Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Sluchajcie - zadnych VR6, czy innych nie bedzie - 2.7BiT to blizniacza konstrukcja do 2.5TDI, nie bedzie raczej wiekszych problemow z osadzeniem jej w komorze silnika, nawet skrzynia z diesla moze zostac, ale bedzie raczej za dluga. Praktycznie oprocz turbin, czy czujnikow to bezawaryjna jednostka - a na tym mi zalezy. Ceny czesci, rozrzadu sa znacznie mniejsze niz w 2.5TDI. Mam na wszystko mocno sztywny budzet, bede chcial kupic w miare tanio rozbitka S4 i na jego bazie robic swapa. Swap na 3.0TDI kosztowalby dobre 20-25k, a wlozenie 2.7BiT bedzie znacznie tansze. Anglik po dzwonie to mniej wiecej 10k minus zysk ze sprzedazy starego silnika, czesci z dawcy... powinno byc dobrze. Michał powiedz, bo wymieniałeś dwumasa, jakie są objawy jego końca ? Chciałbym sprawdzić ojca czy jest oki. Podobno objawy sa przerozne... u mnie to poprostu drgania na jalowym [dosc mocne], drgania silnika przy przyspieszaniu i w sumie tyle. Zadnych dzwiekow, czy stukania przy odpalaniu/gaszeniu.
Thom4s Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Flyer jest jeden rozbitek na Allegro, więc daleko nie musisz szukać http://www.allegro.pl/item1057642960_audi_s4_silnik_2_7_biturbo_czesci_rozne_265km_agb.html i nie musisz brać całego, podjeżdżasz bierzesz co potrzebujesz, płacisz i resztę zostawiasz.
Gość mmcv Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 No i raczej nie wyjdzie tak drogo tak przekladka , powinna sie zamknac w 6-8k na moj gust . Bedzie fajny projekt :good:
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Flyer jest jeden rozbitek na Allegro, więc daleko nie musisz szukać http://www.allegro.pl/item1057642960_audi_s4_silnik_2_7_biturbo_czesci_rozne_265km_agb.html i nie musisz brać całego, podjeżdżasz bierzesz co potrzebujesz, płacisz i resztę zostawiasz. Dzwonilem juz do goscia ze 2-3 tygodnie temu, sporo czesci szczegolnie z komory silnika juz poszlo... wiec wole kupic calosc i posprzedawac wszystko co mi zostanie samemu.
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Tak, albo w calosci, albo na czesci. Stan wzorowy + ew. z softem Rogala
letallec Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Tak, albo w calosci, albo na czesci. Stan wzorowy + ew. z softem Rogala Michał, oczywiście trzymam kciuki za projekt Ale sprzedaż może jest zbyt pochopna Co, jeśli Ci się nie spodoba?
turdzi Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 A co do jezdzacych B6 2.7BiT, to "indywidualnych" projektow nie udalo mi sie znalezc, ale takie auta produkowalo ABT.http://www.europeancarweb.com/tuned/0601_ec_abt_audi_as400_avant/index.html za***ista , powiem ci tak ak ci sie uda to zrobic i bedzie to dzialac bezproblemowo to byl bym sklonny mojego klekota sprzedac kupic fajne B6 i tak samo wyrzezbic .Strasznie mi sie spodobal ten pomysl.
KENOiX Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Pomysł zacny myślę że jak przetrzesz szlaki to nie jeden chętny się znajdzie by pójść tą drogą. turdzi mnie też będzie korcić...
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 turdziego rozumiem, bo ma klekota R4... ale Ciebie KENOiX nie rozumiem Gdyby mnie bylo stac na dolozenie 40k na ladne B7 3.0TDI to pewnie poszedlbym ta droga
Thom4s Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 turdziego rozumiem, bo ma klekota R4... ale Ciebie KENOiX nie rozumiem Gdyby mnie bylo stac na dolozenie 40k na ladne B7 3.0TDI to pewnie poszedlbym ta droga A ile Ty Flyer chcesz na swapa przeznaczyć jeśli można spytać...?
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Powiem tak - nie chce wydac 20k, bo to sie nie oplaca. Nosbowi udalo sie wyjsc na zero, a nawet zarobic w sytuacji, gdy kupil dawce za 9k. Jesli doloze do interesu 6-10k po sprzedazy wszystkich gratow, ktore mi zostana - to bedzie uczciwie. Jesli trzeba bedzie wydac troche wiecej - tez damy rade.
Thom4s Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Hmm, ja też będę rezał swoje 1.8T i pewnie jakieś graty też sprzedam jak turbina k03 itp i myślę, że 10 tys to będzie dobrze, ale Flyer 6 tys to bardzo optymistyczna opcja, sam silnik 2.7T bez turbin kosztuje 3k najtańszy. Mimo wszystko życzę Ci żeby wszystko wyszło po twojej myśli i jak najtaniej. Chciałbym zobaczyć B6 z tym motorem w PL.
kaj82 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 mi pompa skf-a poszla po 35 tys km brukwiowy szmelc- wymiana na szczescie na gwarancji
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Tak jak pisalem wyzej... kupuje dawce - B5 S4. Prawdopodobnie bedzie to uderzony anglik, a takiego spokojnie mozna kupic za 9-11k. Bede mial wtedy wszystko co potrzebne do swapa. Reszte gratow z rozbitka sprzedam. Zainwestowac bede musial tylko w cooler i wydech. Do sprzedania pozostanie mi rowniez moj aktualny silnik, ktory ma troche nowych czesci - swieze turbo, sprzeglo/dwumas, wtrysk sterujacy itd.
filip1001 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Sam będziesz to wszystko przekładał
KENOiX Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 turdziego rozumiem, bo ma klekota R4... ale Ciebie KENOiX nie rozumiem Gdyby mnie bylo stac na dolozenie 40k na ladne B7 3.0TDI to pewnie poszedlbym ta droga Flyer chodzi o to że z 3.0 TDI nie da się zrobić 500+KM a myśląc o B6+BiT mam to właśnie na myśli :gwizdanie: A ja bardzo lubie budy B6/B7
MARCIN607 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 dobrze że mam do niego niedfaleko to podjadę zobaczyć jak bedzie robota szła-jak Daniel się podjął to już to wygląda całkiem całkiem-bedzie B6 2.7Bit na pierwszy odpał też czekam na zaproszenie Nie Nosb sie oferowal... [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2010, 22:58_________________________________________________szkoda 3.0 turdziego rozumiem, bo ma klekota R4... ale Ciebie KENOiX nie rozumiem Gdyby mnie bylo stac na dolozenie 40k na ladne B7 3.0TDI to pewnie poszedlbym ta droga Flyer chodzi o to że z 3.0 TDI nie da się zrobić 500+KM a myśląc o B6+BiT mam to właśnie na myśli :gwizdanie: A ja bardzo lubie budy B6/B7
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 turdziego rozumiem, bo ma klekota R4... ale Ciebie KENOiX nie rozumiem Gdyby mnie bylo stac na dolozenie 40k na ladne B7 3.0TDI to pewnie poszedlbym ta droga Flyer chodzi o to że z 3.0 TDI nie da się zrobić 500+KM a myśląc o B6+BiT mam to właśnie na myśli :gwizdanie: A ja bardzo lubie budy B6/B7 Tak... ale moim zdaniem bardziej oplaciloby sie Ci sie sprzedac B7 i kupic cos tanszego B6/B7 w quattro i manualu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się