pakotomasz Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Witam! Mam problem z jednym z oryginalnych kluczyków (tzw. scyzoryk). Po prostu się złamał (patrz zdjęcie) i w związku z tym mam pytanko. Czy da rady go jeszcze jakoś naprawić np. próbować delikatnie przespawać czy niestety będę musiał dorobić nowy i go zakodować? Chyba dość drogie jest dorobienie i kodowanie nowego?Pozdr.
laki83 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 no ale ten grot też trzeba dorobić...a do tego chyba trzeba rozebrać kluczyk...a z tego co wiem jak go rozbierzesz to rozłączasz baterie.gdy go nie złożysz w ciągu 30 sek.kluczyk trzeba znowu kodować
pakotomasz Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 A gdzie go mogę dorobić? U takiego gościa co dorabia zwykłe klucze np. do domu też?
laki83 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 raczej tak...tylko on będzie musiał umieć go zakodować...kolega kodował klucz to u jakiegos kolesia dał 40 zeta bo serwisie chcieli jakieś70zł
mech15 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 w kluczyku do B6 nie ma takiego bolca do wyciągnięcia grota??
pakotomasz Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 Jest coś takiego !:> , więc chyba wystarczy tylko go wyjąć i nie będzie potrzeby wyjmowania baterii, żeby dorobić sam grot?
Ukasz699 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 w kluczyku do B6 nie ma takiego bolca do wyciągnięcia grota?? Jest
pakotomasz Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 Sprawdziłem także tego pilota od złamanego kluczyka (dawno nie używany) i okazało się, że nie dział. Chciałbym go jakoś rozebrać bo może bateria padł, ale nie wiem jak się za to zabrać żeby czegoś nie połamać. Może mi ktoś doradzić jak to zrobić? Czy jeśli faktycznie bateria jest "padnięta" będę musiał na nowo kodować ten kluczyk po dorobieniu?
Julo Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Tu jest napisane jak rozłożyć kluczyk: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_gumowych_nakladek_w_kluczykach-t56816.0.html U mnie było dokładnie to samo - kluczyk długo nieużywany, nie działał pilot. Po wymianie baterii też nie zadziałał. Wystarczyło, że kluczykiem z niedziałającym pilotem odpaliłem samochód, przejechałem jakąś trasę (było to kilka km, nie wiem ile trzeba przejechać - może wystarczy samo uruchomienie silnika) i po tej operacji pilot w kluczyku już normalnie działał.
pakotomasz Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 Udało się. Z rozłożeniem kluczyka sobie poradziłem. Niestety bateria jest ok, ale otwieranie i zamykanie samochodu nie działa Może immo jest rozkodowane? Jeśli dorobię nowy grot ile może mnie kosztować kodowanie immo? Mam jakiś kod na takiej zawieszce wraz kluczykiem serwisowym, więc to chyba ten do kodowania. Czy może to zrobić jakiś gościu z VAG-iem czy zostaje jedynie ASO?
Wihajster Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Udało się. Z rozłożeniem kluczyka sobie poradziłem. Niestety bateria jest ok, ale otwieranie i zamykanie samochodu nie działa Może immo jest rozkodowane? Jeśli dorobię nowy grot ile może mnie kosztować kodowanie immo? Mam jakiś kod na takiej zawieszce wraz kluczykiem serwisowym, więc to chyba ten do kodowania. Czy może to zrobić jakiś gościu z VAG-iem czy zostaje jedynie ASO? a co ma immo do działania pilota??Jak auto zapala to znaczy ze immo jest ok i potrzebujesz tylko zaprogramowac pilota a jak to dowiesz sie w dziale warsztat :gwizdanie:
pakotomasz Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Mam jeszcze głupie pytanie, ale zanim coś zepsuje wolę zapytać. Czy jeśli będę próbował odpalić samochód dorobionym kluczykiem, który nie ma zakodowanego immo spowoduje to jakieś konsekwencje czy po prostu nie odpali i tyle? Nie chciałbym zablokować czego np w centralce i potem szukać na szybko kogoś z VAG-iem, żeby mi to odblokował.
wojtekce Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Mam jeszcze głupie pytanie, ale zanim coś zepsuje wolę zapytać. Czy jeśli będę próbował odpalić samochód dorobionym kluczykiem, który nie ma zakodowanego immo spowoduje to jakieś konsekwencje czy po prostu nie odpali i tyle? Nie chciałbym zablokować czego np w centralce i potem szukać na szybko kogoś z VAG-iem, żeby mi to odblokował. nie odpali
truckmaniac Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Ech... Wystarczy dorobić grot i wymienić. Nic nie trzeba kodować. Kluczyk nie działa teraz , bo jak sam napisałeś, dawno nie uzywany. Pewnie od ostatniego użycia rozłączałęś aku itp. 1.Wsiądź z tym kluczykiem do auta 2.włóż go do stacyjki 3.wciśnij obojętnie który przycisk na kluczyku i przekręć go w stacyjce(trzymając przycisk wciśnięty) 4.przytrzymaj kilkanaście sekund 5. powinien działać
yaboo Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 odpali i zgasnie ale jak przyłożysz stary kluczyk, a odpalasz dorabianym to odpali i nie zgaśnie
rafpia86 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 a jak wyciągnąć ten grot??? bo mam problem:/ ciągne wciskam masakra
pakotomasz Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 Na poprzedniej stronie kolega mech15 pokazał jak. Przy otwartym kluczyku naciśnij przycisk do składania i lekko złóż np. pod kątem 90stopni, zobaczysz taki maleńki bolec (to ten czarny punkcik na początku grotu, przy obudowie). Wystarczy go wybić i już ma sam grot w ręce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się