Lishoo Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Ja proponuje zajrzeć jeszcze do tego wątku http://www.a4-klub.pl/smf/inne_golf_iii_1z_wtryski_afn_chip_u_aligatora_zmiana_wtryskow_na_216-t126909.0.html Z doświadczenia wynika że wkładając same wtryski z AFNa (300zł z regulacją, można już dorwać) powinno wyjść coś około 110KM i 240Nm Jeżeli by założyć same 216 to pewnie by wyszło coś około 120KM i 260Nm Jednak autko na prawdę ożyje dopiero po chipie No i na wtryskach z AFNa można wycisnąć około 115-120KM i 280-300Nm Na 216-kach 120-130KM i około 325Nm Jeżeli do tego zmienić by pompę na tą z AFNa to mocy będzie więcej, powinno wyjść około 140KM z tego co widziałem na forum Turbina, intercooler - to już inna sprawa, więcej kasy trzeba wydać.
vauxhall95 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 OD 1Z turbo do 140 nie starczy nie ma szans.Potem to trzeba kompa 16bit.
grubcio1980 Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 Podłącze się.Planuje coś w swoim,ale zobaczymy co z tego wyjdzie.O co chodzi z wymianą kompa w Z-cie i podciśnieniem?Czy w moim ahu też bym musiał.Planowałem 216+program,wywalic kata i zaślepic egr.Czy to wystarczy na początek?Aha mam kumpla w pracy który się dobrze zna na grupie VW i naprawia je.Czy on dałby radę wyregulowac wtryski czy do tego jest potrzebny "magik".Podpytywałem go i mówił,że po zmianie wtrysków reguluje się pompę i kąt wtrysku.Czy o to chodzi.Poprostu nie wiem czy mu zaufac,ale wiem że jest dobry.Może więc urwałbym na regulacji.
Piotrek98igo Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 ty nie musisz kompa,ale jakbys chcial zmieniac turbo na wieksze to bys musial przerabiac podcisnienie...zrob wtryski(nie musza byc 216)+ prog i bedziesz mial ~130
grubcio1980 Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 A dlaczego nie muszą byc 216?A jeśli nie to jakie?I jeszcze jedno pytanko.Jest różnica końcówki czy całe.Wiem że całe pasują p&p.U mnie jest pompa 10 prawda?
Kowi87 Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 A dlaczego nie muszą byc 216?A jeśli nie to jakie?I jeszcze jedno pytanko.Jest różnica końcówki czy całe.Wiem że całe pasują p&p.U mnie jest pompa 10 prawda? jak kupisz całe to nie bedziesz musiałregulować, a same końcowki to przekąłdka na twoje korpusy i ich regulacja u pompiarza
gtados Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Witam Kolego byłem w kwietniu w DS Wrocław i chciałem wymienić wtryski oraz program gdzie zecior powinien wyciągnąć ok. 130 KM, jednak w moim przypadku szwankuje przepływka i póki co lipa. Zbierz kilka osób na grupowe chipowanie w DS to całą modyfikację zamkniesz grubo poniżej 3k. Może i ja zrobię kolejne podejście Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 Witam Kolego byłem w kwietniu w DS Wrocław i chciałem wymienić wtryski oraz program gdzie zecior powinien wyciągnąć ok. 130 KM, jednak w moim przypadku szwankuje przepływka i póki co lipa. Zbierz kilka osób na grupowe chipowanie w DS to całą modyfikację zamkniesz grubo poniżej 3k. Może i ja zrobię kolejne podejście Pozdrawiam grubo to nie zrobi, bo części kosztują :gwizdanie:
gtados Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 wtryski ,przy oddaniu swoich dostanie za 1k i tylko tyle do wymiany
Kowi87 Opublikowano 10 Lipca 2010 Opublikowano 10 Lipca 2010 wtryski ,przy oddaniu swoich dostanie za 1k i tylko tyle do wymiany ale 140km nie bedzie miał jak 130 złapie to będzie super
dejf Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Seryjna turbina i wtryski 216? Z 1Z'ta te 130 powinno byc ale momentu bedzie pewnie mało i bedzie kopcil. Mozna wsadzic graty od AFNa przeciez - wtryski i VNT15 ktora dmuchnie 1.35bara i bedzie 140ps na pewno i te 310N/m. Jak idziemy w 216tki to wypadaloby to czyms dmuchnąć.. Koncowki z 205tek od AFNa pasuja P&P do korpusów od 1Z? Bo ja mam takie koncoweczki igiełki z mojego.. hehe
Timo777 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 VNT15 ktora dmuchnie 1.35bara Dla VNT15 takie ciśnienie jest już sporo za duże, max dla tej turbiny to 1,25 bara. Jak chcesz więcej dmuchać to montuj od razu turbo GT1749VA
spanky Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 VNT15 ktora dmuchnie 1.35bara Dla VNT15 takie ciśnienie jest już sporo za duże, max dla tej turbiny to 1,25 bara. Jak chcesz więcej dmuchać to montuj od razu turbo GT1749VA wszystko zalezy w jakim przedziale obrotow ... w niektorych autach to turbo seryjnie dmucha ~1,3 bar ...
Timo777 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 VNT15 ktora dmuchnie 1.35bara Dla VNT15 takie ciśnienie jest już sporo za duże, max dla tej turbiny to 1,25 bara. Jak chcesz więcej dmuchać to montuj od razu turbo GT1749VA wszystko zalezy w jakim przedziale obrotow ... w niektorych autach to turbo seryjnie dmucha ~1,3 bar ... Oczywiście że tak, ale jak chcemy zrobić moc to musimy dmuchać przy jak najwyższych obrotach, czyli w okolicach 4 tyś obr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się