Arturoo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Artur jak będziesz wycinał katy to wspawaj w ich obudowe rurke i tak je załóż, nie daj sobie wspawać samych rurek bo będziesz miał "zabawy" na przeglądzie gdzie mi to zrobią fajnie :?:
danielom Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 nie prosciej wybić wsad z kata? wyglad oryginał a srodek pusty...
H4mm3R Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Artur jak będziesz wycinał katy to wspawaj w ich obudowe rurke i tak je załóż, nie daj sobie wspawać samych rurek bo będziesz miał "zabawy" na przeglądzie W dieslach nie jest wymagany kat, tak jak to ma miejsce w benzynie. Więc na przeglądzie niama problemów
Arturoo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 tylko ja te spaliny się będą zachowywały wtedy ? chodzi o to by był "przeciąg"
danielom Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 wtedy tzn kiedy? :mysli: Nie wiem czy Arturoo pyta jak sie beda zachowywaly przy rurce w puszcze kata czy w samej puszcze a to moze miec znaczenie
danielom Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 puszka znowu nie jest az tak wiele wieksza od samego przelotu wiec bedzie ok
Arturoo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 kurcze chciałbym to zrobić dobrze i się zastanawiam jak faktycznie podmiana kata na nowy po ostatnich zajściach odpada :gwizdanie: :polew:
danielom Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 tylko wybicie wkladu da Ci wyglad ori, staralem sie Ci to ostatnio przekazac reszta to rzeźba, a efekt ten sam.
Arturoo Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 kojarzę [br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 23:09_________________________________________________ no sam bym chcial sprobowac, refleksy jakies mnie tam nie dotycza bo to tył, a ryski sa drobne ale duzo jak to klapa ze szrotu, jedno o drugie ocieraja i potem tak jest ;/ :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=217632.0
wiesiek3d Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Mamlasy Artur w miejsce kata musi byc rura bo po wydlubaniu puszka bedzie zaklucac przeplyw spalin i amen a Ty musisz miec kopa no nie :gwizdanie:
Arturoo Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Czyli optymalnie zrobic jak Arek pisal,rozciac kata ,wydlubac bebechy i wspawac wewnatrz rurke i zaspawac puche najlepiej od gory.[br]Dopisany: 18 Sierpień 2011, 08:27_________________________________________________Jaak pogoda ,dupki opalone ?
H4mm3R Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 :hi: środka kata nie wyrzucaj, bo to można sprzedać za dobrą kasę
danielom Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 kojarzę [br]Dopisany: 17 Sierpień 2011, 23:09_________________________________________________ no sam bym chcial sprobowac, refleksy jakies mnie tam nie dotycza bo to tył, a ryski sa drobne ale duzo jak to klapa ze szrotu, jedno o drugie ocieraja i potem tak jest ;/ :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=217632.0 A nie denerwuj mnie, mialem to juz zaklepane ze gośc mi przywiezie ale to polift i rzeźba z zamkiem i otwieraniem itd, troche wczesniej tu o tym pisalem. pozatym tez malowac by trza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się