bracus Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Rocznik 2001 To co nagrzebane :> * Turbosprężarki K04 ( Audi RS6+) * Wtryskiwacze Bosch 440cc * Układ wydechowy Audi RS4 * Czołowy IC * Sprzęgło RS4 - 1 masa - bieżnia by Radzikowski * Układ doładowania by Rs service * Silikonowe łączniki Samco - to tu to tam :-) * Wymienione zawory Blowoff * Pompa paliwa Bosch 044 pływa w zbiorniku :-) * Świece ND IK20 * Strojenie RS SERVICE wyszło 438 KM 582 nM
Ambro Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Fajny projekt i jeszcze lepszy wynik końcowy. Gratuluje
SID Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 no to ja jako 3 post i po raz 3 pogratuluje :> ale i tak mojego clio nie dogonisz
wrclaguna Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 spoko wynik i furka pierwsza klasa zawin na spota
tacin Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 po wymianie pompy paliwa podstroiliśmy Bracusa eske no i wyszedl całkiem ładny wynik 438Ps i 582Nm
Wandej Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 :slina: Prawie 600Nm Ale to musi zapier... :kox:
Buba Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 :slina: Prawie 600Nm Ale to musi zapier... :kox: rwać kręgi szyjne
Zaleczeq Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 :slina: Prawie 600Nm Ale to musi zapier... :kox: rwać kręgi szyjne Miażdzy cyce i gniecie wora
szogun0 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 po wymianie pompy paliwa podstroiliśmy Bracusa eske no i wyszedl całkiem ładny wynik 438Ps i 582Nm Wszystko fajnie, tylko czekać, aż powiększycie lokal i będzie normalna hamownia podwoziowa. Bo jakoś tym kółkom nie wierzę.
lapek85 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 można wiedzieć jak takie S4 się zbiera, ile do 100/200km/h ??
bracus Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 szogun co do hamowni to wszyscy "znający się" w PL na S4 B5 np. Sportmile czy PM Motorsport twierdzą że nie da się inaczej motronica zmierzyć jak właśnie dynometem czyli hamownią drogową bo ten samochód generuje ogromne ilości ciepła których nie ma gdzie odprowadzać i na zwykłej obciązeniówce po prostu wychodzą zaniżone wykresy bo samochód samoczynnie "zdejmuje" doładowanie - tak czy siak może pod koniec czerwca będę w "pobliżu" maha to się zmierzę tak dla porównania tak na sucho: 0 - 100 4,5 sek 100 - 160 - 4,6 sek 100 - 200 nie mierzone
Zaleczeq Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 ponizej 5s do 100 to już ładnie Nie jeden sie zdziwi jak ze swiateł wystartujesz
Kowi87 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Niezła kosa i w seryjnej S4 budzie , na trasie nie kumaci mający nowe pseudoszybkie auta będą wiedziec dlaczego stare audi trzyma cene :evil:
Zaleczeq Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Albo nie beda wiedziec bo nie zobacza co to za samochod bo za szybko sie oddali
Buba Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 dzieki takim projektom utwierdzam sie w przekonaniu ze musze miec s4/rs4
lapek85 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 dzięki tamkim projektom wiem, że mi nie opłaca się modzić TDI-ka, dużo kasy mało frajdy, także klekot do spokojnej oszczędnej jazdy a turbo benzynka to świrowania pawiana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się