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 juz sie wyjasnilo. tak jak pisaliscie padl ten czujnik. Bylem w serwisie i zaplacilem 50 zl z wymiana
lukaszr Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 jezdze glownie w korkach i po miescie i trzymam go raczej ponizej 1300 RPM Może to dziwnie zabrzmi, ale jak do cholery można jeździć autem na obrotach poniżej 1300 (poza 1 biegiem) ? Przecież przy takich obrotach to ten samochód prawie się dławi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się