Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Podrasowanie silnika za 3 tys??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja proponuje zajrzeć jeszcze do tego wątku :)

http://www.a4-klub.pl/smf/inne_golf_iii_1z_wtryski_afn_chip_u_aligatora_zmiana_wtryskow_na_216-t126909.0.html

Z doświadczenia wynika że wkładając same wtryski z AFNa (300zł z regulacją, można już dorwać) powinno wyjść coś około 110KM i 240Nm

Jeżeli by założyć same 216 to pewnie by wyszło coś około 120KM i 260Nm

Jednak autko na prawdę ożyje dopiero po chipie :D

No i na wtryskach z AFNa można wycisnąć około 115-120KM i 280-300Nm

Na 216-kach 120-130KM i około 325Nm :)

Jeżeli do tego zmienić by pompę na tą z AFNa to mocy będzie więcej, powinno wyjść około 140KM z tego co widziałem na forum :)

Turbina, intercooler - to już inna sprawa, więcej kasy trzeba wydać.

Opublikowano

OD 1Z turbo do 140 nie starczy nie ma szans.Potem to trzeba kompa 16bit.

Opublikowano

Podłącze się.Planuje coś w swoim,ale zobaczymy co z tego wyjdzie.O co chodzi z wymianą kompa w Z-cie i podciśnieniem?Czy w moim ahu też bym musiał.Planowałem 216+program,wywalic kata i zaślepic egr.Czy to wystarczy na początek?Aha mam kumpla w pracy który się dobrze zna na grupie VW i naprawia je.Czy on dałby radę wyregulowac wtryski czy do tego jest potrzebny "magik".Podpytywałem go i mówił,że po zmianie wtrysków reguluje się pompę i kąt wtrysku.Czy o to chodzi.Poprostu nie wiem czy mu zaufac,ale wiem że jest dobry.Może więc urwałbym na regulacji.

Opublikowano

ty nie musisz kompa,ale jakbys chcial zmieniac turbo na wieksze to bys musial przerabiac podcisnienie...zrob wtryski(nie musza byc 216)+ prog i bedziesz mial ~130

Opublikowano

A dlaczego nie muszą byc 216?A jeśli nie to jakie?I jeszcze jedno pytanko.Jest różnica końcówki czy całe.Wiem że całe pasują p&p.U mnie jest pompa 10 prawda?

Opublikowano

A dlaczego nie muszą byc 216?A jeśli nie to jakie?I jeszcze jedno pytanko.Jest różnica końcówki czy całe.Wiem że całe pasują p&p.U mnie jest pompa 10 prawda?

jak kupisz całe to nie bedziesz musiałregulować, a same końcowki to przekąłdka na twoje korpusy i ich regulacja u pompiarza

Opublikowano

Witam :hi:

Kolego byłem w kwietniu w DS Wrocław i chciałem wymienić wtryski oraz program gdzie zecior powinien wyciągnąć ok. 130 KM, jednak w moim przypadku szwankuje przepływka i póki co lipa. :kwasny: Zbierz kilka osób na grupowe chipowanie w DS to całą modyfikację zamkniesz grubo poniżej 3k. Może i ja zrobię kolejne podejście :naughty:

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam :hi:

Kolego byłem w kwietniu w DS Wrocław i chciałem wymienić wtryski oraz program gdzie zecior powinien wyciągnąć ok. 130 KM, jednak w moim przypadku szwankuje przepływka i póki co lipa. :kwasny: Zbierz kilka osób na grupowe chipowanie w DS to całą modyfikację zamkniesz grubo poniżej 3k. Może i ja zrobię kolejne podejście :naughty:

Pozdrawiam

grubo to nie zrobi, bo części kosztują :gwizdanie:

Opublikowano

wtryski ,przy oddaniu swoich dostanie za 1k

i tylko tyle do wymiany

Opublikowano

wtryski ,przy oddaniu swoich dostanie za 1k

i tylko tyle do wymiany

ale 140km nie bedzie miał :naughty: jak 130 złapie to będzie super :wink4:

Opublikowano

Seryjna turbina i wtryski 216? Z 1Z'ta te 130 powinno byc ale momentu bedzie pewnie mało i bedzie kopcil. Mozna wsadzic graty od AFNa przeciez - wtryski i VNT15 ktora dmuchnie 1.35bara i bedzie 140ps na pewno i te 310N/m. Jak idziemy w 216tki to wypadaloby to czyms dmuchnąć..

Koncowki z 205tek od AFNa pasuja P&P do korpusów od 1Z? Bo ja mam takie koncoweczki igiełki z mojego.. hehe

Opublikowano

VNT15 ktora dmuchnie 1.35bara

Dla VNT15 takie ciśnienie jest już sporo za duże, max dla tej turbiny to 1,25 bara. Jak chcesz więcej dmuchać to montuj od razu turbo GT1749VA

Opublikowano

VNT15 ktora dmuchnie 1.35bara

Dla VNT15 takie ciśnienie jest już sporo za duże, max dla tej turbiny to 1,25 bara. Jak chcesz więcej dmuchać to montuj od razu turbo GT1749VA

wszystko zalezy w jakim przedziale obrotow ... w niektorych autach to turbo seryjnie dmucha ~1,3 bar ... :wink4:

Opublikowano

VNT15 ktora dmuchnie 1.35bara

Dla VNT15 takie ciśnienie jest już sporo za duże, max dla tej turbiny to 1,25 bara. Jak chcesz więcej dmuchać to montuj od razu turbo GT1749VA

wszystko zalezy w jakim przedziale obrotow ... w niektorych autach to turbo seryjnie dmucha ~1,3 bar ... :wink4:

Oczywiście że tak, ale jak chcemy zrobić moc to musimy dmuchać przy jak najwyższych obrotach, czyli w okolicach 4 tyś obr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...