Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Czy warto chipować.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zdrowie silnika ponad wszystko :) dzięki za poradę :hi:

Opublikowano

Pytanie jeszcze ode mnie. Jeśli max Nm mam przy 2500 to chyba przy takich obrotach moge np wyprzedzać na 6? Czy na 2 jak daje ogien przed 2500 to tez szkodzi? Bo wtedy fajnie wciska :kox: Na wyższych biegach to wiadomo że lepiej mieć wiecej obrotów ale na nizszych chyba nie szkodzi jak sie jeżdzi przy ok 2 tys.

Opublikowano

Pytanie jeszcze ode mnie. Jeśli max Nm mam przy 2500 to chyba przy takich obrotach moge np wyprzedzać na 6? Czy na 2 jak daje ogien przed 2500 to tez szkodzi? Bo wtedy fajnie wciska :kox: Na wyższych biegach to wiadomo że lepiej mieć wiecej obrotów ale na nizszych chyba nie szkodzi jak sie jeżdzi przy ok 2 tys.

Ja na pierwszych 3 biegach daje gaz do dechy od 1500 obr i nigdy nie miałem problemu z dwuasem czy z silnikiem :wink4: Na wyższych biegach staram się jeździć powyżej 2000obr.

Opublikowano

No to :good: Ja mam podobne nawyki, do 3 biegu czasami pyrkam przy ok 1.5 tys a ogien dopiero przy ok 2 tys na wyższych biegach nie schodze ponizej 2tys.

Opublikowano

Ja na pierwszych 3 biegach daje gaz do dechy od 1500 obr

zaprzeczasz sam sobie - nie mozna dawac gaz do dechy od 1500 na 3 pierwszych biegach bo jak dobrze wcisniesz juz na pierwszym w podłoge to przy zmianie na 2 juz nie bedziesz mial 1500 tylko z 2800 albo wiecej i to samo dalej kolego ,zmieniając bieg obroty nie spadaja ci do zera czy do 1500 chyba ze jezdzisz od 1500 do 2500 i zmieniasz bieg

Opublikowano

Koledzy już trochę trwają moje przymiarki do chipa, niedawno przeszły jednak na dalszy plan z powodów finansowych ale ostatnio miałem okazję przejechać się paskiem B5 fl 1.9 130km , ja mam afna 110 , po przejażdżce paskiem moja A4ka nie jest już taka zwinna no i zachciałem więcej czy po programie ze 110 na 130 coś i większym momencie robionym u Rogalotti będę miał podobne przyśpieszenie czy lepsze a może słabsze ? i czy mógł bym stawać na światłach ze znajomą mi calibrą 2.0 16v 136km ?

pozdrawiam :kox:

I jednego i drugiego możesz wciągnąć po programie.

NIe wiem czy tej calibry teraz nie wciągniesz :cool1:

Koledzy mam pytanko :mysli: Jestem po programie z 110 Afn przed modem było 115km 263Nm po wizycie w Mr Motors 142km 323Nm :naughty: ale ani wcześniej ani teraz po programie tej calibry nie łyknąłem :wallbash: :wallbash: calibra 2.0 16v 136km eco tec , może skrzynia inna w niej siedzi nie wiem :kwasny: ale na jedynce już przedłuża start 2ka dalej i pózniej równo na krótkim odcinku do ok 80km może dalej by coś było ale ten mój start jest lipny chyba że to moja wina ale 1,2,3, dalej już nie ma sensu bo jestem 3metry z tuły :( , więc może waga auta i np opony tam 195/15 u mnie 205/16 :(

Opublikowano

Ja na pierwszych 3 biegach daje gaz do dechy od 1500 obr

zaprzeczasz sam sobie - nie mozna dawac gaz do dechy od 1500 na 3 pierwszych biegach bo jak dobrze wcisniesz juz na pierwszym w podłoge to przy zmianie na 2 juz nie bedziesz mial 1500 tylko z 2800 albo wiecej i to samo dalej kolego ,zmieniając bieg obroty nie spadaja ci do zera czy do 1500 chyba ze jezdzisz od 1500 do 2500 i zmieniasz bieg

Troche zle mnie zrozumiales. Chodzilo mi o to ze jak jade 40km/h na 3 biegu i mam kolo 1500 obr to nie redukuje tylko naciskam gaz do dechy

Opublikowano

Koledzy mam pytanko :mysli: Jestem po programie z 110 Afn przed modem było 115km 263Nm po wizycie w Mr Motors 142km 323Nm :naughty: ale ani wcześniej ani teraz po programie tej calibry nie łyknąłem :wallbash: :wallbash: calibra 2.0 16v 136km eco tec , może skrzynia inna w niej siedzi nie wiem :kwasny: ale na jedynce już przedłuża start 2ka dalej i pózniej równo na krótkim odcinku do ok 80km może dalej by coś było ale ten mój start jest lipny chyba że to moja wina ale 1,2,3, dalej już nie ma sensu bo jestem 3metry z tuły :( , więc może waga auta i np opony tam 195/15 u mnie 205/16 :(

Wydaje mi sie że powinieneś dać mu rade. Przy takim ściganiu najważniejszy jest start no i szybka zmiana biegów. Może masz słabe opony i na początku nie jedziesz tylko sie ślizgasz. Spróbujcie ze startu lotnego np od 30km/h.

Opublikowano

Koledzy mam pytanko :mysli: Jestem po programie z 110 Afn przed modem było 115km 263Nm po wizycie w Mr Motors 142km 323Nm :naughty: ale ani wcześniej ani teraz po programie tej calibry nie łyknąłem :wallbash: :wallbash: calibra 2.0 16v 136km eco tec , może skrzynia inna w niej siedzi nie wiem :kwasny: ale na jedynce już przedłuża start 2ka dalej i pózniej równo na krótkim odcinku do ok 80km może dalej by coś było ale ten mój start jest lipny chyba że to moja wina ale 1,2,3, dalej już nie ma sensu bo jestem 3metry z tuły :( , więc może waga auta i np opony tam 195/15 u mnie 205/16 :(

Wydaje mi sie że powinieneś dać mu rade. Przy takim ściganiu najważniejszy jest start no i szybka zmiana biegów. Może masz słabe opony i na początku nie jedziesz tylko sie ślizgasz. Spróbujcie ze startu lotnego np od 30km/h.

mam fuldy carat progresso z przodu nówki a z tyłu prawie łyse , dobrze że zakładu nie robiliśmy hehe :(

Opublikowano

Koledzy mam pytanko :mysli: Jestem po programie z 110 Afn przed modem było 115km 263Nm po wizycie w Mr Motors 142km 323Nm :naughty: ale ani wcześniej ani teraz po programie tej calibry nie łyknąłem :wallbash: :wallbash: calibra 2.0 16v 136km eco tec , może skrzynia inna w niej siedzi nie wiem :kwasny: ale na jedynce już przedłuża start 2ka dalej i pózniej równo na krótkim odcinku do ok 80km może dalej by coś było ale ten mój start jest lipny chyba że to moja wina ale 1,2,3, dalej już nie ma sensu bo jestem 3metry z tuły :( , więc może waga auta i np opony tam 195/15 u mnie 205/16 :(

Wydaje mi sie że powinieneś dać mu rade. Przy takim ściganiu najważniejszy jest start no i szybka zmiana biegów. Może masz słabe opony i na początku nie jedziesz tylko sie ślizgasz. Spróbujcie ze startu lotnego np od 30km/h.

mam fuldy carat progresso z przodu nówki a z tyłu prawie łyse , dobrze że zakładu nie robiliśmy hehe :(

to jakoś słabo sprintujesz z miejsca. Bo nie możliwe że nie dasz jej rady. Masz sporo większy moment obrotowy i więcej koni, a mówisz że zostajesz.

Opublikowano

Koledzy mam pytanko :mysli: Jestem po programie z 110 Afn przed modem było 115km 263Nm po wizycie w Mr Motors 142km 323Nm :naughty: ale ani wcześniej ani teraz po programie tej calibry nie łyknąłem :wallbash: :wallbash: calibra 2.0 16v 136km eco tec , może skrzynia inna w niej siedzi nie wiem :kwasny: ale na jedynce już przedłuża start 2ka dalej i pózniej równo na krótkim odcinku do ok 80km może dalej by coś było ale ten mój start jest lipny chyba że to moja wina ale 1,2,3, dalej już nie ma sensu bo jestem 3metry z tuły :( , więc może waga auta i np opony tam 195/15 u mnie 205/16 :(

Wydaje mi sie że powinieneś dać mu rade. Przy takim ściganiu najważniejszy jest start no i szybka zmiana biegów. Może masz słabe opony i na początku nie jedziesz tylko sie ślizgasz. Spróbujcie ze startu lotnego np od 30km/h.

mam fuldy carat progresso z przodu nówki a z tyłu prawie łyse , dobrze że zakładu nie robiliśmy hehe :(

to jakoś słabo sprintujesz z miejsca. Bo nie możliwe że nie dasz jej rady. Masz sporo większy moment obrotowy i więcej koni, a mówisz że zostajesz.

Może i słabo sprintuje nie mam doświadczenia a tym bardziej na jakich biegach do ilu obr kręcic więc może i moja wina w tym :wallbash: calibra jest brata i miałem okazję jezdzic , idzie to dobrze ale nie czuc przyśpieszenia tak jak u mnie pewnie przez turbo :mysli: calibra na jedynce mnie wyprzedza już na równym starcie może gdybym w odpowiednich momentach zmieniał biegi to bym dał rade bo mi się wierzyc nie chce że ja audi nie daje rady :wallbash: może słabo szukałem ale jak by był temat poświecony wyścigom itp czyli kiedy wrzucac bieg w danym silniku tak aby uzyskac najlepszy czas nawet mimo że taki AFN nie jest autem wyścigowym :mysli: a i czy zaślepienie EGR będzie odczuwalne na + dla Audi ?? pozdrawiam i poszukam tematu żeby nie zaśmiecac tego ale jeśli by w odpowiedzi pojawił się link to napewno nie tylko mi by się przydał :naughty: ale dodam jeszcze raz Warto Chipowac oczywiscie u dobrego tunnera np Rogalotti bo jest duuża różnica co do serii no i lekkie niedomagania przepływki da się skorygowac , pozdrawiam :hi::good:

Opublikowano
a i czy zaślepienie EGR będzie odczuwalne na + dla Audi ??

+ 15 KM , do tego magnetyzer i sciagnij nadkole od strony IC :kox:

a tak serio to taki mod jest nie odczuwalny

na 1 to ciezko powiedziec do ilu krecic... u mnie czesto zerwie i zaraz 5 K jest... 2 do 4500 i pozniej 4400 kolejne biegi

Opublikowano

jak dla mnie to albo jestes d*pa nie kierowca albo auto nie domaga,na taka calibre to szkoda ON

Opublikowano
:kox: Hm jeśli by auto nie domagało to by przeczył mu wykresik z mr motors a że jest jaki jest to może żeczywiście jestem pupa nie kierowca z naciskiem na (startowy) bo swoje doświadczenie mam które zdobyłem na wyższych kategoriach z doświadczeniem ale... co do starów to może cienki jestem w te klocki i nie wszystko takie proste jak się wydaje więc albo korygowac zmianę biegów albo ta calibra jakaś kombinowana albo ja pojebany :chytry: więc może jakieś rady co do startów ??
Opublikowano

masz wykres z teraz?zamiencie sie autami i zobaczysz jak wyjdzie,albo daj komus kto ogarnia jazde dieslem

Opublikowano

może nie ogarniam po prostu :( poczytam może się czegoś nauczę a wykres mam tylko z chipa przed i po

Opublikowano

Nie ma chyba konkretnego tematu w którym jest napisane czym i jak sie ścigać. Ale często sie pojawiają wątki w których jest napisane jak zmieniać biegi. Masz max moc pewnie przy ok 4tys, poźniej spada, wiec po prostu nie przekraczaj tych obrotów i przy ok 4tys zmieniaj bieg, jak startujesz to nie rób strzału ze sprzęgła przy max obrotach bo będzie tylko pisk a calibra odjedzie. Dobry pomysł żeby sie zamienić i wtedy zobaczyc jaki wynik lub tak jak pisałem wcześniej ze startu lotnego. Poćwicz troche i napisz czy sie w końcu udało :hi:

Opublikowano

dobrze ci pisze kolega wyzej nie przekraczaj progu obrotów na ktorych masz max moc i nie strzelaj ze sprzegła jak ruszasz tylko 1 i szybko dwa i wtedy wykorzystaj Nm tego twojego wozidła

Opublikowano

dzień bez marnej jakości przechwałek to dzień stracony :sick3: :sick3: :sick3: .........

między innymi po to masz wykres żeby wiedzieć co i jak :good: przeanalizuj go :good:

Opublikowano

marcin248 widzę ze jesteś z lublina wybierz sie na spocik w niedziele podłącz vag i sprawdza co tam z motorownia moze cos niedomaga,bo nie bardzo mi sie chce wieżyc ze calibera robi afn po wizycie u Rogala, ja osobiście dymam moim kondonem a3 1.8t 175km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...