chudy87 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 mam do was pytanko, moje audi z 98 r. posiada założone lampy zespolone w których jest zamontowany oryginał ksenon (nie hidy), auto nie posiada spryskiwaczy i już z tego powodu chciałbym wymienić ksenon na zwykłą żarówkę. czy wystarczy że kupie lampy na żarówkę h7 i podłączenie kostki będzie wszystko grało?
chudy87 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Niestety ale na chwilę obecną mam ważniejsze piorutety i pieniądze potrzebne na wyższe cele. Więc mogę przełożyć normalnie z ksenona na lampy z h7
krzyzyk Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 mozesz, ale przelicz sobie dwie lampy + dwa kierunki + kostki + robota czy wyjdzie Ci taniej jak spryski? Samochód straci na atrakcyjnosci bo zespolone lepiej wygladaja a do tego widocznosc bedzie gorsza niz na xenonie. Lepiej juz załóż te spryski ja jeżdze na bixenonie w czarnym macie bez spryskiwaczy i samopoziomu i narazie ani na kontroli ani na przegladach sie nie czepiali a ty jak masz normalne xenony srebrne w srodku to ori i nie rzuca sie w oczy wiec nikt tako Ci sie nie przyczepi. Przemsl to jeszcze bo szkoda czasu i grosza na przeróbkę w ta strone
Hezen Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Chudy za bardzo kombinujesz. Ja jezdzę na jakiś badziewnych sonarach czy solarach (nie pamiętam dokładnie jak ta firma się nazywa) założone przez poprzedniego własciciela + hidy z alledrogo i przy zadnej kontroli nikt nigdy się nie czepiał, a dwa tyg. temu byłem na przeglądzie i też nic Nie mam sprysków ani samopoziomowania, z resztą imitację samopoziomowania jakiś użytkownik na forum sprzedawał i może jeszcze jakieś ma. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 25 Lutego 2015 przez Hezen
chudy87 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 mozesz, ale przelicz sobie dwie lampy + dwa kierunki + kostki + robota Ale je nie chce lamp dzielonych, tylko chce złożyć zespolone ale na zwykłą żarówkę W chwili obecnej ten ksenon swieci okropnie, zapewnie wymalone odbłyśniki
Hezen Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Rozebrać lampe i odbłyśniki do regeneracji Wysłane z mojego GT-I9100
chudy87 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Ale Wy uparci jesteście, Chce zespoloną lampę ale na zwykłe żarówki Z chęcią się wymienie
krzyzyk Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 auto nie posiada spryskiwaczy i już z tego powodu chciałbym wymienić ksenon na zwykłą żarówkę. nie żebym sie czepial ale tu pisales cos innego a nie ze slabo swieca. Za komplet zespolonych zaplacisz wiecej jak za regeneracje swoich odbłysnikow. Kazdy ci powie ze lepiej zregenerowac swoje niz kupic nawet nowki tyc bo te sa chyba w tej chwili najtansze. Zrobisz jak zechcesz
chudy87 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Nie dopisałem tego odrazu, tak są dwa powodu dla których chcę zmienić lampy, raz to nie mam spryskiwaczy, dwa bardzo słabo świecą. Używane dostane za 300 zl komplet, to takich już nie mogę założyć??? Chłopacy doskonale wiem że dobrze zrobiony ksenon świeci lepiej, brat przy swojej ma wszystko o oryginale i świecą zaj... Ale kupiłem to audi dosyć tanio, musiałem sprzedać poprzednie auto aby przejść na tańsze bo kasa na mieszkanie potrzebna. I mam je niecały miesiąc a już sporo nerwów mi poszarpała Edytowane 25 Lutego 2015 przez chudy87 1
siara Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Jak to osi zenon to napewno Się znajdzie chętny na zamianę
krzyzyk Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 tylko z uzywkami nie wiadomo co sie trafi i czy bedziesz zadowolony ale tak jak siara gada ze chetnego na podmianke napewno znajdziesz. Wstawiaj ogloszenie do dzialu oddam zamienie i moze szybko znajdziesz chetnego
siara Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Szkoda, że moja jedna jest rozbita, bo z miejsca bym się zamienił
drzycim03 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Szkoda, że moja jedna jest rozbita, bo z miejsca bym się zamienił mam na zamiane tylko ma połamane zaczepy, dorobiłęm porządniejsze jak ori
krzyzyk Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 a takie pytanko jak jest z długimi w zespolonych z UK? bo mijania to widaomo przesłonę się przestawia a długie w eupejskich i UK sa takie same czy maja odwrotnie linie swiata? ja nie mam jak sprawdzic bo mam dzienne w długich a kumplowi bede montował zespolone i chciałbym być pewny czy Uk mogą być
endriuu Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 dlugie swieca symetrycznie w gore i w dol w UK i na kontynencie. wysłane z prodiża
krzyzyk Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 dlugie swieca symetrycznie w gore i w dol w UK i na kontynencie. podziękował
yuhri Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 Przeczytałem cały wątek i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie: jak wygląda regulacja silniczków po zmianie reflektorów? Czy procedura wygląda jak przy xeononach, tzn tak: http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=7 czy inaczej? Poszukałem hasła "regulacja" w dziale "elektryka" ale znalazłem tylko powyższy link.
endriuu Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Opublikowano 11 Maja 2015 silniczki mają regulacje reczna i taka pozostaje. wiec vagiem nic nie ugrasz. wysłane z prodiża
yuhri Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 endriuu, chodziło mi bardziej o to żeby "wyzerować" położenie reflektorów. Coś jak adaptacja silniczków w klimatyzacji - by oba nabrały ustawień początkowych, z których potem Ja regulują pokrętłem z kabiny. Nie wiem jak to do końca wytłumaczyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się