Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolejny problem - narywa na jalowym = pierdzi z wydechu, nie wiem o co kaman. Myslelismy, ze cewki, ale zalozylem komplet nowych i nadal to samo... TUNING POWODUJE CHOROBY SERCA. Serio! :)

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wygląda na nieszczelność w dolocie, może Dv, albo przepływka padła, podpinałeś Vaga?

Opublikowano

DV nowe. Przeplywka stara, nie sprawdzalem jej, vaga nie mam pod reka. Jest jeszcze podejrzenie na dwumas, bo szarpie przy ruszaniu i przy przyspieszaniu potrafi zlapac dolek w mocy pomiedzy 2-3 tys obr.

Po odpieciu przeplywki bez zmian.

Opublikowano

to masz przepływkę do wymiany bo po odpięciu powinna być zmiana pracy

Opublikowano

I Check

Opublikowano

Tak to wyglada:

Booster, ale czemu przeplywka skoro po jej odpieciu jest nadal problem?

Opublikowano

Jeżeli przepływka była by sprawna to po jej odpięciu zauważył byś zmianę pracy silnika, jeżeli zmiany nie zauważyłeś to znaczy, że raczej jest uwalona.

Opublikowano

Zrob loga dynamicznego przeplywki bedzie widac.

Opublikowano

Booster, no nie wiem... pamietam jak kiedys mialem problem z wiazka od przeplywki, jezdzilem na odpietej i auto nie pracowalo w ten sposob ;) wiec raczej problem jest gdzie indziej.

Opublikowano

jesli chodzi takj jakby nie palił na jeden gar to moze być moduł zapłonu.

Opublikowano

jesli chodzi takj jakby nie palił na jeden gar to moze być moduł zapłonu.

no chodzi tak jak widac na filmie. Na jalowym sobie przerywa, podszarpuje, podczas jazdy wzglednie normalnie.

Faluje mi tylko boost, ale to moze byc po prostu oddzielny problem.

Opublikowano

miałem kiedys w AEB podobne objawy , u Tomka pod sklepem wymieniłem cewke , potem świece , a na koniec podjechałem na Piaseczyńską i tam stwierdzili ze moduł.

Opublikowano

Mam jakies 2 moduly w zapasie. Podmienie dzis.

Opublikowano

Pamiętam , ze VAG nie pokazał nic , na Piaseczyńskiej podpieli VCDSa i wyszło szydło z wora :)

Opublikowano

Dzięks. Tak, czy siak muszę szukać trochę w ciemno. Zacznę od modułów, potem świece.


Podmieniłem rano moduły, przez 8km do pracy nie czułem żadnego narywania, zobaczymy dalej :P

Opublikowano

Podmieniłem rano moduły, przez 8km do pracy nie czułem żadnego narywania, zobaczymy dalej :P

chodził równo ?

Opublikowano

No chodzi w miarę równo, nie prycha z wydechu jak wcześniej. Ale pojeżdżę jeszcze i poobserwuję.

Opublikowano

korek wlewu oleju mozna normalnie otworzyc na pracujcym silniku?

Opublikowano

Jak chcesz mordo do mogę wziąć VCDS w week i Ci podepniemy :wink:

Opublikowano

Po zmienie modulow bylo dobrze tylko 1 dzien. Za kare stoi u Rogala. Dzis ma go zbadac.

Profilaktycznie kupilem nowe swiece i przeplywke.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...