Caporeira Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 To już nie rozumiem , czy to bezpiecznik czy nie ... ale chyba muszę to "rozpakować" bo chyba tam tkwi problem.
Bart-S Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Nikt z nas nie dokopał się pod izolację ale z racji umiejscowienia przyjęliśmy, że to bezpiecznik. Możesz spróbować obejść ten element podłączając się na krótko przewodami o zbliżonym przekroju - jeśli masz czas to zdejmij izolację i ustal co to jest.
Caporeira Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Jest winowajca (mam nadzieje że to tylko to) ! Pytanie, gdzie dostanę taką blaszkę / bezpiecznik ? Czy dostanę go w sklepie z częściami samochodowymi ?
wrclaguna Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 Taki bezpiecznik kupisz w ASO lub w dobrym Motoryzacyjnym sklepie ceny sa podobne Bezpiecznik 40A AUDI SEAT SKODA VW FORD OR (2640360600) - motoAllegro
Bart-S Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Czyli to jednak bezpiecznik - wymieniaj i dawaj znać jak tam grzanie ---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ---------- Ja przed chwilą skończyłem montaż swojej przetwornicy. Teraz tylko czekać na przymrozek
_Bartek_ Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Ale Wam fajnie ---------- Post dopisany at 13:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:57 ---------- Wyjalem modul. Mam z literka A. To dobrze czy zle? ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:39 ---------- Coś tam dziś sprawdzałem. Szyba ma oporność 3ohm, więc jest ok. Problemem wydaje się być sterownik, ponieważ na kabelku do klimy pojawia się napięcie 9V i po 5 sek. znika...
Bart-S Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Napięcie jest za niskie - powinno być takie samo jak to zasilające przetwornik. Rzeczywiście wygląda to na sterownik.
_Bartek_ Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Nie ma ktoś w 100% sprawnej na sprzedaż?
Bart-S Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Jaki masz dokładnie numer przetwornika? 8E0 907 133 A?
Bart-S Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Dokładnie taki, Bart. On jest z A8 (a to by znaczyło, że masz dokładany zestaw). Mogę Ci wysłać ten, który wytachałem z auta - może u Ciebie zadziała.
_Bartek_ Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 No mam dokladany Ja go dokladalem. Ale ktory mi chcesz wyslac? W ogole oddales Grzeskowi ten jego?
Caporeira Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Czyli to jednak bezpiecznik - wymieniaj i dawaj znać jak tam grzanie Zakupiłem bezpiecznik ale 30 A (większego nie mieli), ale ten 40 A już zamówiłem. Założyłem ten bezpiecznik, podłączyłem dodatnią klemę do akumulatora i od razy wywaliło bezpiecznik Wygląda na grubszą sprawę zwarcie. Gdzie może to być, czy to może być na sterowniku ?
Bart-S Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 No mam dokladany Ja go dokladalem. Ale ktory mi chcesz wyslac? W ogole oddales Grzeskowi ten jego? Grześkowi już odesłałem jego E. Został mi A który u mnie nie zadziałał. Czyli to jednak bezpiecznik - wymieniaj i dawaj znać jak tam grzanie Zakupiłem bezpiecznik ale 30 A (większego nie mieli), ale ten 40 A już zamówiłem. Założyłem ten bezpiecznik, podłączyłem dodatnią klemę do akumulatora i od razy wywaliło bezpiecznik Wygląda na grubszą sprawę zwarcie. Gdzie może to być, czy to może być na sterowniku ? Na bank.
Caporeira Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Czyli to jednak bezpiecznik - wymieniaj i dawaj znać jak tam grzanie Zakupiłem bezpiecznik ale 30 A (większego nie mieli), ale ten 40 A już zamówiłem. Założyłem ten bezpiecznik, podłączyłem dodatnią klemę do akumulatora i od razy wywaliło bezpiecznik Wygląda na grubszą sprawę zwarcie. Gdzie może to być, czy to może być na sterowniku ? Na bank. Czyli to to co jest pod akumulator ? Czy takie sterowniki się naprawia, czy w rachubę wchodzi jedynie kupno innego
Bart-S Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Czyli to jednak bezpiecznik - wymieniaj i dawaj znać jak tam grzanie Zakupiłem bezpiecznik ale 30 A (większego nie mieli), ale ten 40 A już zamówiłem. Założyłem ten bezpiecznik, podłączyłem dodatnią klemę do akumulatora i od razy wywaliło bezpiecznik Wygląda na grubszą sprawę zwarcie. Gdzie może to być, czy to może być na sterowniku ? Na bank. Czyli to to co jest pod akumulator ? Czy takie sterowniki się naprawia, czy w rachubę wchodzi jedynie kupno innego Przetwornik jest dodatkowo klejony - zatem nie da się go rozebrać (mnie się nie udało). Trzeba szukać używki - koszt na allegro to zwykle ok. 200zł.
Caporeira Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Przetwornik jest dodatkowo klejony - zatem nie da się go rozebrać (mnie się nie udało). Trzeba szukać używki - koszt na allegro to zwykle ok. 200zł. Jaka jest zasada jego działania ? Co to dokładnie jest, przekształtnik DC/DC ?
Bart-S Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Masz wszystko opisane w pierwszym poście.
Caporeira Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Dokopałem się do niego i nie wiem jak go odpiąć. Da się ściągnąć ten plastik z dwoma wtyczkami z tego przekształtnika ? Czy trzeba ciąć kable ?
Bart-S Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Nie da się ściągnąć obudowy gniazd. Przetwornik jest przykręcony dwoma śrubami (klucz 10) do karoserii. Na fotce poniżej widać jedną ze śrub montażowych - po prawej stronie wtyczki, częściowo przesłonięta jakimś przewodem:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się