grubcio1980 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Do kolegów przyszłych rezaczy.Naprawdę warto!!!Wczoraj skończyłem i jest zaje....!Dla obawiających się:naprawdę nic strasznego.Też nie miałem żadnego pojęcia i się bałem ,ale dzięki pomocy endriuu(i tu wielkie podziękowania dla Ciebie kolego) udało się.Tam jest tylko kawałek do cięcia więc do roboty Panowie i Panie
adik1983 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 koledzy kupiłem kostke w aso 2 sztuki ale bez pinów gdzie można dorwac tanio takie piny
endriuu Opublikowano 24 Października 2009 Autor Opublikowano 24 Października 2009 w sklepie z elektronicznym. kupujesz wtyczke ISO do glosnikow z pinami zenskimi. wyciagasz piny i wkladasz do nowej wtyczki.
adik1983 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 mam pytanie zamieniłby ktoś reflekotory nowe poliftowe zespolone na takie z osobnym kierunkiem reflektory sa nowe jeszcze niezakładane na auto sprawne w 100% tylko nie chce mi sie rezać błotnika i dlatego z chęcią sie zamienie bardzo pilne
_Solar_ Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 adik1983 uważam ze podrezanie troszkę furki i wstawienie zespolonych lamp jest sporo warte wiem ze reflektory z osobnym kierunkiem pasują P&P ale wygląd jest o niebo lepszy jak masz juz na stanie lampki wtyczki itp...to poświeć te 3-4 godz i zakladaj lampki...zawsze tą pracę na spokojnie możesz sobie rozłozyc na 2 etapy,tak jak ja to zrobiłem...wyciecie kawałków błotnika a póżniej następnego dnia lutowanko kabli i zamontowanie lamp
adik1983 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 no postaram sie al powiem szczerze mam mieszane uczucia
krzysaudi Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Zrób to - mi za pierwszym razem zajęło to ok 3 godzin a w następnym audiku niecałe 2 godziny od momentu podniesienia maski a wygląd - boski .
adik1983 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 a ten rancik to trzba do końca wyciąc aż do załamania czy po monatzu reflektorów nie bedzie widać żadnej szczeliny
endriuu Opublikowano 24 Października 2009 Autor Opublikowano 24 Października 2009 rant do poziomu zderzaka wycinasz. jak dobrze dopasujesz reflektory to zadnej szczeliny nie ma prawa byc.
adik1983 Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 a czym ten rant usuwacie naweiracie wiertarka tak jak nazdjeciach czy ma cie jakieś inne sposoby a potem kamieniem jeszcze scieracie pozostałośc
lukaszdl Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 ja wycinałem fleszem potem mała pielęgnacja pilnikiem i pasuje idealnie efekt niesamowity
BrunoNH Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 yhy... bez dwóch zdań. I nie bój się ciąć niuni... póki jej nie zerżeniesz nie będzie na prawdę twoja :polew: Czyli wiekszosc z Nas juz posciagala simlocki swoim niuniom.... :polew: A ja sie zastanawialem czemu mi to dalo tyle przyjemnosci... :gwizdanie: Kolego adik1983 podpisuje sie pod zdaniem solara i pewnie wiekszosci rezaczy, zakladaj zespolone, za cene paru godzin roboty efekt koncowy jest naprawde kozacki Ja nawiercalem wiertlem 3 i szlifowalem kamieniem... tylko nie zapomnij dobrze zabezpieczyc zderzaka i lakieru bo z goracych opilkow zostaja brzydkie slady.... U mnie na srebrnym byly widoczne takie zolte sznity, ale juz pomalowalem zderzak i jest
lukaszdl Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 samochód przed cięciem był zabezpieczony żeby lakier się nie uszkodził[br]Dopisany: 25 Październik 2009, 10:12_________________________________________________jeszcze by mi zostało założyć halogeny bo mawiałem fabrycznie zamontowane
_Solar_ Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Ja sobie troszkę ponacinałem brzeszczotem kawałeczki do błotnika a pózniej bosch w dłoń i jazda...Tylko zabiezpiecz dobrze karoserie. jeszcze by mi zostało założyć halogeny bo mawiałem fabrycznie zamontowane Fabrycznie miałeś w lampie halogeny a teraz jak chcesz je miec znowu to musisz wsadzać w zderzak tak jak to jest w 2lifcie
lukaszdl Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 fabrycznie miałem lampy montowane i chcę zrobić tak jak po 2lifcie jest
mrogal Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 fabrycznie miałem lampy montowane i chcę zrobić tak jak po 2lifcie jest no to rob http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_rezanie_i_montaz_halogenow_z_polifta_w_zderzak_przedliftowy-t78856.0.html
adik1983 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 a nie che sie nikt zamienic oddam nowe reflekotry lift do a4 depo za nowe reflektory dzielone a4 bo nie mam gdzie wyrezac błotniczków pradu w garazu nimam a wkrętarką to chyba sobie nie powierce [br]Dopisany: 25 Październik 2009, 22:32_________________________________________________właśnie zaczałem rezac błotniki nie jest to prosta sprawa mam nadzieje ze efekt końcowy bedzie wporządku tak to wszyscy chwalili te zespolone reflektory
Armi Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Cięcie błotników to najmniejszy problem. Wg mnie najwięcej problemów było z wtyczkami, do moich lamp nie pasował schemat podany przez endriuu. Później będziesz się sam z siebie śmiał, że tak się "bałeś" wycinania błotników. To tylko groźnie wygląda. _________________________________________________ Po zamontowaniu lamp zespolonych, pojechałem do pracy. Słuchajcie, nikt nie chciał uwierzyć, że zrobiłem to sam
MarkusTDI Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Koledzy mam problem zalozylem dzis silniczki od punta II i niedziala podnoszenie,niesprawdzalem przed zalozeniem czy dzialaja silniczki ,co moze byc nie tak moze w kablach jest namieszane??????
_Solar_ Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 albo kable źle podpięte albo silniczki padnięte innej opcji nie widzę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się