rafalekx Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Lezy juz od 1,5 roku w sypialni polakierowany Śpisz z nim?
Stolkien Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 No to powiem Ci że Git. teraz to pewnie ładnie hamuje ta landara Świetnie. czekamy na fotki całej Krowy
turdzi Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Hamulce ostatnio zmienilem... Przod 345mm + tyl 300mm, aktualnie docieram caly zestaw.Zacisk Porsche, 6-tloczkowy, tarcza Zimmermann 345mm a co to za zacisk ? Cayenne ?
Dev Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Flyer szukaj teraz lekkiej felgi mocno poszła do góry masa nieresorowana zaraz odezwie sie zawiecha
Flyer Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 AVUS III jest wlasnie stosunkowo lekki... A co do masy - to bylem w sobote na badaniu technicznym - amorki przod 63-66%, tyl 77-78%. :gwizdanie:
Michał Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 AVUS III jest wlasnie stosunkowo lekki... AVUS lekki? Nie wiem jak III, ale II jest cholernie ciężka
Flyer Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 III jak wzialem do reki bez opony... to ciezki nie byl.
Dev Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 przerabiałem to juz kilka razy, skutki opłakane dolny banan wytrzymywał niewiele ponad rok ;( ;( ;( ;(
Cristoforo Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 to co cięzar felgi ma znaczenie??
Dev Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 ciężar felgi jak najbardziej ale jeszcze wieksze znaczenie ma cięzar tarczy (345mm) no i nie bagatelna masa samego zacisku z klockami
Cristoforo Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 ciężar felgi jak najbardziej ale jeszcze wieksze znaczenie ma cięzar tarczy (345mm) no i nie bagatelna masa samego zacisku z klockami i to dobija zawiechę
Flyer Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 2.7BiT tez swoje wazy i robi sie z tego sieczka. Najlepiej widac to po tlumieniu amorkow. Wahacze proste nosne z przodu mam swieze :gwizdanie:
Cristoforo Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 no ale 2.7BIT jest chyba lżejszy od 2.5TDI
Michał Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 III jak wzialem do reki bez opony... to ciezki nie byl. II 17" waży około 11,4kg bez opony Więc Twoja 18" pewnie więcej, plus te heble... devastation dobrze prawi
Flyer Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 A tu pare aktualnych fotek mojego kibla robionych komorka... jak skoncze co mam skonczyc, to bedzie lepsza sesja. W garazu slabe swiatlo.
MAGIC87 Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 fela ciezko taka dostac na rynku wtórnym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się