Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Jakos tak malo "ciemno" wygladaja te bixenony :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jakos tak malo "ciemno" wygladaja te bixenony :tongue4:

To wszystko przez slonce :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha - cofam news o braku parowania, wlasnie po dluzszym deszczu jeden reflektor lekko zaszedl... widac trzeba dopracowac tego moda :naughty:

Nie możesz ich po prostu uszczelnić silikonem po uprzednim wysuszeniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silikon, czy folia na lampie to ten sam efekt. Widac woda musiala dostac sie przez drugi otwor do regulacji - ten blizej chlodnicy - tylko jak? :mysli:

Tak, czy siak - momentalnie odparowaly zanim jeszcze z pracy odjechalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie rezałem o-ringi pod krućcem. Przez jakiś czas był spokój a teraz widzę że znów parują. Kolejna próba to wazelina techniczna... Hmm, gdyby tak wykombinować jakiś ściągany kondom na ten plastik w którym jest regulacja, a może przywalić mu z plasteliny :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech no tylko pogoda sie ustabilizuje to zrobie sesje.

Zreszta dopiero moze w ten weekend zamontuje spoilerek :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z parowaniem BiXów nie wynika z dostawania się wilgoci do środka, bo to będzie istnieć zawsze. Problem jest z odpowiednim "odpowietrzeniem", czyli trzeba dać ujście wilgoci.

Tyle lampek, co montowałem na trucku i zawsze ten sam efekt. Bardzo szczelne, bardzo parują.

U siebie, jak miałem założone BiXy zastosowałem poradę (nie pamietam czyją :embarrassed:), aby środkową śrubkę spod przetwornicy podłożyc pod nia. W ten sposób powstaje ładna szczelinka.

Od tamtej pory, aż do ściągnięcia lamp nigdy mi nie zaparowały w najrózniejszych warunkach pogodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z parowaniem BiXów nie wynika z dostawania się wilgoci do środka, bo to będzie istnieć zawsze. Problem jest z odpowiednim "odpowietrzeniem", czyli trzeba dać ujście wilgoci.

Tyle lampek, co montowałem na trucku i zawsze ten sam efekt. Bardzo szczelne, bardzo parują.

U siebie, jak miałem założone BiXy zastosowałem poradę (nie pamietam czyją :embarrassed:), aby środkową śrubkę spod przetwornicy podłożyc pod nia. W ten sposób powstaje ładna szczelinka.

Od tamtej pory, aż do ściągnięcia lamp nigdy mi nie zaparowały w najrózniejszych warunkach pogodowych.

Moze trzeba zamontowac jakis wentylator komputerowy :mysli: Sorry za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kulki wciągające wilgoć, wentylatory - wszystko już było :)

Flyerowóz ładnie się prezentuje w S-Line - kiedy dupka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ale listwy w kolor :)

fajna rejestracja przerejestorwałes sie czy przerobiłes :)

widizałem Cie wczoraj na gdańskiej okolo 17:30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silikon, czy folia na lampie to ten sam efekt. Widac woda musiala dostac sie przez drugi otwor do regulacji - ten blizej chlodnicy - tylko jak? :mysli:

Tak, czy siak - momentalnie odparowaly zanim jeszcze z pracy odjechalem.

Nie masz nigdzie jej pękniętej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...