Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Problem z odpalaniem jak jest ciepły silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!Mam problem z odpalaniem silnika jak jest ciepły bardzo długo kręci!!Jeśli jest zimny silnik to pali na dotyk!!jest to silnik 2.5TDI 150PS.Prosze o pomoc!!

Opublikowano

Witam wszystkich!Mam problem z odpalaniem silnika jak jest ciepły bardzo długo kręci!!Jeśli jest zimny silnik to pali na dotyk!!jest to silnik 2.5TDI 150PS.Prosze o pomoc!!

Miałem tena sam problem w AFB:)

Typowa przypadlosc lekko zuzytej pompy. Wystarczy zmienić dawke startową w sofcie

wybieramy 1-engine

11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika (do AFB pasuje) 26242

10 adaptacja

W adaptacji zaczynamy od :

1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg

2. ustawiamy wolne obroty silnika

3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)

4. nie

5. dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika umnie była wartość 32768 zmienilem ją na 33000

Opublikowano

Witam !

Też miałem ten problem ! zniknął po odpowietrzeniu pompy :> (co stało się niezbędne w związku z wymianą rurek wtryskiwaczy). Więc trochę przypadkiem, ale problem rozwiązany :)

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Opublikowano

powodów może być wiele, dlaczego odrazu zmieniać parametry fabryczne pompy? może lepiej sprawdzić kąt wtrysku, korekcje i czujnik temperatury ja bym od tego zaczął

Opublikowano

u mnie dwa lata temu była zmieniona dawka startowa paliwa przez Rogala, jak dotąd wszystko ok, pali cały czas dobrze a objawy były takie same jak u autora wątku,.

pozdro

Opublikowano

zgadza się, tylko powtarzam to jest zapobieganie a nie usunięcie przyczyny. Można to robić w ostateczności kiedy wszystko się sprawdzi co ma związek, wówczas mamy tą pewności że pompa straciła już siły witalne i jest możliwość ingerencji w ustawienia fabryczne. pozdrawiam

Opublikowano

tak jak kolega marbol pisze odłacz czujnik temp. jeśli bedzie dobrze odpalał tzn że jest do wymiany.

Z tego co czytałem to czujnik sprawdza się za pomocą Vaga. Samym odłączeniem sie go nie zdiagnozuje.

Opublikowano

Moze dlatego ze logowal sie ponad MSC temu.Tylko zasmieca dzialy

Opublikowano

od razu zaśmieca mnie też czasem niema kilka tygodni bo taką pracę mam WIĘCEJ WYROZUMIAŁOŚCI PANOWIE

Opublikowano
od razu zaśmieca mnie też czasem niema kilka tygodni bo taką pracę mam WIĘCEJ WYROZUMIAŁOŚCI PANOWIE

Ale trzy lata to już lekka przesada:grin:.Kotlet odgrzany,też mam takowy problem po wizycie u pseudo mechanika.

Szukałem właśnie gdzie dawkę można zmienić i tu znalazłem,więc nie uważam za zaśmiecanie.Temat żyje własnym życiem:wink:,może to pomoże innym użytkownikom [AFB]

Opublikowano

Mi pomogło, a powiedzcie czy grupa 1 czyli dawka na wolnych obrotach ma wpływ jakikolwiek na odpalanie zimnego silnika? Czy jak ja zmienię z 42768 na powiedzmy 42400 to bedzie lepiej palił, czy tylko lepiej wchodził na obroty?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...