Flyer Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 Kolejny problem - narywa na jalowym = pierdzi z wydechu, nie wiem o co kaman. Myslelismy, ze cewki, ale zalozylem komplet nowych i nadal to samo... TUNING POWODUJE CHOROBY SERCA. Serio!
Booster Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Wygląda na nieszczelność w dolocie, może Dv, albo przepływka padła, podpinałeś Vaga?
Flyer Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 DV nowe. Przeplywka stara, nie sprawdzalem jej, vaga nie mam pod reka. Jest jeszcze podejrzenie na dwumas, bo szarpie przy ruszaniu i przy przyspieszaniu potrafi zlapac dolek w mocy pomiedzy 2-3 tys obr. Po odpieciu przeplywki bez zmian.
Booster Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 to masz przepływkę do wymiany bo po odpięciu powinna być zmiana pracy
Flyer Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 Tak to wyglada: Booster, ale czemu przeplywka skoro po jej odpieciu jest nadal problem?
Booster Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Jeżeli przepływka była by sprawna to po jej odpięciu zauważył byś zmianę pracy silnika, jeżeli zmiany nie zauważyłeś to znaczy, że raczej jest uwalona.
Dev Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Zrob loga dynamicznego przeplywki bedzie widac.
Flyer Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 Booster, no nie wiem... pamietam jak kiedys mialem problem z wiazka od przeplywki, jezdzilem na odpietej i auto nie pracowalo w ten sposob wiec raczej problem jest gdzie indziej.
moskal Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 jesli chodzi takj jakby nie palił na jeden gar to moze być moduł zapłonu.
Flyer Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 jesli chodzi takj jakby nie palił na jeden gar to moze być moduł zapłonu. no chodzi tak jak widac na filmie. Na jalowym sobie przerywa, podszarpuje, podczas jazdy wzglednie normalnie. Faluje mi tylko boost, ale to moze byc po prostu oddzielny problem.
moskal Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 miałem kiedys w AEB podobne objawy , u Tomka pod sklepem wymieniłem cewke , potem świece , a na koniec podjechałem na Piaseczyńską i tam stwierdzili ze moduł.
Flyer Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Mam jakies 2 moduly w zapasie. Podmienie dzis.
moskal Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Pamiętam , ze VAG nie pokazał nic , na Piaseczyńskiej podpieli VCDSa i wyszło szydło z wora
Flyer Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Dzięks. Tak, czy siak muszę szukać trochę w ciemno. Zacznę od modułów, potem świece. Podmieniłem rano moduły, przez 8km do pracy nie czułem żadnego narywania, zobaczymy dalej
moskal Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Podmieniłem rano moduły, przez 8km do pracy nie czułem żadnego narywania, zobaczymy dalej chodził równo ?
Flyer Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 No chodzi w miarę równo, nie prycha z wydechu jak wcześniej. Ale pojeżdżę jeszcze i poobserwuję.
15lolo Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 korek wlewu oleju mozna normalnie otworzyc na pracujcym silniku?
Wandej Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Jak chcesz mordo do mogę wziąć VCDS w week i Ci podepniemy
Flyer Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 Po zmienie modulow bylo dobrze tylko 1 dzien. Za kare stoi u Rogala. Dzis ma go zbadac. Profilaktycznie kupilem nowe swiece i przeplywke.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się