Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

nie każdy Heniek co poprawnie zainstaluje także poprawnie wystroi :gwizdanie

Nie każdy Heniek instaluje LPG do poważnych wozów i daje na to gwarancję :gwizdanie:

nie każdy Heniek ma tytuł Mistrza Polski na 1/4 mili w aucie śmigającym na zawodach wyłącznie na LPG... :cool1:

:shocked:

Niezle!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie każdy Heniek co poprawnie zainstaluje także poprawnie wystroi :gwizdanie

Nie każdy Heniek instaluje LPG do poważnych wozów i daje na to gwarancję :gwizdanie:

nie każdy Heniek ma tytuł Mistrza Polski na 1/4 mili w aucie śmigającym na zawodach wyłącznie na LPG... :cool1:

Znam gościa który wymyślił zmyślną zwężkę i sprzedał patent oczywiście do elpidżi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ..powiedzieli mi za instalację 3 000 zł , a taką samą założyłem za 2300 zł :cool1:

tak , tylko ja mam instalacje/sterownik p.t. ELIZA - słyszałeś o czymś takim ??? bo ja nie , Nowotczyński z Mławy tez nie za bardzo chciał sie tym bawić , a gość przez telefon powiedział ze nie ma problemu i do tego sterownika wymieni wtryski/reduktor i wystroi , wole dołożyć 200-300 ale mieć dobrze zestrojone zeby mi tłoki nie popłyneły lub coś w tym stylu. jak byłem teraz shamować parówe to miałem na lpg ubogą mieszanke = większa temperatura w komorze spalania a to niedobrze :thumbdown:

lpg ? powaznie ?

to już lepiej było zostawić diesla i kupić popierdólke do latania

dlaczego ?? dlatego ze bedzie na lpg jeździł o połowe taniej ??? czy dlatego....bo gaz to zło......????? czy dlatego że....... ach nieważne , gaz to zło :decayed:

:bag:

rozpierdalaja mnie takie texty...

żeby przypadkiem poziek nie rozpierdzielił Ci tyłka następnym razem jak będziecie jedną laskę dmuchać :wink4:

nie chodzi o to, że gaz to zło, wręcz przeciwnie

sam miałem i byłem zadowolony

jakbym miał benzin do jazdy na co dzień pewnie bym założył

a tu chodzi o fakt założenia gazu do takiego projektu

Michał decyduję się na swapa do swojej B6 bo chce mieć szybkie auto

tak mi się przynajmniej wydaje

a teraz ma być ekonomiczne

więc po prostu dziwie się po co swap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zaczniesz nim jeździć,to na bank założysz gaz i najpierw będziesz się śmiał,że masz 400KM,a jeździsz taniej jak AKE,ale z czasem będziesz tego coraz bardziej żałował :gwizdanie:

dlaczego ?? dlatego ze bedzie na lpg jeździł o połowe taniej ??? czy dlatego....bo gaz to zło......????? czy dlatego że....... ach nieważne , gaz to zło : :decayed:

Renault to też samochód :decayed: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo to kontrowersyjny projekt pod kazdym wzgledem :kox:

koszty utrzymania 2.7BiT beda porownywalne jak 2.5TDI, a przyjemnosc z jazdy? chyba znacie odpowiedz ;)

a teraz ma być ekonomiczne

ekonomicznie to nie bedzie nigdy, bo 2.7 nie jest tanie w utrzymaniu wbrew obiegowej opinii, ze te silniki sa nie do zajechania.

turbawki padaja, kolektory wydechowe pekaja, sprzeglo nie zyje tyle co w 1.6, hamulce beda wieksze, kola wieksze... etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie.

niech moje auto zacznie jezdzic, jesli zaloze gaz, to tez nie bede sie z tym kryl :wink4: tylko dzielil doswiadczeniami.

a noz okaze sie, ze mozna jezdzic bezobslugowo... i sporo pieniazkow zostaje w kieszeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:gwizdanie:

a noz okaze sie, ze mozna jezdzic bezobslugowo...

tak to tylko w 1,9 :decayed: (z diesli w b5-b6)

Dawaj dekory :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak , tylko ja mam instalacje/sterownik p.t. ELIZA - słyszałeś o czymś takim ??? bo ja nie , Nowotczyński z Mławy tez nie za bardzo chciał sie tym bawić , a gość przez telefon powiedział ze nie ma problemu i do tego sterownika wymieni wtryski/reduktor i wystroi , wole dołożyć 200-300 ale mieć dobrze zestrojone zeby mi tłoki nie popłyneły lub coś w tym stylu. jak byłem teraz shamować parówe to miałem na lpg ubogą mieszanke = większa temperatura w komorze spalania a to niedobrze :thumbdown:

Abo mało kto chce się babrać w robocie dobrze spierdykanej po kimś. Ja sam nie lubię poprawiać czegoś po kimś co jednogłośnie wypowiadam słowem " NIE" :wink4:

Gaz gaz gaz... kto chce to jeździ kto nie chce to niech nie jeździ ...kwestia indywidualna i nie widzę tu tematu do pierdlenia :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekorki leza w sypialni i czekaja :decayed:

dawaj dane na PW i kończymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaz jest ok, bo tanio i to jest git

ale jakoś nie umiem sam siebie przekonać, że nie ma on wpływu na silnik, nawet jeśli jest dobrze wyregulowany i temp spalin będzie w rozsądnych wartość, to i tak wydziela się para wodna, która skrapla się po czasie powodując korozje elementów wydechu czy nawet turbawek

wiadomo że nie jest to sprawa od razu, ale w perspektywie czasu coś tam może być nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj gaz nawet się nie zastanawiaj :kox: mam na śląsku zakład który założył gaz do Cayenna S po programie i ponoć jeździ bezproblemowo.

Osobiście nawet jakbym miał Ferrari założyłbym gaz :decayed:

Gaz do zapalniczek, Ropa do czołgów i statków! :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj gaz nawet się nie zastanawiaj :kox: mam na śląsku zakład który założył gaz do Cayenna S po programie i ponoć jeździ bezproblemowo.

Osobiście nawet jakbym miał Ferrari założyłbym gaz :decayed:

Gaz do zapalniczek, Ropa do czołgów i statków! :polew:

jak słowo daje nie rozumie mentalności takich ludzi :rolleyes: tak jak tych co wasdzaja gazownik to subaru czy EVO......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem w egp raz. Ceny maja faktycznie znacznie wyzsze ale...

jak zobaczylem do jakich samochodow zakladaja tam podtlenek to zrobilem :shocked:

wiec lipy chyba nie robia :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do egp, owszem Pan Piotr ma łeb na karku i można mu powierzyć każde auto do zagazowania, ale z tego co zauwazyłem to Pan Piotr nie tyka się już niczego przy montażu LPG tylko robią to jego mechaniory a za nich to już chyba nikt nie poświadczy, rozmawiałem z gościem który pracował w EGP parę ładnych lat, teraz ma swój warsztat i zakłada LPG, mówił że kiedyś owszem, mieli ekipę która robiła to z głową i fachowo, a teraz to już jest ryzyko na kogo trafisz przy montażu, ja jeździłem milion razy do nich żeby wystroili mi LPG bo cały czas coś było nie tak, palił 25 litrów gazu, cewki padały jedna po drugiej, jeździłem regulowali, babrali, snuli kosmiczne teorie, szpanowali profesjonalizmem i tym jakie to oni rzeczy z autami robią, ale k.uuwa nie wystroili mi gazu tak żebym jeździł bezproblemowo, aż w końcu pierdylnęła uszczelka pod głowicą, turbina itd, gaz powędrował na allegro a ja jeżdżę na benzynie. Wiem że da się zrobić inst dobrze i jeździć bezobsługowo ale mi to się nie udało. A najbardziej przy inst gaz wk***ia mnie to że jadąc do mechanika ten odsyła z każdym problemem do gaziarza, i na odwrót. Jeżeli nie ma się jakiejś swojej wiedzy to jest wkurr...jące czasami.

tak czy siak jeżeli nie boisz się to czemu nie zakładaj LPG i oby nie było tak jak u mnie. Pozdro i powodzenia :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co sie wychylales z tym gazem ? :decayed: Teraz bedzie jakies 15 stron w sumie o gazie :naughty: Jedni ze zly drudzy ze cacy :)

Udy 1,8T jakie by nie bylo do 250 ps ogarnia sie bez problemu ( kwestia sensownej elektroniki , wtryskiwaczy i reduktorow ) . Ile przebiegu walnales na tym gazie i co miales ? tak z ciekawosci ? :) skrobnij mi na pw :) 25 litrow ? To ile palilo benzyny ? Prawidlowo wyregulowany gaz to spalanie rzedu okolo 25% wiecej niz pb zakladajac taki sam styl jazdy ( ma to bezposredni zwiazek z kalorycznoscia gazu ). W moim 1,8T mody na pewno na okolice 250 ps spalalo kolo 14-16 srednio ( ale to nie wawa tylko raki mieszany z naciskiem na trase wiec jakies 60% trasa . 2,7T po sofcie itp okolice 17 wzwyz te same warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał decyduję się na swapa do swojej B6 bo chce mieć szybkie auto

tak mi się przynajmniej wydaje

a teraz ma być ekonomiczne

więc po prostu dziwie się po co swap

a nie moze być szybkie i jednocześnie ekonomiczne ??? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fly powiedz lepiej jak idzie robota?? [br]Dopisany: 19 Lipiec 2010, 16:28_________________________________________________muszę dodać bo bym się uduśił-ja mam gaz w Astrze 1,4 i jestem bardzo zadowlony :good::polew: :polew: :polew: :polew:

sorry za ot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...