bajk Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Żeby osiągnąć 250km/h przy takiej wadze oraz oporach jak ma A4 musi być dużo ponad 220KM, tak więc :gwizdanie: 220KM powinno starczyć na jakieś 240-245km/h.
Brysio Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 no wiec po sprawdzeniu u mnie zaczyna sie czerwony obszar od 4300obr i przy max predkosci bylo bardzo blisko czerwonego czyli jak pisalme jakie 4250obr ale za to przy 180 mam jakies 3000obr na liczniku a licznik sprawdzony mam fotke z soboty przy 98 mi walnelo a bylo do 80 i mam 12 przekroczone i tolerancja 5% czyli przeklamuje max 2- 3 km [br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 20:19_________________________________________________ Żeby osiągnąć 250km/h przy takiej wadze oraz oporach jak ma A4 musi być dużo ponad 220KM, tak więc :gwizdanie: 220KM powinno starczyć na jakieś 240-245km/h. realne tak ale licznikowe nie ja mysle ze jak mam na liczniku 250 to w realu jakies 240-243 max tutaj widac srdnia po przejechaniu jakis 50 - 60km i dojazd do autostrady przez miasto nastepnym razem zrobie foty z obrotomierzem dla niedowiarkow takich jaki siemian a kto chce sprawdzi sobie stan licznika i wiadomo o co biega [br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 20:20_________________________________________________ 199 koni to troche za mało na 250km/h w 2.5 tdi siemian, a co Ty powiesz na to że ja swoją poprzednią B7 2.0 140 km też przekroczyłem licznikowe 250km/h ??? tak jak koledzy pisza przy 140 koniach to fizycznie niemozliwe chyba ze licznik klamal jakies +30 a co do mojego pudla -->> 199 koni to troche za mało na 250km/h w 2.5 tdi ---> przy +27stopniach na programie w nocy bylo +5 - + 7 podczas drogi a to pare konikow dodaje )
Flyer Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 no wiec po sprawdzeniu u mnie zaczyna sie czerwony obszar od 4300obr co prawda jakis czas nie mam juz zegarow od diesla, ale czerwony obszar to sie zaczyna chyba od 4600 obr - kazda kreska to 200 obr , a nie 100
Brysio Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 no wiec po sprawdzeniu u mnie zaczyna sie czerwony obszar od 4300obr co prawda jakis czas nie mam juz zegarow od diesla, ale czerwony obszar to sie zaczyna chyba od 4600 obr - kazda kreska to 200 obr , a nie 100 kurde masz racje no u mnie sa 2 biale kreski a 3 cia juz czerona wiec to by sie zgadzalo 4400 bialy obszar 4600 czerwony czyli kreci do okolo 4400 obr zamiast do 4250 jak napisalem )
mgtan Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 ja myśle że to 250 jest możliwe na liczniku... choć ciekawe że ci pozwala tak wysoko w klekocie na 6 biegu obroty trzymać... a nie ogranicza do 4000 obr/min... pewnie nieźle silnik się gotuje jak się film olejowy urywa przy takiej jeździe ... i o ile ci przekłamuje lincznik przy tej prędkości, im szybciej jedziesz tym większe odstępstwa sa dopuszczalne. Ja przy 235/45/17 widziałem na GPS 224 a na szafie 230 przy 235/40/18 na szafie 231 a na GPS 229 ja miałem 231 km/h przy 3950 obr/min... 4000 obr mi nie pokazał obrotomierz... jak zablokowany na obroty na 3950.
Brysio Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 mam dobry full syntetic wiec nie powinno byc problemu z filmem olejowym w dodatku benzyna daje rady do 7500obr czemu klekot ma nie dac a zreszta tak nie jade caly czas przy 220 leci spokojnie wiec nie ma strachu silnik da rade ale jak widzailem siemiana licznik to u mnie tak obrotomierz daleko nie wyszedl byl kawaleczek za druga kreska przy max speed u mnie nie ma blokady kreci jak wsciekly ile da rady )
siemian Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 no wiec po sprawdzeniu u mnie zaczyna sie czerwony obszar od 4300obr i przy max predkosci bylo bardzo blisko czerwonego czyli jak pisalme jakie 4250obr ale za to przy 180 mam jakies 3000obr na liczniku a licznik sprawdzony mam fotke z soboty przy 98 mi walnelo a bylo do 80 i mam 12 przekroczone i tolerancja 5% czyli przeklamuje max 2- 3 km [br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 20:19_________________________________________________ Żeby osiągnąć 250km/h przy takiej wadze oraz oporach jak ma A4 musi być dużo ponad 220KM, tak więc :gwizdanie: 220KM powinno starczyć na jakieś 240-245km/h. realne tak ale licznikowe nie ja mysle ze jak mam na liczniku 250 to w realu jakies 240-243 max tutaj widac srdnia po przejechaniu jakis 50 - 60km i dojazd do autostrady przez miasto nastepnym razem zrobie foty z obrotomierzem dla niedowiarkow takich jaki siemian a kto chce sprawdzi sobie stan licznika i wiadomo o co biega [br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 20:20_________________________________________________ 199 koni to troche za mało na 250km/h w 2.5 tdi siemian, a co Ty powiesz na to że ja swoją poprzednią B7 2.0 140 km też przekroczyłem licznikowe 250km/h ??? tak jak koledzy pisza przy 140 koniach to fizycznie niemozliwe chyba ze licznik klamal jakies +30 a co do mojego pudla -->> 199 koni to troche za mało na 250km/h w 2.5 tdi ---> przy +27stopniach na programie w nocy bylo +5 - + 7 podczas drogi a to pare konikow dodaje ) w 240 uwierze. w 250 niezbyt... ja myśle że to 250 jest możliwe na liczniku... choć ciekawe że ci pozwala tak wysoko w klekocie na 6 biegu obroty trzymać... a nie ogranicza do 4000 obr/min... pewnie nieźle silnik się gotuje jak się film olejowy urywa przy takiej jeździe ... i o ile ci przekłamuje lincznik przy tej prędkości, im szybciej jedziesz tym większe odstępstwa sa dopuszczalne. Ja przy 235/45/17 widziałem na GPS 224 a na szafie 230 przy 235/40/18 na szafie 231 a na GPS 229 ja miałem 231 km/h przy 3950 obr/min... 4000 obr mi nie pokazał obrotomierz... jak zablokowany na obroty na 3950. nie możliwe żeby Ci tak obroty ścinał. tym bardziej że masz brd.... 4200-4400 to normalka dla tego silnika. Może brakuje poprostu mocy na 6 biegu żeby dokręcić... mam dobry full syntetic wiec nie powinno byc problemu z filmem olejowym w dodatku benzyna daje rady do 7500obr czemu klekot ma nie dac a zreszta tak nie jade caly czas przy 220 leci spokojnie wiec nie ma strachu silnik da rade ale jak widzailem siemiana licznik to u mnie tak obrotomierz daleko nie wyszedl byl kawaleczek za druga kreska przy max speed u mnie nie ma blokady kreci jak wsciekly ile da rady ) tutaj głupoty gadasz. każdą długotrwałą jazdą powyżej 3500 obr. gotujesz olej bo nie mamy chłodnic oleju. ja zapierdalam ale przynajmniej mam świadomość że przy każdej takiej jezdzie gotuje olej i wykańczam turbine... Podglądnij sobie kiedyś temp oleju po 5 minutach jazdy na 6 biegu z obr. 3500... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
mgtan Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 diesel a benzyna to troche inne konstrukcje... inne sprężanie... itp. Jak jeździsz 220 po autostradzie to masz sporo szanse ugotować silnik... az się wysra i sypnie ci aluminum z rury wydechowej. Sieman... w BRD na 6 biegu jest odcięcie na 4000 obr/min. w serii. Jak byłem u Rogala to nawet on mówił że jest blokada na 6 biegu. na 5 biegu moge iśc dalej ale na 6...4000 i koniec. Tak samo jak BRD ma blokade na 3000 obr/min na biegu jałowym, z tego co pytałem zależan od temperatury silnika. Jest to zabezpieczenie żeby nie wysrał sie silnik przy długotrwałym obciążeniu.
Flyer Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Panowie, znowu zrobil sie mega OT. Skonczmy ten temat, albo zalozcie go sobie w innym dziale... Wszystkim upalajacym zycze chlodnic oleju
siemian Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Panowie, znowu zrobil sie mega OT. Skonczmy ten temat, albo zalozcie go sobie w innym dziale... Wszystkim upalajacym zycze chlodnic oleju cfffaniak się odezwal. Ja chętnie, ale jak byłem u Patryka z CS to mówił że nie mają teraz chlodnic do mnie... diesel a benzyna to troche inne konstrukcje... inne sprężanie... itp. Jak jeździsz 220 po autostradzie to masz sporo szanse ugotować silnik... az się wysra i sypnie ci aluminum z rury wydechowej. Sieman... w BRD na 6 biegu jest odcięcie na 4000 obr/min. w serii. Jak byłem u Rogala to nawet on mówił że jest blokada na 6 biegu. na 5 biegu moge iśc dalej ale na 6...4000 i koniec. Tak samo jak BRD ma blokade na 3000 obr/min na biegu jałowym, z tego co pytałem zależan od temperatury silnika. Jest to zabezpieczenie żeby nie wysrał sie silnik przy długotrwałym obciążeniu. w sumie pewnie masz racje. Nie wziąłem poprawki że masz troszke dłuższą skrzynie. Jaką masz prędkość przy 4000obr na 6 biegu? No to koniec OT
Flyer Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 siemian, w czym problem? przy Twoim stylu jazdy to powinien byc obowiazkowy mod - kup jakiegos mocal'a. EOT
Brysio Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 no wlasnie w tym walnietym klekocie nie ma temperatury oleju w benzyniaku mialem a tutaj nie ma albo mozna to jakos wlaczyc bo wiem ze w rs jest w dolnym okienku w dispalyu a u mnie nie ma hmmm u mnie jest jakas rurka od oleju wyprowadzona przed chlodnice czyli jakies minimalne chlodzenie musi byc ale w zimie przy 5 stopniach tak szybko go szlag nie trafi bo jednak powietrze chlodzi silnik a i aluminium temperature oddaje szybciej do otoczenia
adamooo Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 przy niskich temperaturach i zalanym motulu nie powinno być problemu z temp..
Brysio Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 no motul jest i tez mi sie wydaje ze nie powinno byc problemu z temperatura jak na zewnatrz bylo 7 a pozniej +5 i chyba ponizej nawet
mgtan Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 w sumie pewnie masz racje. Nie wziąłem poprawki że masz troszke dłuższą skrzynie. Jaką masz prędkość przy 4000obr na 6 biegu? No to koniec OT 6 bieg - 3950 możę 3975 obr/min na szafie 231km/h na GPS 228 km/h... to jest max zupełny przy serii + 235/40/18. Zobaczymy co dalej po zmianie wtrysku i kompieli reszty, a co będzie po programie Rogala lub Mastersa.
siemian Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 no motul jest i tez mi sie wydaje ze nie powinno byc problemu z temperatura jak na zewnatrz bylo 7 a pozniej +5 i chyba ponizej nawet ja ostatnio przy -12 spaliłem klocki z przodu na tarczach 345mm... Też się da... i nawet się specjalnie nie staralem...a lekki dymek leciał. Widziałem VAGiem odczyty temp oleju i z tego co widze to w tym przypadku przy deptaniu temp. zewnętrzna ma nieduże znaczenie
AndyN Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 hmmm u mnie jest jakas rurka od oleju wyprowadzona przed chlodnice czyli jakies minimalne chlodzenie musi byc (...) To nie jest od oleju
mystic.pl Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 ... na szafie 231km/h na GPS 228 km/h... Coś nie za bardzo to widzę aby przy takiej prędkości licznik zawyżał Ci tylko o 3 km/h Moim zdaniem minimum 10 km/h
siemian Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 pewnie porównywał z prędkością na VAGu która bierze się z tego smego czujnika a nie z GPSu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się